Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Aloituksia

28

Kommenttia

607

1. Oon myös ihmetellyt, mikä saa naisten mielenkiinnon syttymään. Periaatteessa minussa ei pitäisi olla mitään sinusta poikkevaa paisi että olet varmasti komeampi kuin minä. Olen nykyisin varsin epäseksikkäällä IT-alalla, mutta ihan hyvässä ammatissa. Kuitenkin jokin meitä erottaa, sillä olen se mies jonka syliin naiset lakoavat ja rakastuvat, vaikka en todellakaan tee mitään sen eteen.

Olen usein miettinyt, mikä se jokin on. Miksi minun ei tarvitse hakea seuraa vaan naisseura tulee minun luo? En ymmärrä, kuinka minua paljon komeampi kolleegani on naisten silmissä epäsuosittu ja minä en. Ehkäpä yksi juttu on, että en näe naisia kohteina vaan ihmisinä. Jos en olisi kokenut tällaista hyväksyntää naisten taholta, niin vamasti kokisin naiset aivan eri tavalla. Onnekseni olen onnistunut uimaan sen hiuksenhienon rajan yli pienillä onnenkantamoisilla.
  2. Tottakai kannattaa mennä, jos vuorovaikutus ei suhteessa toimi. Voisi olla, että meillä miehillä olisi opittavaa suuseksissä ja naisillakin. Ehkäpä tuollaisen kurssin suola on oppia/uskaltaa koskettaa kumppaniaan.