Haluaisin itseäni reilusti vanhemman miehen (mieluiten 20 -30). Itse olen vasta ensi kuussa 18-vuotta täyttävä tyttö, mutta tunnen olevani paljon ikäisiäni kypsempi. En enää jaksa bilettää ja siksi olen jäänytkin aikalailla yksin. Olen yrittänyt tutustua siskoni kautta vanhempiin perheen äiteihin ja viihdyn heidän seurassaan oikeasti jopa enemmän kuin omaikäisteni seurassa. :D En voisi ikimaailmassa kuvitella suhdetta ikäiseni pojan kanssa. Odotan suhteelta jo paljon enemmän ja haluaisin suhteesta vakavan.
Mistä voisin löytää suhteen vakavasti ottavan, hyvä tapaisen ja ihanan nallekarhumaisen miehen ikähaarukalta 20-30? Olen toivoton ja seuraa vailla :((
Vanhempi mies!!
71
1559
Vastaukset
- ¨¨¨¨¨¨--
Mitä tarkoitat "nallekarhumaisella"...?
- namunalle
se on vähän semmonen pedobear
- Siinä on karhua
Nallekarhumainen mies eli iso, haiseva, karvainen ja ärisee mennessään. Luultavasti repii sut kappaleiksi ja ehkä syö osan jos on nälkä.
- tyttö18
No hohhoijjaa.. taas on omasta mielestään nokkelaan porukkaa liikkeellä. En yhtään ihmettele että pyöritte aktiivisesti täällä 'yksinäisyys' -palstalla.
Teille tiedoksi jos ette ole vielä eläessänne kuulleet, niin sanonta "nallekarhumainen mies" tarkoittaa turvallisen oloista ja näköistä miestä. Karvaisuuden ja haisevuuden kanssa sillä sanonnalla ei ole mitään tekemistä..- Isot miehet
haisevat hielle, koska ovat lihavia ja heillä on huono kunto.
Haluatko hieltä haisevan miehen "kaveriksi"? - tyttö18
Isot miehet kirjoitti:
haisevat hielle, koska ovat lihavia ja heillä on huono kunto.
Haluatko hieltä haisevan miehen "kaveriksi"?Tarkoitatko että kaikki 20-30 vuotiaat ovat lihavia ja huono kuntoisia ja haisevat hielle... aika kapea katseinen olet. Ota asioista ensi kerralla selvää. No sanottaisko nyt vaikka sitten niin, etten halua hieltä haisevaa ylipainoista miestä, vaan tarkoitan nyt sitä että etsin kumppania jonka kanssa saan tuntea oloni turvalliseksi ja hän on sitoutuva suhteeseen ja haluaa elämältä samoja asioita kuin minä. Yleensä kun 18-vuotiaan pojan kanssa on turha odottaa mitään vakavaa suhdetta. He vain pyörivät viikonloput baareissa mikä minua taas ei enää kiinnosta.
- en tajua
tyttö18 kirjoitti:
Tarkoitatko että kaikki 20-30 vuotiaat ovat lihavia ja huono kuntoisia ja haisevat hielle... aika kapea katseinen olet. Ota asioista ensi kerralla selvää. No sanottaisko nyt vaikka sitten niin, etten halua hieltä haisevaa ylipainoista miestä, vaan tarkoitan nyt sitä että etsin kumppania jonka kanssa saan tuntea oloni turvalliseksi ja hän on sitoutuva suhteeseen ja haluaa elämältä samoja asioita kuin minä. Yleensä kun 18-vuotiaan pojan kanssa on turha odottaa mitään vakavaa suhdetta. He vain pyörivät viikonloput baareissa mikä minua taas ei enää kiinnosta.
Mikä muu nallekarhumainen voi olla kuin ylipainoinen?
- nallukkakarhuliini
en tajua kirjoitti:
Karvainen.
http://i113.photobucket.com/albums/n213/speargoon/bear_man.jpg - tutrytytututuu
en tajua kirjoitti:
Sehän se nimenomaan on. Ovat vain keksineen jonkin "kiltimmältä kuulostavan" sanan ylipainolle. Ylipaino on kuitenkin aina ylipainoa.
