Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten ihmeessä näin on? jos olet järkevä, fiksu, osaat käyttäytyä etkä läträä viinan kanssa niin ihmeessä luulis jo pääsevän aika pitkälle.
24.06.2012 21:24
Ei tähän varmaan mitään yleispätevää vastausta ole olemassa. Suomalaisia naisia kun on olemassa niin erilaisia. Ja varmasti käytökseen vaikuttaa naisten ikä.
Kuvailemasi käytös tuntuu tulevan esiin kun puhutaan +\- 30 naisista. Heidän ajatuksistaan en osaa sanoa mitään.
Saksalaiset niin kuin muutkin keski-eurooppalaiset naiset ovat kotimaassaan tottuneet hyvinkin erilaiseen käytöskulttuuriin kuin suomalaiset. Siellä kohteliasta käytöstä pidetään tärkeämpänä kuin Suomessa. Keskusteluissa käytetään huomattavasti enemmän kohteliaisuus fraaseja kuin Suomessa. Muualla euroopassa naiset myös kasvatetaan huomioimaan puolisoitaan erilailla kuin Suomessa. Suomessa on enemmän painotettu tasa-arvoa. Ymmärrän hyvin miksi tälläinen käytös viehättää monien pakkien jälkeen.
Yleisesti ottaen suomalaisille naisille tuntuu kelpaavan suomalaiset miehet. Jostain syystä vain kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Netissä ei vaivauduta olemaan sitäkään vähää kohteliaita mitä livenä. Netissä myös nirsoillaan enemmän ja kiinnitetään selkeästi enemmän pikkujuttuihin huomiota. Naiset ovat varmaan vähemmän aktiivisia netissä koska joutuvat siellä torjutuiksi enemmän kuin livenä. Siihen taitaa olla totuttelemista.
Mitään lopullista ja tyhjentävää vastausta en osaa aloittajalle antaa. Asian pohdiskelu saa kaipaamaan enemmän käytöstapoja nettideittailuunkin.
24.06.2012 21:13
Samat ukot siellä roikkuu kuin muillakin saiteilla. Tosin sieltä tulee vähempi näitä tilapäisen seksin tarjouksia. En ole nyt siellä jäsenenä kun kyllästyin.
24.06.2012 16:18
"Petikumppanikaan ei ole pahaksi kunhan löytää aikuisesti käyttäytyvän
kumppanin ."
naurahtelin tuolle hieman, ikä kun ei takaa aina että mies osaa käyttäytyä aikuisesti. Viiskymppisetkin osaa olla kiukuttelivia kakaroita. :))
24.06.2012 11:49
Palstatrolleille taitaa olla ankee havainto, et me +35 tai +45 naiset olemme mielummin ilman miestä kuin laskemme rimaa.
Nuorista miehistä osa nimenomaan hakee vanhempaa naista. tykkäävät siitä kypsyydestä.
Mä en etsi tilapäisiä petikumppaneita vaan tasa-arvoista partneria, kaiken ikäisiä on tullu treffailtua. nyt ei ole deitti-ilmoa kehissä kun en jaksa niitä seksiviestejä. Taidan vaihteen vuoksi kokeilla es-menoja.
24.06.2012 09:51
No se on alku jos ei koko aikaa ajattele itsestään negatiivisesti.
23.06.2012 10:15
Sä olet hyvin oivaltanut oman negatiivisen ajattelusi vaikutukset. Mtä jos kokeilisit itsesi tsemppaamista? Varmasti tuntuu aluksi täysin teennäiseltä, mutta voisi kääntää ajatteluasi positiivisempaan suuntaa.
23.06.2012 08:41
lyhyesti ja ytimekkäästi, olet.
