Vapaa kuvaus

Heps o/ Ajoin pari vuotta sitten erittäin pahan kolarin moottoripyörällä ja siksi siis nyt täällä kun on tylsää..eli tee pliis sille jotain..! ..toipuminen on onnistunut erittäin hyvin..sivullisen silmin ei ole huomattavissa enää mitään, vaikka prkleesti murtui luita, perna repesi jne. jne. jne..mutta ei siitä enempää, kysy lisää jos kiinnostaa..! :) ..mukavaa alkavaa kesää kaikille..! :) Suosikkibändit/artistit: monia Lempikirjat: - Vapaa-aikanani: prätkäily, liikunta.. Katson tv:stä mieluiten: - Kotieläimet: ei ole En pidä: - Parhaat matkakohteet: - Ruoka & juoma: - Koulutus: Ammattikorkeakoulu Koulut: VAMK Työskentelen: sairaslomalla.. Ase tai siviilipalvelus: Hiukkavaara,Oulu--Rynnäkköjääkäri Yhdistykset/kerhot: - Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä Hakusanat: -

Aloituksia

0

Kommenttia

327

  1. Ei neitsyyden suhteen ole hyvää tai huonoa…tapahtuu aikanaan jos tapahtuu.. ..itsellänikin eka yhdyntä suunnilleen ikäisenäsi..tuhansia ja taas tuhansia sen jälkeen..siihen katsos jää vähän niinku ”koukkuun” kun pääsee makuun.. xD
  2. Ei tuohon voi oikein mitään sanoa…ihmisellä KAIKKI lähtee omasta päästä.. ..tekstisi antoi vaikutelman, että haluat vaihtoehtoisen ratkaisun itsesi tappamiselle…lisäksi hyvä huomioida, että jos et onnistu niin silloin olet vielä enemmän kus…..
    Enoni tappoi itsensä onnistuneesti…eihän se juuri mitään muuttanut..lopetti vain kaikki toiminnot hänen osaltaan…jollain tapaa jopa ymmärrän häntä..terveysongelmia ja yksinäisyyttä..melko raskas lasti.. ..lisäksi tiedän yrittäneen..viilteli ranteensa auki..ilmeisesti useitakin kertoja, mutta aina paikalle sattui joku pilaamaan suunnitelman.. ..todella toivon sinun löytävän vaihtoehtoratkaisun, mutta itse en voi paljoakaan tehdä sen eteen..
    ..jaxuja.. :)