- kyshymysh
Miltä tarvitset suojelua, kun miehen pitää olla tuollainen?
- tyttö18
No naiset nyt vaan yleensä haluavat miehen jonka vieressä tuntevat olonsa turvalliseksi :D ei sen erityisempää syytä..
- mörköjä ullakolla?
tyttö18 kirjoitti:
No naiset nyt vaan yleensä haluavat miehen jonka vieressä tuntevat olonsa turvalliseksi :D ei sen erityisempää syytä..
Eli haluat "turvalliselta tuntuvan" (mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan) miehen koska "muutkin haluaa"? Hohhoijaa... Kuka sinua oikein uhkaa ja missä? :D :D Et sinä mikään kypsä ole vaan paranoidi.
- tyttö18
mörköjä ullakolla? kirjoitti:
Eli haluat "turvalliselta tuntuvan" (mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan) miehen koska "muutkin haluaa"? Hohhoijaa... Kuka sinua oikein uhkaa ja missä? :D :D Et sinä mikään kypsä ole vaan paranoidi.
Mikä teitä kaikkia vaivaa?? Ei, en halua miestä siksi kun muutkin haluaa. Se on oma asiani millaisista miehistä pidän, selvä? Uhata voi vaikka mikä missäkin. Tämä maailma ei niin turvallinen paikka ole. Oletko itse jonkin sortin siima kun näyttää olevan ongelma tuo että naiset haluavat vierelleen turvallisen kumppanin? Voivoi, mene punttisalille niin ehkä seuraavalla kerralla flaksi käy...
- fskjfakj
mörköjä ullakolla? kirjoitti:
Uhata voi vaikka ihan se oma mies, mikäli ei ole turvallinen, vaan väkivaltainen
- Invisible boy
tyttö18 kirjoitti:
Mikä teitä kaikkia vaivaa?? Ei, en halua miestä siksi kun muutkin haluaa. Se on oma asiani millaisista miehistä pidän, selvä? Uhata voi vaikka mikä missäkin. Tämä maailma ei niin turvallinen paikka ole. Oletko itse jonkin sortin siima kun näyttää olevan ongelma tuo että naiset haluavat vierelleen turvallisen kumppanin? Voivoi, mene punttisalille niin ehkä seuraavalla kerralla flaksi käy...
Lihasten kokoko määrittelee, kuka on turvallinen?
Tässä se muutenkin taas nähdään, naiset vaativat miehiltä lihaksistoa, jonka treenaaminen ja ylläpito vaatii ihan elämäntavan, ja tämäkin vain siksi, että pääsee itse pätemään oman kullamurunsa lihaksilla. Jos mies vaatii muijaltaan ulkonäköä, niin taas on naisilla naamat punaisena, kun on niin pinnallista seksismiä, että. Turvallinen(lue: treenattu) ja miehekäs kumppani on vaatimuksena ok, mutta naisellinen ja miehen miehistä tuntoa hellivä kumppani ei. Samanlaista silottelua tämäkin, kuin näiden thaimaan- ja gambianmatkojen kanssa. - Invisible boy
Invisible boy kirjoitti:
Tässä se muutenkin taas nähdään, naiset vaativat miehiltä lihaksistoa, jonka treenaaminen ja ylläpito vaatii ihan elämäntavan, ja tämäkin vain siksi, että pääsee itse pätemään oman kullamurunsa lihaksilla. Jos mies vaatii muijaltaan ulkonäköä, niin taas on naisilla naamat punaisena, kun on niin pinnallista seksismiä, että. Turvallinen(lue: treenattu) ja miehekäs kumppani on vaatimuksena ok, mutta naisellinen ja miehen miehistä tuntoa hellivä kumppani ei. Samanlaista silottelua tämäkin, kuin näiden thaimaan- ja gambianmatkojen kanssa.Ai niin, thaimaa ja gambia kirjoitetaan isolla.