02.06.2012 10:10
tääl on näköjään yhtä ihana meininki menossa. Onneks mun sinkkuilu on ny loppu ja olen rakastuneena hattarapilvellä. Heippa hei kaikille ja munakasta pääsiäistä
06.04.2012 11:41
Musta on tosi kiva jos joku tulee baarissa vaan juttelemaan. Monta mielenkiintoista kohtaamista on vuosien saatossa osunut kohille. Ja hyviä keskusteluja käyty. eikä sit sen enempää. Jäänyt hyvä fiilis mukavasta juttuseurasta.
aloittajalle tsemppiä, mee vaan jutteleen baarissa kaiken ikäisille naisille.
29.03.2012 21:45
sarkasmi taas savuaa. :)
mutta oikeesti olen samaa mieltä, reilusti ja riittävän suoraan pitää sanoa ettei kiinnosta. Kiemurtelu tai viesteihin vastaamatta jättäminen on huonoa ja loukkaavaa käytöstä. Niitä vaan valitettavasti harrastetaan molemmissa sukupuolissa.
22.03.2012 21:44
jaha, tää onkin ihan uusi nillityksen muoto mulle. vai että asiakaspalvelua pöh
22.03.2012 19:49
pääkaupunkiseudulta on mun treffini tähän asti löytyneet. Ei tartte kenenkään matkailla.
19.03.2012 06:32
Kiitos selvennyksestä tuohon naisenkaipuuseen.
Eihän mikään pitkä parisuhde voi olla jatkuvaa "tunnehöyryä". Alussa sitä höyryä piisaa, mutta vuosien saatossa se muuttuu tasaisemmaksi rakastamiseksi. Niinhän se menee.
Enemmän mä kai koen tuota miehenkaipuuta kuin seksinkaipuuta. sitä tärkeää ihmistä jonka kanssa elämää jakais. Siihen ei tilaipainen seksi auta.
18.03.2012 21:07
hyvää pohdintaa sulla. Yleisestä tasottomuudesta valittaminen on rasittavaaa, oli sitten kyseessä naiset tai miehet.
Mä ehkä toivon että SE mies sytyttyäis jonkilaisen liekin, no joo ihan kivan kans homma vaan maistuu väljähtyneeltä. Jos olisin halunnut elää väljähtyneessä ihan kiva suhteessa, olisin pysynyt naimisissa. Mä haluan miehen joka herättää sen tunteen ja intohimon ja joka tuntee mun kohdalla samoin. silloin mä olisin onnellinen.
Joo, mä tiedän että vaatimus oikeista tunteista ja intohimosta ja onnesta on monien mielestä riman liian korkealle asettamista. Joten olen yksin. Mutta yksin olen onnellisempi kuin väljähtyneessä suhteessa.
Kirjotit aikasemmin naisen kaipuusta. Mitä se on? Miten se eroaa seksin kaipuusta?
18.03.2012 14:28
Harmi kun ei oo vapaata tollon.
18.03.2012 08:31
"Olen väsynyt yrittämään 99% epäonnistumisella (lähinnä chat, nettitreffit), olen pettynyt siihen että ei vain onnistu ja haluan lopettaa."
Oletko chatissa ja nettitreffeillä törmännyt naisiin jotka profiilin perusteella voisivat olla sopivia, mutta sitten loppupeleissä eivät olekaan niin kiinnostavia?
Näin mulle ainakin käy miesten kans. Se on masentavaa ja kuluttavaa. Toivo herää et josko täs olis nyt SE mies ja sit taas pettyy. Ei niitä pettymyksiä hirveesti jaksa.
tosin niitlä oikeesti järkeviltä miehiltä saa harvoin nettideiteillä viestejä. Panoeinot on ahkerampia ja antaa väärän kuvan miestarjonnasta. Mä pistän deittiprofiilin vähän väliä tauolle kun menee hermot noihin panoeinoihin.
18.03.2012 08:30
noi pitää ainakin mun kohdalla paikkansa. Kun olin hyvän miehen kans naimisissa, ni rima on uudenkin kohdalla aika korkeella.
16.03.2012 19:51
ne vaan jää noitten trollien ahkeramman spämmäyksen takia piiloon
16.03.2012 12:12
aika naivilta ja pinnalliselta kuulostaa.
14.03.2012 12:01
8 / 19