juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Sano suoraan miten asiat on se on se paras tapa. Älä luo turhaa toivoa hänelle
- Aika monelle tuo 2 lasta on liikaa. Itse olen 191 cm mutta en tällä hetkellä edes jaksa hakea vaimoehdokasta kun on puolet suvusta kuollut viime vuoden aikana
- Oletko kokeillut tsempata ihmisiä parempaan elämään? itse olen tosin huonoin tuloksin ja sen takia menettänyt todella paljon, mutta jatkan silti
- Jonkun muun J-miehen kuitenkin tunnet;)
- Tuonko luulet ratkaisevan yksinäisyytesi? se hellittää varmasti vähäksi aikaa mutta se henkinen yhteys auttaa paljon enemmän
- Sinäistän itseni tekstistäsi. Suosittelen kuitenkin käymään sen ammattikoulun loppuun. Onhan se saavutus sinänsä;) vaikket niihin töihin haluasikaan. Itse kävin aikoinaan Kone- ja metallialan perustutkinnon ja niihin töihin on ole mennyt enkä haluakkaan mennä. Kyllähän sinulta myös löytyy se päämäärä ja se on oikean suunnan löytäminen
- Tarvitseeko sitä aina puhuakkaan? katso silmiin ja hymyile se on jo jotakin
- Kannattaa vaan luottaa itseensä ja siihen mitä itse on niin kyllä löydät sen oikean vielä joku päivä;) Kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti ole niin sosiaalisia ihmisiä kuin muut mutta kuitenkin löytävät sen parisuhteen ja myös ystäviä siinä samalla
- Helposti tulee hukutettua ongelmat alkoholiin myönnän sen itsekkin. Kuitenkin on elämää vielä 80 vuotta edessä niin haluatko todella kuluttaa nuo vuodet alkoholismiin? Itse tuli ryypättyä rankalla kädellä kun mummoni kuoli ja eksä jätti samaan aikaan. kaiken kruunasi vielä kun isäni kuoli loppuvuodesta. Kannattaa vaan vähitellen vähentää sitä ryyppäämistä mietoihin ja sitten kokonaan pois
- Miksi ylipäätään jätit siis J-Miehen?
- Trust yourself, You find answer that way
- Kyllä niille omasta mielestään rumilekkin joku löytyy
- Intenetin kautta se on helpompi. Kyllä sen sitten huomaa kun se oikea löytyy niin juttua kyllä tulee sitten netissä kuin livenäkin. Suosittelen kokeilemaan vaikka siellä monesti ei vastauksia saakkaan
- Siis sillä kertaa. Jospa kokeilet uudestaan ja et lannistu niin helposti
- Kiitos. samoin sinne hyvät jatkot
- Jokainen saa toki valita sen oman tiensä. Itse suosittelen vaikka käymään siellä kaupassa useamman kerran ja ostamalla vähemmän tavaraa kerralla jos kauppa on siis lähistöllä
- On toki. Juuri tänään viimeksi
- Kyllä niitäkin onneksi löytyy jotka eivät hae vain sitä adonista, vaan etsivät sitä oikeaa luonnetta
- Ai ei vai? Itsekkin olin yksinäinen ilman kavereita ja elämää. Silti sain tyttöystävän niin mikset sinäkin voi saada? Turha valittaminen ei sitä ainakaan paranna
- On se yksinäisyys sitten ihan valinnaista miehillekkin. Menet vaan ulos ja tutustut muihin tai vaikka baarissa metsästät sitä yhdenillan juttua. Ihmisinä mies ja nainen ovat aikalailla samanlaisia ujouksineen ja siitä johtuvine yksinäisyyksineen