Näin: Thaimaa ja Gambia. - ghjghjghjghghhhh
fskjfakj kirjoitti:
Uhata voi vaikka ihan se oma mies, mikäli ei ole turvallinen, vaan väkivaltainen
Steroidipumpattu tyhjäpää on kaikkea muuta kuin turvallinen. Nehän ne todennäköisimmin mukiloivat omaa eukkoaan. Siinä luulossahan tuo tyttö elää: Roinaaja = turvallinen -.-
- kohykohkoyho
ghjghjghjghghhhh kirjoitti:
Steroidipumpattu tyhjäpää on kaikkea muuta kuin turvallinen. Nehän ne todennäköisimmin mukiloivat omaa eukkoaan. Siinä luulossahan tuo tyttö elää: Roinaaja = turvallinen -.-
Nin, helpompihan sen naisen on mättää ukkoaan kuonoon, jos se on hintelä narukäsi (kuten minä). Miettikää joskus tältä kannalta.
- turvallisuuden tunne
Invisible boy kirjoitti:
Tässä se muutenkin taas nähdään, naiset vaativat miehiltä lihaksistoa, jonka treenaaminen ja ylläpito vaatii ihan elämäntavan, ja tämäkin vain siksi, että pääsee itse pätemään oman kullamurunsa lihaksilla. Jos mies vaatii muijaltaan ulkonäköä, niin taas on naisilla naamat punaisena, kun on niin pinnallista seksismiä, että. Turvallinen(lue: treenattu) ja miehekäs kumppani on vaatimuksena ok, mutta naisellinen ja miehen miehistä tuntoa hellivä kumppani ei. Samanlaista silottelua tämäkin, kuin näiden thaimaan- ja gambianmatkojen kanssa."Lihasten kokoko määrittelee, kuka on turvallinen? "
Tää tuntuu olevan ihan yleinen naisten uskomus. Lähinnä kyse on mielikuvasta eli ns. lihaksikas mies yhdistetään turvallisuuteen. Vaikka usein voi olla niin päin että tämä lihaksikas mies lyökin kyseistä naista, niin sekään ei haittaa. Kyseessähän on silti "turvallinen mies".
Mutta näiden juttujen perusteella suosittelisin kyllä tälle tytölle ns. "odottelua". En yhtään ihmettele jos joutuu jonkun vanhemman varatun miehen "ystävättäreksi". - miellyttäväohukainen
kohykohkoyho kirjoitti:
Nin, helpompihan sen naisen on mättää ukkoaan kuonoon, jos se on hintelä narukäsi (kuten minä). Miettikää joskus tältä kannalta.
Valtaosassa tapauksista naisen pahin vihollinen on oma mies.
Mutta eivät naiset oikeasti pelkää miehiä, vaan pelkäävät sitä että mitä muut ajattelevat. Tämän takia väkivaltainen nallerkahukin on parempi kuin toisenlainen tapaus.
- Sivusta seuraaja
Kyllon lapsellista meininkiä. Taitaa kyseessä olla yksi ja sama henkilö.
Toivottavasti tyttö18 kuitenkin löydät niiden vähän kypsempien joukosta haluamasi:)- tyttö18
Noh, tältä palstalta sitä tuskin kannattaa odottaa :D
- pedobearin kaveri
Rehellisyyden nimessä tyttö18 vaikuttaa niin naiviilta henkilöltä että en välttämättä suosittelisi kiirehtimään.... Pedobear on todennäköisin vaihtoehto kun lukee nämä pari kirjoitusta.
- kyselijä1
Mitä sinä tyttö18 sitten haluat elämältä?
- tyttö18
No niin kuin jo mainitsin useampaankin otteeseen, niin haluaisin luotettavan miehen joka saisi mieluusti olla vanhempi kuin minä itse. Opiskelen nyt lähihoitajaksi, mutta myöhemmin haluaisin ammattikorkeakouluun opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja siitä erikoistua terveydenhoitajaksi :) Sen ihanan miehen kanssa johon ensin tutustuisin, haluaisin ehkä myöhemmin oman ihanan kodin ja 2-3 lasta. Niillä nyt ei vielä niin kiirettä :) Siinäpä kaikki mitä elämältäni odotan, ja ainahan saa unelmoida :D
- Naiset haluavat
tyttö18 kirjoitti:
No niin kuin jo mainitsin useampaankin otteeseen, niin haluaisin luotettavan miehen joka saisi mieluusti olla vanhempi kuin minä itse. Opiskelen nyt lähihoitajaksi, mutta myöhemmin haluaisin ammattikorkeakouluun opiskelemaan sairaanhoitajaksi ja siitä erikoistua terveydenhoitajaksi :) Sen ihanan miehen kanssa johon ensin tutustuisin, haluaisin ehkä myöhemmin oman ihanan kodin ja 2-3 lasta. Niillä nyt ei vielä niin kiirettä :) Siinäpä kaikki mitä elämältäni odotan, ja ainahan saa unelmoida :D
Mieheltä vain rahaa, joten ei kiitos :(
- lääh lääh
tyttö18 kirjoitti:
Monikaan mies ei tee edes sitä yhtä lasta ja jos tekee niin huomaat kohta olevasi yksinhuoltaja kuten monet tuhannet muut naiset. Miehistä ei ole sitoutumaan pitkäksi aikaa nykyään.
lääh lääh kirjoitti:
Monikaan mies ei tee edes sitä yhtä lasta ja jos tekee niin huomaat kohta olevasi yksinhuoltaja kuten monet tuhannet muut naiset. Miehistä ei ole sitoutumaan pitkäksi aikaa nykyään.
puhu sinä vaan omasta puolestas
- tyttö18
Naiset haluavat kirjoitti:
Mieheltä vain rahaa, joten ei kiitos :(
No harmi että sinulla on tuollainen käsitys naisista, mutta itse en kenenkään rahojen perässä juokse...
- tyttö18
lääh lääh kirjoitti:
Voi että mitä menoa taas :DD No kyllä uskon että moni mies vielä on halukas tässä maassa perheen perustamaan... Kaikki sentään niin tunteettomia paskiaisia ole.
- sddasfsd e ewf q f
tyttö18 kirjoitti:
No harmi että sinulla on tuollainen käsitys naisista, mutta itse en kenenkään rahojen perässä juokse...
Niinhän ne kaikki sanoo
- tyttö18
sddasfsd e ewf q f kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo
Enköhän minä sen takia opiskele itselleni kunnon ammattia että pärjään rahallisesti.. Ei ole tarvetta elää kenenkään toisen varoilla. On niitäkin jotka niin tekevät että eivät käy kouluja ja elävät valtion tuella tai sitten juuri niin kuin sanoit, ovat jonkun toisen elätettävänä.
tyttö18 kirjoitti:
Ihan kivat unelmat sinulla. Valitettavasti en kuitenkaan ole mahtunut tuohon ikähaarukkaan koko tällä vuosituhannella, joten voin vaan toivottaa onnea yritykselle jonkun toisen kanssa.
Jos joku ihmettelee, miksi tyttö ei juokse kossukassi heiluen reivihunksien perässä, kuten kaikki muut, voin vihjata, että hänellä todennäköisesti on Venus kauriissa tai aspektissa Saturnukseen, mikä yleensä aiheuttaa kiinnostusta vanhempiin miehiin, historiaan, arkeologiaan, antiikkiesineisiin, vanhanaikaisiin harrastuksiin, perinteisiin, vakiintuneisiin pitkäaikaisiin parisuhteisiin, säästeliäisyyteen, järkeviin sijoituksiin, politiikkaan ja sen sellaiseen. Jotain tällaista löytyy noin joka viidenneltä ihmiseltä, mutta jos hän sattuu vielä olemaan kauris aurinko, kuu tai nousevalta merkiltään, vaikutus moninkertaistuu. Saturnus laskevana luultavasti vielä tuplaa vaikutuksen. Yksinkertainen päätelmä, jota asiaa tuntemattomat tuskin tulevat ajatelleeksi.
- wuttofack
Haluaisin itseäni reilusti vanhemman miehen....ikähaarukalta 20-30...
20-vuotias nallekarhu?
Reilusti itseäsi vanhempi?
WTF?- tyttö18
No tarkoitukseni oli ilmaista että itseäni vanhempi kuitenkin...
Hei
Kannattaa katella kaupasta tai jostain muusta julkisesta paikasta ja kyllähän ikäisistäsikin ehkä löytyisi sellainen vanhahtava ihminen ketä ei mitkään baarit kiinnosta ja välittää vaimostaan mutta valitettavasti sellaiset tuntuu olevan vähissä nykyään- VPP!
Vaadimme parempia provoja.
- tyttö18
Kysyn teiltä kaikilta nyt: Mikä siinä on niin outoa jos 18-vuotias tyttö haluaa vanhemman miehen? Jos ei yksinkertaisesti vain kiinnostu omaikäisistään..
Eihän siinä mitään outoa ole jos haluaa vähän aikuisemman miehen se baareissa käynti ei vaan ole kaikkien mieleen
- -----------
Aijai jos jostain uskollisen, kauniin nuoren naisen itselleni saisin. Itseni ikäisillä naisilla on jo tusina parisuhdetta takana, aviomies ja lapsia. Mulla ei 26-vuotiaana ole noista ollut ensimmäistäkään. Niin huikeaa olisi jo pelkästään se tunne että saa oman rakkaan vierestä herätä aamulla. Ottaa syliin ja halata. Ja seksiä, luonnolisesti. Mutta myös ihanaa läheisyyttä. Ehkä kuitenkin haave pitkästä parisuhteesta on kohdallani jo haudattu.
- tyttö18
Miten niin haudattu? Ei haaveita saa heittää hukkaan vaan niistä pitää pitää kiinni! Varmasti ehdit vielä löytää ihanan kumppanin ja sullahan on vielä aikaa. :)
- mies 31
tyttö18 kirjoitti:
Miten niin haudattu? Ei haaveita saa heittää hukkaan vaan niistä pitää pitää kiinni! Varmasti ehdit vielä löytää ihanan kumppanin ja sullahan on vielä aikaa. :)
Haaveet vain satuttavat ja tekevät kyynikseksi. Itse olen luopunut kaikista, nyt aion vain kuluttaa aikaani jotenkin seuraavat 30 vuotta ja sitten kuolla työni ääreen.
- tyttö18
mies 31 kirjoitti:
Haaveet vain satuttavat ja tekevät kyynikseksi. Itse olen luopunut kaikista, nyt aion vain kuluttaa aikaani jotenkin seuraavat 30 vuotta ja sitten kuolla työni ääreen.
Miten niin haaveet tekevät ihmisen kyyniseksi? Itse olen sitä mieltä, että haaveet värittävät elämää ja arkikin tuntuu paljon valoisammalta, kun voi ajatella nykyisen elämän tilalle jotain toisenlaista :) Aina saa olla haaveita. Vaikka sellaisiakin mitä on mahdoton toteuttaa :)
- Yksinäinen mies
tyttö18 kirjoitti:
Miten niin haaveet tekevät ihmisen kyyniseksi? Itse olen sitä mieltä, että haaveet värittävät elämää ja arkikin tuntuu paljon valoisammalta, kun voi ajatella nykyisen elämän tilalle jotain toisenlaista :) Aina saa olla haaveita. Vaikka sellaisiakin mitä on mahdoton toteuttaa :)
Eivät haaveet tee kyyniseksi. Tällä palstalla on ihmisiä joita elämä ja yrityisesti sen sosiaalinenpuoli ei ole kohdellut hyvin. Siitä johtuen kommentit ovat kyynisiä ja negatiivisiä.
Usko unelmiin ja hyvään. Elämä voi joskus yllättää positiivisestikin ;) - mies 31
tyttö18 kirjoitti:
Yksikään unelmani ei ole koskaan toteutunut eikä niiden toteutumisen suhteen näytä ollenkaan hyvältä tälläkään hetkellä. Tarpeeksi monta pettymystä kun tulee, niin sitten ei enää jaksa edes yrittää. Ainakin mulla on tietyt rajat siinä, kuinka paljon voin ottaa vastaan turpaanottoa, kolhuja ja menetyksiä. Helpompi unohtaa kaikki unelmahömppä, ajalehtia virran mukana ja loppu tulee sitten kun on tullakseen.
mies 31 kirjoitti:
Omien haaveidensa saavuttamiseksi on tehtävä paljon töitä vaikka miten epätoivoiselta se välillä tuntuukin niin pitää jaksaa jatkaa vaan eteenpäin niin jossain vaiheessa se onnistuu
- ronkelit runkkaa
Miksi et voisi hyväksyä RUMAA nuorta naista?
