juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Rakkautta tulee ja menee sitä ei kannata jäädä haikailemaan se oikea kyllä tulee kohdalle ja voithan sinä pyytää anteeksi niitä asioita mitä olet läheisillesi tehnyt. Ne ei niin läheiset on sen jo unohtanut äläkä vihaa itseäsi vaan ole ylpeä itsestäsi kaikkihan me ollaan niin sanotusti uniikkeja virheitä tulee tehtyä ja ne virheet voi myös korjata.
Tuosta koulusta viellä että mene sinne ja keskity yritä olla miettimättä muuta tai mieti mitä sinusta voisi tulla kun olet päässyt kuolusta ja millainen tulevaisuus sinulla tulee olemaan. Omakotitalo, koira, kissa, 7 lasta ja joku jota rakastaa.
Tulevaisuus antaa toivoa - Itselläkn oli ja on vähän vielläkin noita negatiivisia ajatuksia itsestäni mutta olen onneksi saanut vaiennettua nitä jonkin verran mikä on tuonut lisää itsevarmuutta ja pukeutumistyyl on muuttunut värikkäämmäksi siitä mitä se oli.
Kyllä ne naiset jättää tylsät ja turhat ihmiset jo parin viikon jälkeen ja teillähän tuo suhde on kestänyt jo yli puol vuotta se tarkoittaa vaan sitä että olet hyvä ja hyödyllken ihminen naiset on aina oikeawsa noissa asioissa - Itsellä oli liian vahvat tunteet ei vaan pystynyt katsomaan kun ihmiset kiusasivat toisiaan
- Hei
Mistä masennuksesi johtuu(ujous, julkisenpaikan kammo, sos fobia tai joku muu) masennusta lievittää se että käsittelee sen ongelman josta masennus johtuu.
Sinulla on enään yksi vuosi koulua käymättä mutta yritä käydä se loppuu niin alat ainakin saamaan rahaa. Kyllä se elämä jossain vaiheessa valoisamlaksi muuttuu:) - Hei
Sinun pitää vaan hätistellä nuo negatiiviset ajatukset päästäsi se on vaikeaa mutta onnistuu jos ajattelet jotain hyviä asioita esim tyttöystävääsi niin se masennus lähtee siinä samalla kunhan alat arvostaa itseäsi enemmän
Et voi olla arvoton jos sinulla on joku joka välittää ja pysyy luonasi vaikka pidät itseäsi turhana tai säälittävänä. Kannattaa kysyä tyttöystävältäsi minkälainen ihminen sinä olet hänen mielestään eiköhän sieltä tule se totuus minkälainen oikeasti olet:) - Laskuvarjojääkäri tietty
- Ylä asteen lopussa
- Rakkaus ei katso ikää
- Omien haaveidensa saavuttamiseksi on tehtävä paljon töitä vaikka miten epätoivoiselta se välillä tuntuukin niin pitää jaksaa jatkaa vaan eteenpäin niin jossain vaiheessa se onnistuu
- ei se pelkkä seksi välttämättä onnea tuo
- Se kypsyysikä vaihtelee ihmiskohtaisesti itse kävin baareissa aikoja sitten ja nyt tässä noin vuosi sitten yritin mutta on sen verran lapsellinen meno siellä että ei kiinnosta ja naiset nyt yleensä ovat fiksumpia kuin miehet joten se voi olla että tyttö18 voi olla jo nyt aikuisen tasolla
- Kunnon sotilas ei itsemurhaa tee
- Eihän siinä mitään outoa ole jos haluaa vähän aikuisemman miehen se baareissa käynti ei vaan ole kaikkien mieleen
- Hei
Kannattaa katella kaupasta tai jostain muusta julkisesta paikasta ja kyllähän ikäisistäsikin ehkä löytyisi sellainen vanhahtava ihminen ketä ei mitkään baarit kiinnosta ja välittää vaimostaan mutta valitettavasti sellaiset tuntuu olevan vähissä nykyään - puhu sinä vaan omasta puolestas
- Hei
Hyvin kirjoitettu tarina Itselläni on lukivaikeus minkä takia vaikea kirjoittaa tarinoita mutta yritetään.
Minulla oli melko onnellinen lapsuus viellä ala asteen lopussa mutta sitten kaikki alkoi menemään alamäkeen kaverit jätti ja purin masennuksen riippuvuuteen mistä kärsin viellä tänäkin päivänä lievästi.
Suurin käännekohta elämässäni tuli tuossa noin vuosi sitten kun tajusin että en halua elää loppuelämääni yksin joten aloin käydä psykologilla mistä ei loppujen lopuksi paljoa hyötyö ollut lähinnä minulle sanottiin että pitää häätää kaikki negatiiviset ajatukset päästä ja näin olen tehnytkin mutta olen silti noidankehässä koska kavereita ei ole eikä yksin pysty paljoa tekemään se alkaa taas masentaa toisaalta olen löytänyt tämän suomi24n missä voi yrittää auttaa ihmisiä mikä tuo jo jonkun verran iloa omaan elämään mitä nyt ehkä ei kiitosta saa.
Mutta palataanpa sinun tarinaasi
paniikkihäiriö menee ajan kanssa ohi ja masenukseen auttaa ainakin se kun teet asioita joista pidät mueluiten ulkona harrastettuna esim kävely. ja rakkaudesta sen verran että suhteessa molimpien pitää olla onnellisia muuten se ei toimi sen joutuu valitettavasti usein huomaamaan rankimman kautta.
Asia mikä auttaa jaksamaan on toivo ja kiinnostus siitä miltä tulevaisuus näyttään - Tuo 1 taitaa olla aika yleistä koska itsellekin tapahtunut
- Hyvä että olet hyväksynyt itsesi sellaisena kun olet:). Kaikkia ihmisiä ei vaan ole luotu puhumaan, välillä se harmittaa mutta kyllä se menee ajan kanssa ohi
- Hei!
Itse olen ollut Altruistinen ihminen, ujo ja huono keskustelija. Älä mieti että se on huono asia ettet osaa keskustella ihmisten kanssa vaan jotkut eivät välitä keskustelusta vaan pelkkä läheisyys riittää ja voi keksiä sellaista tekemistä että ei tarvitse välttämättä puhua esim. Tennis.
itse nyt 2 vuotta sosiaalisemmaksi yrittäneenä olen miettinyt että ehkä se on helpompaa harjoitella toisen samassa tilaanteessa olevan kanssa joka ymmärtää mistä kyseinen ongelma johtuu
Tiedän että se ärsyttää kun muut ihmiset pystyvät puhumaan vaikka tikusta 5 tuntii putkeen eikä itse osaa ees 3 sanaa yhdistää lauseeks - Niin valitettavasti ihmiset on tarkoitus saada koukkuun noihin lääkkeisiin että elämä tuntuisi helpommalta mutta se voi loppujenlopuksi vaan pahentaa tilannetta.
Vaikka miten aluksi pelottaisi niin ilman lääkitystä esiintymisen jälkeen on olo viellä parempi kuin lääkityksen jälkeen