juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Eli hän voi olla väärässä siinä
- Itse olen sen tuolla huomannut, että uusien profiilien takaa löytyy henkilöitä, jotka todella etsivät jotain. Muille ei kannata edes laittaa viestiä. Onneksi olkoon löytösi johdosta:). kyllä tuolla on niitäkin ketkä sitä parisuhdetta sieltä hakevat. On nimittäin omakohtaista kokemusta siitä. Nyt tosin joutuu etsimään uutta mut elämä on
- perimmäinen kysymyshän on että kuka väittää että olet tylsä?
- vastaahan nuo toki, mutta se pidempi viestittely onkin sitten eri juttu, mutta sitten ei auta muu kuin lähteä uutta etsimään jos joku katoaa
- Eikö sekään ole mahdollista että kumpikin menisitte puolimatkaan vastaan? silloin ei yhdelle tulisi niin pitkä matka matkustaa
- Itsellein on käynyt yleensä niin että naiset ovat kadonneet vaikka miten hyvin olisi juttua tullut ja pitkiä viestejä. no uutta matoa koukkuun ja uudelleen yrittämään jospa tulisi vastaa sellainen joka asuisi melko lähellä eikä olisi niinsanotusti ''vitsillä'' liikenteessä
- Tämä uudistus on edelleenkin aivan perseestä. Kestää puol päivää päästä sinne palstalle minne haluaa kun kokoajan pitää valikosta valita seuraava osio ja taas seuraava. Ainakin kun kännykällä on ja kaiken lisäksi kokoajan pitää olla latailemassa koko sivua uudestaan joka sekin vie aikaa hitaalla kännykkänetillä. Palauttakaa nyt suosiolla se vanha s24 takaisin tässä uudessa kun ei tee edes yhtään mieli käydä kun on niin hanurista käyttää
- Kiitos siitä kun pilasitte ennen niin hyvin toimivan sivuston aivan turhalla päivityksellä. Onneksi on noita muita sivustoja mitkä toimivat s24 huomattavasti paremmin nykyään ja ovat vähemmän sekavia ja kaiken lisäksi kännykkä ystävällisempiä
- Ihan ensimmäiseksi onnittelen löytösi johdosta. Kyllähän tuolla ihan asiallisia vastauksia saa mutta pääosin ne ovat niitä että nainen robottimaisesti vain vastailee kysymyksiisi ja ei kysele itse mitään näin on ainakin 9 tapausta 10. Itse en ainakaan enään tuhlaa sellaisiin aikaa. Myönnän myös että itsekkin olen löytänyt tuolta rakkauden vaikkei hän osoittautunutkaan ihan siksi mitä toivoin ja näin ollen juttu loppui siihen. Tällä hetkellä en jaksa edes deittailla koska niin paljon surua suvussa etteivät voimat riitä pakkien saamiseen mutta aloitan varmaankin kesällä uudestaan. Kaikille haluan kuitenkin sanoa että positiivisella asenteella voitte löytää sen ketä etsittekin eikä sellaisella että "laitanpa tuollekkin vaikkei se varmasti vastaakkaan"
- Ei ole edistystä kun pilataan ennen hyvin toimiva sivusto turhalla päivityksellä. S24 hyvä esimerkki
- Kyllä jokaiselle on nainen maailmassa. Kannattaa varmaankin kokeilla onneaan jostain tansseista tai muualta. Itse olen huomannut että naiset tuolla s24 treffeissä hyvin harvoin osaavat kysellä mitään niin se "kemian" mahdollisuus todella pieni silloin. Kokeileppa jossain sinkkutansseissa naisten kanssa juttelua niin siitä voi syntyäkkin jotain. Tuolta s24 treffeistä on lotto voitto jos löydät ketään kuka edes kyselee sinusta jotain
- Tää päivitys todellakin teki tän s24 epäselväksi ja huonommin käytettäväksi. Aina kaikki toimivat nettisivut pitää mennä pilaamaan jollain turhilla ulkonäkö päivityksillä
- Mistäpäin olet kotoisin?
- Itse olen törmännyt samaan ja myös siihen kun olen kysellyt tapaamisesta ja vastapuoli on sanonut että "voidaan mennä mutta ensiviikko on todella kiireinen" ja ennen kuin ollaan sovittu aika niin on poistanut profiilinsa
- Itse ainakin arvostaisin tuota elettä ja kunnioittaisin enkä alkaisi kerjäämään että "miksi ei yritettäisi vielä?" tai mitään muuta tuollaista
- Baarista löydetyt miehet eivät harrasta kuin yhden yön juttuja. Oletko kokeillut jotain nettideittailua koska sieltä löytyy miehiä joita nuo baarit eivät niinkään kiinnosta ja ovat valmiita sitoutumaan pidemmäksi aikaa
- Niin yleensä 21v naiset vaan on jossain baarissa bilettämässä vielä monia vuosia ja ulkonäkö tuntuu olevan heille se maailman tärkein asia:/. Suurin syyhän taitaa olla lasten hankinnassa se että sitten on tavallaan jumissa sen lapsen kanssa eikä pääse baariin tai minne muuallekkaan. Se tuntuu unohtuneen että onhan lapsella kuitenkin isovanhemmat jotka varmasti mielellään hoitavat sitä jos molemmilla vanhemmilla on muuta menoa
- Itsensähän vuoksi ne lapsen tehdäänkin;). Vanhempiesi kanssa lapset nyt tulevat muutenkin elämään monta kymmentä vuotta. Ei siitä kannata huolestua.
- Ei välttämättä. Kokeilemallahan tuo selviää. Estoistakin voi päästä eroon kun tapailee kaikennäköisiä ihmisiä
- Onhan noita psykologeja ja kristillisiä auttamisverkostoja jonne voi mennä puhumaan asioistaan luottamuksella. Nuorille on esim tuollainen http://www.takaisinelamaan.fi/index.php?page=takaisin-elamaan-ry
Oma kohtaista kokemusta on tuosta paikasta kun aloitin elämänmuutoksen ja se voi auttaa myös muita