- ei kestä kiittää
Koska ne ovat rumia.
- a18plus6
No, tämä ei ole seuranhakupalsta, vaan yksinäisyyttä käsittelevä. Parisuhteen uupuminen ei sinänsä ole vielä yksinäisyyttä, vaan sinkkuutta. Koska emme halua tänne sen-hyvin-tunnetun-palstalaisen jatkuvia seuranhakualoituksia, ja koska sääntöjen pitää olla samat kaikille, emme halua tänne myöskään 18-vuotiaiden naisten seuranhakuja, vaikka tietysti, palstan mieslukijoiden valtaosa tuskin vastustaisi ..
tyttö18, tältä palstalta et etsimääsi löydä, tee profiili Treffeihin, ja hae sieltä. Siellä pystyt suorittamaan haun ikä-, pituus-, paino- jne kriteerein, ja varmasti löydät etsimäsi vanhemman, nallekarhumaisen, miehen.
Sivumennen sanoen, ei tuossa mitään ihmeellistä minun mielestäni ole, että etsit vanhempaa miestä. Olen itsekin huomannut, miten seurani on yllättäen kelvannut 18-21-vuotiaille nuorille naisille. Toki vain lyhyeksi aikaa, yksinäisyyttä nämäkään kokemukset eivät ole ratkaisseet. - _ikkremimiN
Pahoittelut tyttö18:lle joistain tämän threadin tyhmistä vastauksista. Näillä palstoilla käy ihme vänkääjiä, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan järkevästi. Millaisia lienevät sitten oikeassa elämässä...
Vaikutat kyllä tosi asialliselta tytöltä, sellaiselta, josta itsekin voisin kiinnostua. Tosiaan, jos netistä haluat miestä etsiä, suosittelen a18plus6:sen tavoin Suomi24 Treffejä. Onhan niitä muitakin, mutta toi on ainakin ilmainen (on sielläkin maksun takana osa ominaisuuksista) ja kävijöitä siellä on paljon. Toivotan sulle onnea seuranhakuun ja varo sitten seksiseuranhakijoita, niitä on netissä paljon ja osa on oveliakin :D Kannattaa tutustua ensin hyvin ja varmistaa, että mies on tosissaan. Heti ekoilla treffeillä ei kannata antaa, mikäli et halua, että siitä tulee vain seksisuhde...- Nimi Erkki 888
Mitä vikaa seksisuhteessa? Mieluummin seksisuhteita seksisuhteen perään, kuin jatkuvasti vastuksena pyörivä riippakivi.
- one hour photo
Varo "tyttö18" juuri tällaisia _ikkremimiN -kaltaisia mielisteleviä tyyppejä. Yrittävät olla ovelia ja niin sanotusti luikerrella liiveihin, kun tekeytyvät samalla aaltopituudelle erityisesti aina nuorten naisten kanssa. Oikeasti ovat kuitenkin seksuaalisesti kieroutuneita sarjamurhaajia, se todellinen motiivi paistaa näistä lipevästi läpi.
- tyttö18
one hour photo kirjoitti:
Varo "tyttö18" juuri tällaisia _ikkremimiN -kaltaisia mielisteleviä tyyppejä. Yrittävät olla ovelia ja niin sanotusti luikerrella liiveihin, kun tekeytyvät samalla aaltopituudelle erityisesti aina nuorten naisten kanssa. Oikeasti ovat kuitenkin seksuaalisesti kieroutuneita sarjamurhaajia, se todellinen motiivi paistaa näistä lipevästi läpi.
Kyllä olen varovainen, mutta eiköhän sulla nyt vähän liikaakin pääse mielikuvitus laukkamaan ;) tuskin kaikki mitään sarjamurhaajia on :D Tietysti täytyy tutustua ensin kunnolla ja varmistaa että henkilö on todella se keneksi itseään väittää, ennen kuin tapailee yms.
Nimi Erkki 888 kirjoitti:
Mitä vikaa seksisuhteessa? Mieluummin seksisuhteita seksisuhteen perään, kuin jatkuvasti vastuksena pyörivä riippakivi.
ei se pelkkä seksi välttämättä onnea tuo
- one hour photo
tyttö18 kirjoitti:
Kyllä olen varovainen, mutta eiköhän sulla nyt vähän liikaakin pääse mielikuvitus laukkamaan ;) tuskin kaikki mitään sarjamurhaajia on :D Tietysti täytyy tutustua ensin kunnolla ja varmistaa että henkilö on todella se keneksi itseään väittää, ennen kuin tapailee yms.
"tuskin kaikki mitään sarjamurhaajia on"
Valitettavan kuuluisat viimeiset sanat tällä palstalla monen "tyttö18":n näppikseltä. Vaihdettuaan muutaman viestin _ikkremimiN kanssa nuorista tytöistä ei ole kuultu sen koommin enää mitään.
- tyttö18
Kiitos muutamasta asiallisesta vastauksesta! Tulin mielenkiinnolla katsomaan millainen soppa tänne on ehtinyt syntyä..
Suurimmat pahoitteluni, että tein keskustelun tälle palstalle ja tulin aiheesta poiketen tänne etsimään seuraa. Ajattelin että täällä olisi voinut pyöriä juuri sellaisia ihmisiä joita etsin ja jotka ovat suurin piirtein samassa tilanteessa kuin minä, eli ovat ykinäisiä ja kaipaavat elämäänsä jotain. Anteeksi erehdykseni. - Yksinäinen mies
Tyttö ei sinun pidä pahoitella. Pikemminkin voisin kollektiivisesti pyytää anteeksi noiden ylläolevien "miesten" puolesta.
Ihan kaikki tällä palstalla eivät ole aivan tuollaisia... - ...
Aloitusviesti on miehen kirjoittama provo.
- tyttö18
En ole provo enkä mies. :) Mielestäni olisin ihan oikeasti valmis VAKAVAAN suhteeseen miehen kanssa. Miksi se on lapsellinen ajatus? Kyllä tiedän että monet vanhemmat ihmiset pitävät täysi-ikäisyydestä huolimatta jotain nuorta lapsena. Olen ihan pian täysi-ikäinen mutta omasta mielestäni en lapsi enää..
Ja vastaus sinulle joka tuolla alussa niin kiivaasti väitti vastaan että pelkään jonkin vainoavan minua: en pelkää. Eikä miehen tarvitse olla mikään lihaskimppu, niin en missään vaiheessa sanonut. Turvallisen oloinen mies ei välttämättä ole urheilullinen ja lihakset täyteen pumpattu, vaan voi olla myös luonteeltaan/sanoiltaan sellainen, että saa naisen olon turvalliseksi. Omasta mielestäni suhteeseen turvallisuutta tuo luotettavuus ja pysyvyyden tunne. Sellaista minä haluan, muskeleita en kaipaa.- .......
Ikävä sanoa mutta nämä romanttiset tarinat vanhemmasta miehestä nuoren tytön kanssa eivät toimi.
Seurustelin nuorena 17 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä hänellä ollut minkäänlaista tajua rahankäytöstä puhumattakaan seksin onnistumisesta.
Olin naimisissa 15 vuotta vanhemman kanssa, hän oli kyllä asiansa hoitava ja järkevä, mutta yhtäkaikki oli pettymys miehenä.
Rakkaus ei riipu iästä et voi liioin laskea sitä että vanhempi olisi turvallinen ja onnistunut. - ota opiksi
Harvalla naisella on turvallinen mies. Monet seurustelee väkivaltaisen miehen kanssa koska se kiltti mies ei kelpaa. Kiltti = tylsä ja sellanen ei kelpaa.
- ota 8-kymppinen
20-vuotias ei ole MIES.
Väitetäänhän, että miehet vielä kypsyvät henkisesti naisia myöhemmin ja en todellakaan sanoisi 20-vuotiasta tyttöstä millään henkisellä mittarilla mitattuna NAISEKSI. Tietenkin joitain todella harvoja poikkeuksia on, mutta valtaosa ihmisistä on kutakuinkin kypsiä vastuulliseen parisuhteeseen n. 30-35-vuotiaina, jos ylipäätään ovat kypsyäkseen. Jotkut eivät koskaan.- mies 95v
Niin, eikö olekin hankalaa? Parisuhteeseen ollaan kypsiä vasta siinä vaiheessa, kun esimerkiksi lapsen saaminen alkaa jo ihan selvästi hankaloitua. Tuntuu, että elämässä kaikki isot asiat pitää tehdä siinä vaiheessa, kun ei vielä tajua mistään mitään ja kaikella on suurin riski mennä pieleen.
