Kehenkä palstan mieheen

niin?

et voisi koskaan ihastua? Itse en varmaankaan patti-loveen.

23

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh en kehenkään. Se yks löyty ja se riittää mulle mun loppuelämäksi. :-)

      • niin.

        Mutta mitä teet ihastuksellasi tänään? Eikö aito suhde missä näkisitte, ehkä asuisittekin yhdessä olisi parempi kuin yksipuolinen ihastuksesi?


      • niin. kirjoitti:

        Mutta mitä teet ihastuksellasi tänään? Eikö aito suhde missä näkisitte, ehkä asuisittekin yhdessä olisi parempi kuin yksipuolinen ihastuksesi?

        Ajattelin mennä kohta sen kainaloon tohon soffalle. Jatka sä mielikuvitusleikkejäsi sillä väliin. :-)

        Ja nyt sit todellakin veks. Ei kannata kommentoida, en jää lukemaan enkä vastaamaan.


      • :-D
        niin. kirjoitti:

        Mutta mitä teet ihastuksellasi tänään? Eikö aito suhde missä näkisitte, ehkä asuisittekin yhdessä olisi parempi kuin yksipuolinen ihastuksesi?

        Olio on päätellyt mielessään, että palsta on "kenellä on paras parisuhde"-palsta. Vaikka hänellä ei ole miestä (kuin mahdollisesti joku mese-kaveri-l--v) hän on päättänyt voittaa skaban. Suurin osahan hänen kommenteistaan koskee hänen "muruaan", ei "miehen käytöstä eri tilanteissa". Lisäksi hän on vainoharhainen ja luulee, että kaikki muutkin kirjoittajat ovat myös feikkejä ja siksikin yrittää pistää paremmaksi .Lisäksi olio on tyyppiä _ärsyttäjä_: Hänhän ei ikinä tule myöntämään feikannensa, että hänellä on suhde (muutakin kuin etä-). Hän haluaa inttää maailmaan loppuun, että hän tosiaan on nyt murun kainalossa.


      • :)

        tulihan se jazulin päivittäinen murutiedotus sieltä


      • :D
        :) kirjoitti:

        tulihan se jazulin päivittäinen murutiedotus sieltä

        Ettei kukaan vaan unohtaisi jazulia ja sen "murua"


      • ?
        :D kirjoitti:

        Ettei kukaan vaan unohtaisi jazulia ja sen "murua"

        Oli pakko tiedottaa, koska liskon ja buddyn riitely vei liikaa huomiota?


      • 19+15
        ? kirjoitti:

        Oli pakko tiedottaa, koska liskon ja buddyn riitely vei liikaa huomiota?

        Koska Jazulin suhde on olemassa vain palstalla, se lakkaa olemasta jos siitä lakataan kirjoittamasta.


      • :-D kirjoitti:

        Olio on päätellyt mielessään, että palsta on "kenellä on paras parisuhde"-palsta. Vaikka hänellä ei ole miestä (kuin mahdollisesti joku mese-kaveri-l--v) hän on päättänyt voittaa skaban. Suurin osahan hänen kommenteistaan koskee hänen "muruaan", ei "miehen käytöstä eri tilanteissa". Lisäksi hän on vainoharhainen ja luulee, että kaikki muutkin kirjoittajat ovat myös feikkejä ja siksikin yrittää pistää paremmaksi .Lisäksi olio on tyyppiä _ärsyttäjä_: Hänhän ei ikinä tule myöntämään feikannensa, että hänellä on suhde (muutakin kuin etä-). Hän haluaa inttää maailmaan loppuun, että hän tosiaan on nyt murun kainalossa.

        Sinä se vasta jännä tapaus oot. Pidät kaikkea kilpailuna, mitä ns. muut normi ihmiset pitää vain parisuhteeseen kuuluvana asiana, kuten nyt joku rakkaidensa kanssa yhdessäoleminen ja viihtyminen. Kuten vaikka soffalla kainalossa oleminen.

        Mä en tiedä mitä kilpailemista siitäkin voi löytää, mutta sä se osaat kaiken kääntää yksinkertaisessa mielssäsi kilpailuksi. Tai ehkä sulle vaan kaikki on uhkaa mihin et itse yllä? :-)


      • :) kirjoitti:

        tulihan se jazulin päivittäinen murutiedotus sieltä

        Muru is the best. :-)

        Siinä lisää nälkäisille. Bon appetit.


      • ? kirjoitti:

        Oli pakko tiedottaa, koska liskon ja buddyn riitely vei liikaa huomiota?

        Missä ne riitelee? En ole kahlannut sivua läpi? :-) Joten en tiedä tuosta mitään.


      • 19+15 kirjoitti:

        Koska Jazulin suhde on olemassa vain palstalla, se lakkaa olemasta jos siitä lakataan kirjoittamasta.

        Toivossa sun on hyvä elää, kuten kaikkien lapamatojen. :-)


      • :D kirjoitti:

        Ettei kukaan vaan unohtaisi jazulia ja sen "murua"

        Joo ilmanmuuta, koska sä sen sanot se on noin. :-)


      • vähä avoimmuutta sydämmeen, ei piä olla ronkeli


      • ol_io kirjoitti:

        Sinä se vasta jännä tapaus oot. Pidät kaikkea kilpailuna, mitä ns. muut normi ihmiset pitää vain parisuhteeseen kuuluvana asiana, kuten nyt joku rakkaidensa kanssa yhdessäoleminen ja viihtyminen. Kuten vaikka soffalla kainalossa oleminen.

        Mä en tiedä mitä kilpailemista siitäkin voi löytää, mutta sä se osaat kaiken kääntää yksinkertaisessa mielssäsi kilpailuksi. Tai ehkä sulle vaan kaikki on uhkaa mihin et itse yllä? :-)

        Niinjoo, mun vastaukset koskee aiheita joihin vastaan. Eli laatikaa aiheet sillain, ettei tarvi murusta kuulla sanaakaan. Emmä yksin tätä turhaa informaatiota täällä levittele. :-)


    • olisko muita..

      Hahmotelma ja The One.

      Aggressiivisia ja huonokäytöksisiä. Niiden kanssa ei pysty kommunikoimaan.

      • NainenPuskasta

        Komppaan. Lihakset ja aivot harvoin mahtuu samaan pakettiin.


    • vanha muori

      Jos täällä olisi joku, johon voisin ihastua, olisin jo ihastunut.

    • Ratikkakuskiin,

      koska en pidä mielistelystä

    • heh.

      eihän täällä oo yhtään miestä.

      • Niin, minäkin olen botti ja ehkä juuri siksi minulla on ongelmia ihmisten kanssa.


    • <<<>>>

      Ratikkaan, Relaan, Monteen, Kundiin, Genioon, Iivariin, Temppuilijaan, dazuun, Toljakkeeseen jne. Saisko listan palstalaisista? Voisin ruksata siitä ne 2-3, joihin voisin oikeissa olosuhteissa ehkä ihastua. Buddy love ei kuulu tähän joukkoon, koska Buddy on nainen.

    • en osaa ihastua kasvottomiin nettioliohin, eli en kehenkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe