Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos miehesi on vielä niin epäkypsä että bilettäminen on tärkeintä, niin ei se raskaus sitä muuta. Eikä todennäköisesti lapsikaan. valitan, se on se todellisuus
14.01.2012 20:57
Just eilen jauhettiin tästä baarissa.Nuoremmat Naiset kuorossa totesivat et miehellä ei saa olla pieni pippeli, kauheeta ryijyä tai liian pientä jalkaa. lollero
Vaatimuslistalle kyllä tuli rehellisyys, aitous, luotettavuus, kommunikaatiokyky, yhteistyökyky, hyvä huumorintaju. Kukaan ei pihahtanut rahasta, asunnosta, autosta tai mammonasta. Naapuripöydän jannu sai daameilta täydet pisteet kun sanoin, et hänen ihanne naisensa olis hoivaava ja äidillinen. Eli isäpotentiaali oli pop.
Mut nää naiset olivatkin niitä poikkeusyksilöitä. :D
14.01.2012 20:36
en osaa ihastua kasvottomiin nettioliohin, eli en kehenkään
14.01.2012 20:30
ritari uljas hän, pelastava sankari kuin Gary Grandi
14.01.2012 20:28
siis vau, onks teil oikeesti tollanen? olen otettu.
14.01.2012 20:25
Mä en osaa neuloa, joten siivoilen nurkkia ja laittelen juttuja paikoilleen. Siivous selvästi kannattaa kun löysin kaapista jotain mitä en tiennyt omistavinakaan. Ja kaikenlaisia sisutusideoita ja askarteluproggiksiakin keksin.
Jos jaksan, ni huomenna ompelen uudet verhot.
Eilen jäi proggikset kesken kun kaverit houkutteli baariin. Teki ihan hyvää käydä kikattelemassa kavereitten kanssa, piristi.
14.01.2012 20:24
Mä tykkään kilteistä ja viksuista miehistä yleisesti. Listan miehistä en tunnista kuin hahmotelman ja Ratikkakuskin, joten vaikee sanoo tarkemmin.
14.01.2012 20:18
ei oikeesti kiinnosta pätkääkään millaisena pidät mua. tuntemattomien nettihäröjen näkemykset ei oo tähänkään asti hetkauttaneet.
14.01.2012 13:23
Tää puumajuttu on kyl niin ärsyttävä, sitä on jauhettu ihan liikaa.
Mä en koe olevani puuma, vaikka olin 20 vuotta naimisissa itseäni 3,5 vuotta nuoremman miehen kans. Mulla on kyllä joku henkinen raja, et yli 10 vuotta nuoremmat ei oo mun juttu.
Nuorempien kans joutuu kyl miettimään jälkikasvua. Joitakin häiritsee, ett' mulla sitä on. Joitakin ei. Mutta tiukimmin selvitän sen, haluaako nuorimies biologisia lapsia. Koska multa ei niitä saa. Miksi edes aloittaa mitään miehen kanssa jonka elämän suuri toive on oma biologinen lapsi? ei mitään järkeä
Vanhemmat miehet taas olettavat ihan normina että pidän heitä potentiaalisina parisuhteeseen, sekun on se normi. No en ole kovin kiinnostunut yli 10v vanhemmista miehistä.
14.01.2012 13:20
een
14.01.2012 13:06
ystäväni sattuu viel olemaan mies, jonka mielestä tommosia kuulemma löytyy. Mutta saatamme olla hieman vanhempia kuin sinä.
Ystäväni mielestä lapsi naiselle kertoo että sen on tarttenu hieman aikuistua ja sen kans on helpompi tulla toimeen. No se oli vaan yhden miehen näkemys. Enempi sun kaltaisias on netissä liikkeellä.
12.01.2012 22:15
Mulla on aina välillä deittiprofiili näkyvissä ja sit menee hermot ja piilotan sen. Saatan piilottaa sen myös loman ajaksi tai jos kirjoittelen jonkun mielenkiintoisen kanssa.
Hermot menee näihin copy pastettajiin jotka eivät lue profiilia, varattuihin, seksin tarjoajiin ja pikkupoikiin jotka haaveilevat puumaseksistä. Juu, viestejä tulee välillä paljonkin mutta ei niiltä miehiltä jotka vastaavat hakuani.
12.01.2012 22:11
Just tänään ystävän kanssa juttelin, et kuhan löytäis sellasen normaalijärkevän miehen jonka kans juttu luistais. Ja tulis toimeen mun pojan kans, mut ei haluis lisää lapsia. Normaalijärkevä mies kykenis juttelemaan ja ei heti sais jotain ahistus kohtauksia. Tietäis mitä haluis, eikä tuuliviirinä viikon välein muuttais mieltään. Tollasia ei oo kohille osunut.
Mä myönnän et kuvassa hymyilevä mies vetoaa muhun, varsinkin jos silmätkin hymyilee.
Näitä ohjeita näkee silloin tällöin, hieman ne hymyilyttää. Mut haluisin laittaa loppuun kohdan: kerro kohteliaasti myös se jos ei kiinnosta jatkaa.
Eräs mies ihan fiksusti kahvitreffien jälkeisenä päivän kysyi, et mikä fiilis mulle tuli. Ja kertoi myös oman näkemyksensä. Emme halunneet tavata uudestaan kumpikaan. hyvä niin.
12.01.2012 21:50
hymysi tekee susta hyvännäköisen. :D
12.01.2012 21:35
Mä ennen ilmoitin reilusti että tupakoin. Sitten kun olin tehnyt päätöksen että lopetan, poistin vastauksen. Kun silloin vielä poltin, mutta olin sitoutunut lopettamaan. kyllä, ei tai joskus ei kuvannut tilannetta. enkä vielä tiedä voisinko ihan rehellisesti sanoa ei, sen verran vähän aikaa olen ollut polttamatta.
tässä yksi selitys
12.01.2012 21:34
Kolmekymppiset vois viel mennäkin mut kakskymppiset on jo liian lapsellisia.
12.01.2012 21:15
On vielä olemassa niitäkin ihania miehiä jotka osaavat rakastaa aidosti ja osaavat sitä rakkautta osoittaakin. Ovat empaattisia ja pitävät naistaan hyvänä. nih
11.01.2012 20:11
auttoiks se hypnoosi?
11.01.2012 18:52
Miksi juuri 23. helmikuuta?
01.01.2012 17:50
Yhen miehen perään taas haikailen kun se on niin kaukana. Saas nähä jos parin viikon päästä tilanne olis toinen.
31.12.2011 17:52
15 / 19