Se kypsyysikä vaihtelee ihmiskohtaisesti itse kävin baareissa aikoja sitten ja nyt tässä noin vuosi sitten yritin mutta on sen verran lapsellinen meno siellä että ei kiinnosta ja naiset nyt yleensä ovat fiksumpia kuin miehet joten se voi olla että tyttö18 voi olla jo nyt aikuisen tasolla
- Nuoruuseletty
Pikku vinkkinä itse aloin seurustelemaan 18-vuotiaana 25-vuotiaan miehen kans :)
En yleistä,mutta oma ainakin tykkäsi käydä bailaan baareissa mun kans aina ja tulipa siinä elettyä se villi nuoruus parisuhteessa miehen kans joka kyl jakso bilettää.. :) rauhottu vasta 30 veenä sitä ennen ei toivoakaan viikonloppu tuli nii taas oli vauhtia,että jarruille ois ollu käyttöä.. :D Joskus mentiin myös keskiviikot,työpaikan vaihdos poisti nuo viikolla biletykset,mutta viikonloppuja ei. Ensimmäinen lapsi syntyi ku mies oli melkein 30
En suosittele luottaan siihen että ne ois sen kypsempiä ehkä siinä 35 korvilla,muttei sitä nuoremmat ainakaan mitä mää tunnen. :D monet on sinkkuja ja haluaa elää sitä nuoruuttaan. :)) Mutta suosittelen että mietit että oletko valmis siihen että jos sulla alkaakin bailu vaihe että jämähdät kotiin? Hoidat lapsia ja oma elämäsi pyörii kodin ja lapsen ympärillä?
Itse olin samanlainen ettei kiinnostanut biletys ollenkaan ku teinivuosina join,mutta kylläpä se hyvin alko maittaan siin 20 korvilla..- ......
Vielä yksi vaikeus 17 vuotta vanhemman kanssa, hän vakuutteli jalomielisesti ettei mitään ongelmaa olisi jos tahtoisin olla ikäisteni kanssa jossain harrastustoiminnassa.
Pitkään keskustelimme, sitten hän sanoi ettei ikinä kuitenkaan uskoisi se olisi ollut viatonta parasta kuitenkin tulla suoraan töistä kotiin kun hänen mustasukkaisuutensa on otettava huomioon.
Hän oli koko ajan esittämässä vaatimuksia varsinkin ihmisille esittämisestä ja hysteerisesti pelkäsi nolatuksi tulemista.
Hienoa kun on tavoitteita, silti pahaa pelkään jos tyttö todella on 18 hän pettyy pahasti.
Kaikki reilu kaveri ym jutut ovat täyttä roskaa johon ei uskota itsekään.
Jos rakastuu ja alkaa laskea silloinkin, fiasko.
- Lauluhenkilö
Vanha laulu ja hyvin vetää edelleen yleisöä.
Muutapa ap:n postaukseen sitten ei enää tarvisekaan kommentoida.
http://youtu.be/iwGFalTRHDA - opiskelija m24
"Tyttö18", etsit seuraa väärältä palstalta, täällä ei löydy etsimäsi miestä. "Nallekarhumainen" tarkoittaa, myös jonkun asteista sosiallisuutta ja täällä suurin osa epäsosiaallisia, minä mukaanlukien. Lisäksi tällä palstalla ei saa lisätä sähköpostiosoitteen viestiin.
Jos haluat netistä etsiä poikaystävän mene treffisivustolle ja odota, että joku lähettää viestin tai lähetä itse. - mistä tahansa
... jostain muualta, mutta tuskin tältä palstalta !
- JohnD´oh
Tääl on. tuu vaan tänne. heti.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203764
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243139En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322355- 922139
- 191976
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411611- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414