Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

4

Kommenttia

248

  1. Apollon ikäjakauma painottuu reilumman puoleisesti tuonne 25-30 puolelle, mutta varsin hyvin sinne tuntuvat ns. keski-ikäisetkin sulautuvan.
  2. On kyllä kokemuksia.

    Ensimmäinen kerta oli, kun pyörävarkauden jälkeen etsin itselleni uutta pyörää ja soitin liikkeeseen pyytäen tarjousta eräästä Feltin mallista. Noh, sain kuullakseni n. 5 minuutin mittaisen madonluvun siitä miten vakuutusyhtiötä (pyörän maksaja tässä tapauksessa) ei kiinnosta yhtään asiakaspalvelu tai mikään muu pyörien ympärillä tapahtuva oheistoiminta (esim. ajoasennon laittaminen yms.) Lopputuloksena sain epäsuoran vastauksen, että: "ei kiinnosta antaa edes tarjousta".

    Toinen kerta oli, kun olin tilannut itselleni Saksasta Feltin pyörän. Kenkien klossit eivät kuitenkaan sopineet, joten Velotemasta ohi mennessäni poikkesin sisään hakemaan klosseja. Alku meni ihan ok, mutta heti kun kävi ilmi etten ole pyörää ostanut vaan sellainen on tullut jo Saksasta huoneen lämpötila tippui about 10 astetta. Uskomattoman paskaa asiakaspalvelua eikä heitä tunnu kiinnostavan pätkääkään ihminen, joka ei ole fillaria ostamassa. Jäi klossit ostamatta vaikka olivat jo kädessä.

    Jos haluatte oikeasti HYVÄÄ asiakaspalvelua, niin menkää Länsikeskuksen Ajopyörään. Sieltä on tullut ostettua yksi pyörä, hoidettua huollot ja kaiki muut oheistarvikkeet olen ostanut sieltä. Ymmärtävät varsin hyvin, että jos olen ostamassa pyörää, jonka hinta on Ajopyörässä esim. 2000e ja saan sen Saksasta 1600e niin kallistun ulkomaiseen. Ymmärtävät tosin myös täysin sen, että pyörän hinta ei ole ainoa tulonlähde yritykselle.

    Kävi esim. näin, että saksasta tulleissa vanteissa ei ollut takapakkaa, noh ostin sen Ajopyörästä ja henkilökunta oli hyvin ystävällistä ja päästivät itseni huoltotiskin taakse pistämään sen itse paikalleen vanteeseen, kun pyysin (ei ole pakka-avaimia itsellä, mutta kiinnosti nähdä miten se tehdään). Toinen kerta oli, kun olin hukannut satulan "kiristysrenkaasta" erään ruuvin ja poikkesin kysymään jos heillä olisi varalla. Sain ilmaiseksi ja noin minuutissa. Kolmannella kerralla kävin kysymässä jos voisin lainata polkimien kiristämiseen tarvittavaa työkalua, kun ne olivat löystyneet. Löytyi heti, ja päädyin itseasiassa ostamaan uudet polkimet.

    Oikeasti suosittelen tuota paikkaa kaikille, jotka haluavat pyöräilyyn liittyvää asiakaspalvelua ja tarvikkeita. Kalliimmat vehkeet kannattaa ehkä silti ostaa ulkomailta, mutta kaiken muun hoidan itse tuolla.
  3. Ei
  4. huono trolli ^^
  5. syvä huokaus... -.-
  6. !Evolutionismisi takia luulet faktoiksi evoluutioteoriaa tukevia havaintoja. Nuo havainnot perustuvat kuitenkin vain kehäpäätelmään, taustallaan ajatus evoluution "kehittämistä" lajeista. "

    Voi JC JC, taas tuli huti. "Fakta" eli "havainto" itsessään kun ei sisällä minkään asteista tulkintaa. Jos luonnosta tehty havainto on luotettava esim. "pallo on pyöreä" tai "emäspari x on mutatoitunut toiseksi emäspariksi" on silloin kyseessä fakta.