Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3402

1. lapsityövoima

Mitä mieltä. Taidan itse mennä nukkumaan.
    Pulinat
    3
    57
  2. music4ever

Ensin valitetaan, kun en ole aktiivinen arvostele biisi -keskustelussa, ja sitten hylätään se itse... Ja kiitokset trot
    Pulinat
    13
    55
  3. Mitä tämä tarkoittaa

Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan
    Pulinat
    3
    53
  4. rainbowdash120 = creepypastajoe

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12210609 Creepypastajoen poistama kommentti todistaisi sen, mutta ette ikävä kyllä voi
    Pulinat
    13
    51
  5. Tässä teille ehdot.

Ehdot: 1) VeH/rape liekitetään hengiltä. 2)
    Pulinat
    8
    51
  6. vakkarimiitin hyvät puolet

-Tuplatunnusten pitäminen hankaloituu. -*sensuroitu* -Kivoja ihmisiä. -*salainen* ^tärkeysjärjestyksessä^
    Pulinat
    20
    51
  7. Saw VII

Pinkkiä verta...
    Kauhu
    0
    50
  8. Hauskaa, kuin viime kesänä! :)

"Pöytä on katettu! Syökää! Juokaa! On kaikki valmiina! Juokaa! Naikaa! Täynnä irstautta vihaa, minä elän, sinä et!" -Tu
    Huuhaa
    4
    50
  9. päivää

Hyvää päivää, tai myöhäistä huomenta teille alkuasukkaille. :)
    Huuhaa
    15
    50
  10. jäätelönsyömisohjeet

1. Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.
    Pulinat
    15
    49
  11. LOTR- faneille

http://www.youtube.com/watch?v=TD5LDua40i8 Yrittäkääpä arvata, millä kielellä tuo on laulettu.
    Pulinat
    2
    49
  12. moi

Keitä te olette? Mitä jos valtaamme maanne? Ette kai pahastu? :) T: itse itsensä nimittänyt diplomaatti
    Huuhaa
    24
    49
  13. Linnunradan käsikirja lahtareille

Autot kuuluvat leivän päälle.
    Nuoret
    0
    48
  14. Miten on mahdollista...

..., että heti, kun olen hetken poissa, tähän kuolleeseen paikkaan kehittyy kunnon keskustelu? Tänäänkään en ehdi täällä
    Pulinat
    2
    47
  15. Tornio .

Joka kaupunki Joka päivä Ikuinen, pyhä Tornio Taivaallisen mallin mukaan Rakennettu, pysyvä
    Huuhaa
    1
    47
  16. huonoja uutisia Herrelle

"Kurpizza on vaimoni." -Muumipappa- p.s. Muistathan, että viestintuojaa ei saa ampua. :)
    Pulinat
    18
    46
  17. sorry

Jossain menee raja. Herjaus on herjaus. Tiedät, että puhun sinulle. Ei minulla muuta.
    Pulinat
    7
    45
  18. eutanasia

Mitä mieltä? Kannatatteko? Miksi?
    Pulinat
    8
    44
  19. kaakao ja kynttilämuodostelmat +kirjavinkki

Kun pistorasia ei toimi, on kaakao juotava kylmänä. Ja hyvältähän se maistuu... Mutta se koostumus! Niin suuri määrä kaa
    Pulinat
    3
    43
  20. Vaadin (valta kansalle)

Tai ainakin pyydän jatkoa. Trotskilla oli joku tarina, jossa Siiliö etsi Kurpizzalta kuulemaansa heterovitsiä. HeKeKeell
    Pulinat
    9
    42