Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

7

Kommenttia

64

  1. oletko todella noin tyhmä ja kapeakatseinen, kun kuvittelet pelkästään vasemmistolaisten protestoivan vääryyksiä vastaan. Saanen valaista ymmärrystäsi sillä tiedolla, että monet ihmiset KAIKISTA puolueista ja jopa epäpoliittisetkin tahot ymmärtävät milloin tulee julkituoda mielipiteensä ja oikeudenmukaisuutensa.

    Toinen fakta on se, että se on pieni ryhmä, joka islam-uskoisista kannattaa äärimmäistä väkivaltaa ja sabotaashia. Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä, joita jenkit nyt Irakissa tappavat mielinmäärin peitenimi "terrori"-nimellä.Mutta, mutta..turhahan sun kaltaisillesi on aikaansa tärvätä. Tämäkin valuu kuin vesi hanhen selästä ja kaakatus vaan jatkuu sun suunnaltasi:))
  2. Todistusten nojallahan Bushin klaani ja Osaman vastaava ovat olleet kuin paita ja peppu rahan hankinnan hengessään ja tehneet yhteiskauppoja sun muita diilejä minkä ehtineet.

    Ei vaikuta uskottavalta tuo, että häntä ei saataisi kiinni. Toisaalta, jos Osama palvelee Bushin omia tarkoitusperiä, niin silloinhan sitä ei niin ole tarkoitettukaan. Bushin terrorivaroituksetkin, viimeksi kotomaahamme, ovat aivan hänen poliittiseen peliinsä liittyvää propagandaa. Säikyimmät ja vähemmän ajattelevat kansalaiset saadaan ehkä näin vaaliuurnille, kun oman maansa lehdistökin julkaisee uutisen, että terroriuhka on taas ilmassa Suomea ja olikos se ny peräti koko pohjoismaita koskevana varoituksena..vaikkeivat varmasti suurin osa edes tiedä, missä se piskuinen Suomi sijaitsee:)Bush sai tälläkin kallisarvoisia ääniä lisää.