Kokemuksia kun tapasitte nettideitin? Haluisin tavata yhen miehen, johon tutustuin alunperin Suomi24 treffi sivustolla. Ollaan juteltu nyt kuus viikkoo ja soiteltuki muutaman kerran. Älyttömän mahtava tyyppi! Ongelmana on vaan se, että asumme kaukana toisistamme, joten vain päiväseltään tapaaminen ei onnistu. Smanlaisia kokemuksia? Miten kävi? Mitä kannattaisi tehdä?
Nettideitin tapaaminen?
18
871
Vastaukset
Eikö sekään ole mahdollista että kumpikin menisitte puolimatkaan vastaan? silloin ei yhdelle tulisi niin pitkä matka matkustaa
- KemiatonMies
En lataa enään mitään odotuksia naisten tapaamisiin koska joka kerta tulos on sama "ei oo kemiaa" Jos nyt joku akka välttämättä haluaa tavata niin järkätköön deitit sitten jonnekin. Kipasen siellä sitten kauppareissun yhteydessä mutta omat kahvit tai ruuat maksan en toisen. Kyllästynyt olemaan joku ilmainen ateria kortti jolle voi sitten vaan tylysti todeta sen jälkeen "ei oo kemiaa"
- eivoimitään
Etäsuhteet jää etäisiks.
- ysikaksneljä
Pitää tosiaan miettiä jos välimatka on pitkä että mitä siitä tulee pitemmän päälle. Itselläni ja treffikumppanilla on välimatkaa n.1,5 km eikä me siltikään juuri arki-iltoina nähdä kun on työt ja harrastukset ja kotihommat. Illat jotenkin vaan menee.
- minäpidin
Itsellä taas aivan päinvastainen kokemus etäsuhteesta. Kun ei koko ajan nähty niin kirjoittelua ja keskustelua tuli toisen kanssa käytyä tiiviisti. Siinä oppi paljon, koskaan en ole noin hyvin miestä tuntenut.
Vaihtoehdot lienevät, että tapaatte ja katsotte voisiko teistä kahdesta tulla jotain tai sitten toteatte, että oli kiva jutella ja vaikka jäädä etäystäviksi pitemmäksikin aikaa, mutta hyväksyä se että kumpikin löytää parisuhteen tahoillaan eli sen enemmästä ei ole kysymys.
Jos päätätte tavata niin tehkää se niin, ettei tapaamiseen liity liikaa paineita. Jompi kumpi matkustaa toisen asuinpaikkakunnalle ja majoittuu siellä hotelliin (!) tai molemmat matkustavat jonnekin yhteisesti sovittuun kohteeseen ja tapaatte siellä.
Jos matkustaminen on kynnyskysymys niin skypettäminen sitä ennen on ihan hyvä vaihtoehto sekin.
Pelkkään ääneen ja kirjoitettuun tekstiin ei kannata päästää itseään ihastumaan yhtään enempää.- entiiä
Kiitos kaikille vastauksista!
Ihastuminen minua tässä vähän pelottaakin, koska musta tuntuu että olen jo nyt ihastunut liikaa. Tiedän että ei pitäisi ja olen yrittänyt suhtautua asiaan kepeämmin, mutta ei vaan onnistunut.
Ollaan puhuttu että menisin käymään sen luona. Tiedän senkin että hotelliin kannattaisi ainakin ekalla kerralla mennä, mutta toisaalta luotan (voiko typerämpää olla) siihen kyllä niin paljon, että uskaltaisin mennä hänen luokseen yöksi. Tietysti kertoisin jollekin missä olen ja soittaisin että kaikki on ok. Toisaalta puolimatkassa tapaaminen voisi myös olla hyvä vaihtoehto. Olisi kyllä kiva nähä miten tässä käy, tuntuu että tässä voisi jotain ollakin. - entiiä
Ja välimatkasta vielä että jos tuntuu että suhteesta voisi oikeasti tulla jotakin, niin uskon että asia järjestyy. Työtä siihen vaaditaan, mutta mahdotonta se ei ole.
entiiä kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista!
Ihastuminen minua tässä vähän pelottaakin, koska musta tuntuu että olen jo nyt ihastunut liikaa. Tiedän että ei pitäisi ja olen yrittänyt suhtautua asiaan kepeämmin, mutta ei vaan onnistunut.
Ollaan puhuttu että menisin käymään sen luona. Tiedän senkin että hotelliin kannattaisi ainakin ekalla kerralla mennä, mutta toisaalta luotan (voiko typerämpää olla) siihen kyllä niin paljon, että uskaltaisin mennä hänen luokseen yöksi. Tietysti kertoisin jollekin missä olen ja soittaisin että kaikki on ok. Toisaalta puolimatkassa tapaaminen voisi myös olla hyvä vaihtoehto. Olisi kyllä kiva nähä miten tässä käy, tuntuu että tässä voisi jotain ollakin.En sinuna olisi niinkään huolissani siitä, että hän tekee jotain pahaa jos menet hänen luokseen yöksi (toki sekin näkökulma pitää aina muistaa) vaan siitä, että mitä jos tiedät heti ensisekunneilla, että et halua olla hänen seurassaan yhtään enempää kuin on pakko. Et ihan oikeasti voi vielä tietää, haluatko viettää aikaa hänen seurassaan.
- EiOoKemiaa
helka kirjoitti:
En sinuna olisi niinkään huolissani siitä, että hän tekee jotain pahaa jos menet hänen luokseen yöksi (toki sekin näkökulma pitää aina muistaa) vaan siitä, että mitä jos tiedät heti ensisekunneilla, että et halua olla hänen seurassaan yhtään enempää kuin on pakko. Et ihan oikeasti voi vielä tietää, haluatko viettää aikaa hänen seurassaan.
Ulkonäkö kemia. Se on se ainoa kemia mikä kertoo heti naiselle onko "sitä jotain" Ihan sama minkälainen kultakimpale mies olisi luonteeltaan mutta jos ulkonäkö ei miellytä niin "ei oo kemiaa ja hotelliin"
- tietysti
EiOoKemiaa kirjoitti:
Ulkonäkö kemia. Se on se ainoa kemia mikä kertoo heti naiselle onko "sitä jotain" Ihan sama minkälainen kultakimpale mies olisi luonteeltaan mutta jos ulkonäkö ei miellytä niin "ei oo kemiaa ja hotelliin"
Ja turha väittää että sulla ois sitä "kemiaa" ihan kuinka epämiellyttävän näkösen kans tahansa.
EiOoKemiaa kirjoitti:
Jos ihminen hakee parisuhdetta eikä pelkkää ystävyyttä, niin on se aika helkkarin tärkeää kokea toinen puoleensavetäväksi. Sellaiseksi, jota tekee mieli katsella ja koskettaa ja hyväillä ja johon painautua kiinni ja jota "hiplata" koko ajan. Sellaiseksi, josta ei malttaisi pitää sormiaan irti. Ja jonka kanssa haluaa seksiä.
Miljoonannen kerran: Onneksi kaikilla ihmisillä ei ole samanlainen maku, joten jokaiselle löytyy se ihminen, joka tuntee noin. Täällä aina yritetään vääntää asiat näyttämään siltä, että mielestäni vain kauniit ja komeat voisivat saada parisuhteen, mutta en missään väitä sellaista. Puhun aina puoleensavetävyydestä ja siitä, että ihminen on kaunis/komea sen oman kumppaninsa/kumppaniehdokkaansa silmissä.
Mutta tuonhan näkisi jos vaivautuisi katsomaan tuolla ulkona liikkuvia pariskuntia. Ihan tavalliset, lihavat ja meidän mielestämme rumatkin ihmiset ihastuvat ja rakastuvat toisiinsa. Siinä, missä me nähdään ehkä vain ruma ihminen, joku näkee hänessä maailman kauneimmat silmät, valloittavimman 'pilkkeen' silmäkulmassa, upean hymyn, pyörteen hiuksissa... jotain, mikä tekee juuri tästä ihmisestä hänen silmissään erityislaatuisen.
Nettideittailussa tutustuminen alkaa väärästä päästä ja siksi turhia treffejä tulee useimmille paljonkin ennen kuin osuu kohdalle se ihminen, joka herättää kiinnostuksen myös livenä eikä vain teksteillään.
- entiiä
Epäilen kyllä vahvasti ettei meistä voisi edes kavereita tulla, koska ne puhelutki on menny nii hyvin. Mutta tietysti, jos homma ei toimi nii sit hotelliin
- ikisinkkumies
Jos ette pysty tapailee niin turha jatkaa juttua.
- lölölöllö
Voin kertoa näitä nettitreffejä kahlanneena, että vaikka puhelut yms. menisi miten hyvin tahansa, niin se ei kyllä takuulla kerro vielä yhtään mitään.... Eli treffeillä voi olla vastassa ikävä yllätys... Itsellänikin meni erään kanssa puhelut hyvin ja sitten vastassa olikin mies joka oli kiireinen ja epäkohtelias.... Sitten takana myös treffit jotka menivät todella hyvin, mutta sitten mies alkoikin vetäytymään ja ehdin jo hieman ihastuakin.... Eli ikinä ei näistä voi tietää miten tulee menemään.....
- einäintoimita
Valitettavasti itselläni ikävä yllätys oli odottamassa. Minä jo hieman ehdein toiveikkaana olemaan kun viestit ja puhelut ja kuvat miellyttivät, juttu luisti ja kaikki tuntui hyvältä.
Vaan saapui paikalle monta kymmentä kiloa ylipainoinen ihminen, kävelykin jo hankalaa. Valokuvat olivat muutaman vuoden vanhoja jne. puhumattakaan pukeutumisesta.
Selvästi oli minulle valehdellut monesta asiasta. Ei siinä tilanteessa suhdetta aleta rakentamaan. Viestit ja puhelut eivät myöskään kerro, millainen ko. henkilö on muiden seurassa tai julkisilla paikoilla. Muistui mieleen yksi mies, joka vaikutti tosi fiksulta ja huomaavaiselta. Tutustumisvaiheessa sitten kävi nopeasti ilmi, että hänen mielestään on ihan normaalia kuolata (lähes kirjaimellisesti) kaikkien vähäpukeisten naisten perään. Kadulla pää kääntyi näkyvästi ja auton ratissa sai pelätä mihin hän ajaa, kun piti jäädä tuijottamaan. Hän päästeli maiskutus- ja mmm-ääniä nähdessään jonkun erityisesti omaa silmäänsä miellyttävän. Hävetti silloin kun hän teki tätä baarissa tai kadulla. No eihän sitä sitten kovin pitkään kestänytkään.
(Ennen kuin joku alkaa saarnata kuinka kaikki miehet katselevat kauniita naisia niin totean heti, että niin katselevat ja saavat katsellakin, itsekin noteeraan erityisen kauniit/komeat tai esimerkiksi erikoisesti pukeutuvat katukuvassa. Se, että päästelee ääniä ja jää tuijottamaan heidän peräänsä on sen sijaan junttimaista.)
- jtyd4
Olisiko kenelläkään positiivisia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121