Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3402

1. Pofuksio = Ebzu

Siinähän on järkeä. Pofuksiohan on sanonut olevansa osa-aikaistrolli. Ebzu taas on kokoaikaistrolli, eli Pofuksion troll
    Pulinat
    8
    69
  2. music4ever

Ensin valitetaan, kun en ole aktiivinen arvostele biisi -keskustelussa, ja sitten hylätään se itse... Ja kiitokset trot
    Pulinat
    13
    69
  3. alitajunnalla leikkiminen

Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-5. "Vaarallista alitajunnalla leikkimistä." -ihmiset kaikesta,
    Pulinat
    31
    68
  4. Mitä tämä tarkoittaa

Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan
    Pulinat
    3
    63
  5. Hauskaa, kuin viime kesänä! :)

"Pöytä on katettu! Syökää! Juokaa! On kaikki valmiina! Juokaa! Naikaa! Täynnä irstautta vihaa, minä elän, sinä et!" -Tu
    Huuhaa
    4
    63
  6. Tässä teille ehdot.

Ehdot: 1) VeH/rape liekitetään hengiltä. 2)
    Pulinat
    8
    62
  7. rainbowdash120 = creepypastajoe

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12210609 Creepypastajoen poistama kommentti todistaisi sen, mutta ette ikävä kyllä voi
    Pulinat
    13
    61
  8. lapsityövoima

Mitä mieltä. Taidan itse mennä nukkumaan.
    Pulinat
    3
    61
  9. hyvää yötä

Häivyn nyt, ennen kuin lintutrollit aiheuttavat minulle ahdistuskohtauksen. Se ei oikeasti ole kivaa, kun ei vain kykene
    Pulinat
    4
    58
  10. kaakao ja kynttilämuodostelmat +kirjavinkki

Kun pistorasia ei toimi, on kaakao juotava kylmänä. Ja hyvältähän se maistuu... Mutta se koostumus! Niin suuri määrä kaa
    Pulinat
    3
    58
  11. Miten on mahdollista...

..., että heti, kun olen hetken poissa, tähän kuolleeseen paikkaan kehittyy kunnon keskustelu? Tänäänkään en ehdi täällä
    Pulinat
    2
    57
  12. Saw VII

Pinkkiä verta...
    Kauhu
    0
    57
  13. jäätelönsyömisohjeet

1. Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.
    Pulinat
    15
    56
  14. vakkarimiitin hyvät puolet

-Tuplatunnusten pitäminen hankaloituu. -*sensuroitu* -Kivoja ihmisiä. -*salainen* ^tärkeysjärjestyksessä^
    Pulinat
    20
    56
  15. päivää

Hyvää päivää, tai myöhäistä huomenta teille alkuasukkaille. :)
    Huuhaa
    15
    55
  16. moi

Keitä te olette? Mitä jos valtaamme maanne? Ette kai pahastu? :) T: itse itsensä nimittänyt diplomaatti
    Huuhaa
    24
    53
  17. huonoja uutisia Herrelle

"Kurpizza on vaimoni." -Muumipappa- p.s. Muistathan, että viestintuojaa ei saa ampua. :)
    Pulinat
    18
    53
  18. Tornio .

Joka kaupunki Joka päivä Ikuinen, pyhä Tornio Taivaallisen mallin mukaan Rakennettu, pysyvä
    Huuhaa
    1
    52
  19. JOULUUN ON ENÄÄ ALLE VUOSI!!!

Ostakaa lahjat valmiiksi! (päätin joskus viime lokakuussa, että tällainen keskustelu täytyy aloittaa...)
    Pulinat
    1
    50
  20. Kadonnut keskustelu...

Täällä oli korppi™:n aloittama keskustelu, jonka nimi oli: lifemocker on legenda. Nyt keskustelu on kadonnut. Keskustelu
    Pulinat
    9
    50