juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Niin ne haaveet muuttuu aika nopeastikkin. Itsekkin halusin lapsia jossain 20 tienoilla mutta silloin olikin tilanne aivan erillainen kuin nykyään. Haaveet ne on kuitenkin jotka auttavat jaksamaan huonoina aikoina ja jokaisella haaveita yleensä myös on:). Sekin on hyvä juttu jos haluaa näyttää lapsiaan isovahemmilleen ennekuin se on liian myöhäistä;)
- No sittenhän on vielä 20 vuotta aikaa;). Oma eksä jätti kun mummoni kuoli 91vuotiaana tämän vuoden alussa. Omista isovanhemmista on enään 1 jäljellä mutta niin se elämä vain menee
- Jatkaa vain yrittämistä. Itsekkin olin tuolla treffit osiossa yli vuoden ennen kuin löysin naisen joka halusi oikeasti tutustua. Hänen profiilinsa ei oikein napannut mutta loppujen lopuksi osoittautuikin ettei ne kaikki profiilissa olevat asiat ole totta. Älkää siis tuomitko pelkän profiilin perusteella ihmistä vaan ihan oikean tutustumisen kautta. Ei kannata luovuttaa itse en ainakaan vaikka taas treffit osiossa olenkin
- Kerrostalo nyt on yleisin asumismuoto nykyisin mutta kyllä itsekkin valitsisin omakotitalon jos saisin päättää
- Älä turhaan kiitä;). Usko vain itseesi niin varmasti sen täydellisen miehen myös löydät. Yritä vain unohtaa se eksä niin pystyt keskittymään tärkeämpiin asioihin niin kuin löytämään sen vielä täydellisemmän miehen. Ei yhden miehen kannata antaa lannistaa unelmiasi jos hän ei kerran halua suhdetta kanssasi niin varmasti joku muu haluaa;). saanen kysyä kuinka vanhoja isovanhempasi ovat?
- Lääkkeet poistavat ongelmat vain vähäksi aikaa ja siihen lääkärit juuri luottavatkin että saavat potilaan pois "käsistään" kun määräävät nopeasti vaan jonkun lääkekuurin hänelle. Todellinen parannus masennukseen on se että ne masennukseen johtavat tunteet/traumat käsitellään vaikka puhumalla tai tekojen kautta eikä vain piiloteta sinne lääkkeiden alle
- Voihan elämälleen tehdä tarkoituksen vaikkapa auttamalla muita ihmisiä tai jotain vastaavaa. Mitään palkkiotahan siitä ei saa mutta ei tarvitsekkaan saada kunhan itse tuntee tehneensä jotain hyvää
- Kannattaa varmaan unohtaa tämä mies kun ei halua parisuhdetta kanssasi. Rankkaa se varmasti on mutta kyllä siitä selviät;). On muitakin miehiä jotka haluavat samoja asioita kuin sitä ja voivat olla jopa vielä täydellisempiä kun mies jota nyt kaipaat. Suosittelen kuitenkin että seurustelette ensin vähän aikaa ettei käy sitten niin että jäät yksin lapsen kanssa kun mies lähtee niin sanotusti uusille metsästysmaille. jatka nyt vain rohkeasti kohti uusia miestuttavuuksia niin varmasti löydät sen joka jakaa samat haaveet kuin sinäkin;)
- Hyviä ja toimivia neuvoja
- kiitos samoin sinne :)
- on ihmisiäkin jotka eivät ole itsekkäitä tai omahyväisiä vaikka suurin osa tosiaan on muttei niistä kannata välittää. Jos kumppania todella haluaa niin hänen etsimistään ei koskaan kannata lopettaa kun voihan olla että hän kävelee vastaan vaikka kaupassa
- Itse ainakin lähden myös tapaamaan jos vastapuoli vaikuttaa kiinnostuneelta ja tietenkin jos minäkin sitä olen
- perusarkeahan tuo on mitä sinulla on. Ei hiljainen ihminen ole automaattisesti tylsä
- Onko joku sanonut että olet tylsä?
- Tuota harmittelen itsekkin kun me parisuhdetta haluavat miehet jäämme noiden pelimiesten jalkoihin jotka haalivat kaikki naiset ja valikoivat sitten heistä sen parhaimman jos sitäkään. Tavallinen mies ei ole yhtä hyvä puhuja kuin nuo pelimiehet vaan he korvaavat nuo lirkuttelutaidot luotettavuudella
- Aloittaja on oikeassa tässä lääkeasiassa. Nykyaikana se vaan menee niin että lääkäri määrää lääkkeet että pääsee potilaasta nopeasti eroon ja lääkeyhtiöt saavat rahaa niistä vehnäjauhoista joita ovat lääkepillerin muotoon puristaneet. Ilman lääkkeitä kun eroon masennuksesta pääset niin tuntuu itsestäkin jopa paremmalta
- Pääosin jutut vain unohtuu mutta jotkut jäävät legendaksi
- Hei
Kirjoittelu todellakin helpottaa yksinäisyyttä aikas paljon. Itse olisin vuoden alussa tarvinnut tukihenkilöä kun eksä raa'asti jätti kun mummoni kuoli. Nyt tosin olen siitä yli päässyt mutta olishan se mukava jonkun kanssa puhua niitä näitä - Eihän se nainen niihin kavereihisi muutenkaan rakastuisi vaan sinuun itseesi. Kyllä yksinäinen mieskin löytää naisen samalla lailla kuin yksinäinen nainen löytää miehen. Asenne ratkaisee siinä asiassa todella paljon. Suht yksinäinen ihminen olen itsekkin mutta en vaan tunne enään yksinäsyyttä vaikkei kavereita olekkaan. Kaikki eivät vaan ole kiinnostunut juoksemaan kavereiden kanssa kokoaikaa jossakin. On naisia jotka arvostavat sitä että mies on kotona eikä kavereiden kanssa notkumassa jossain baarissa
- Sama juttu on itselläni, mutta onko se tyhmyyttä? enpä usko. Kaikki eivät vaan ole niin puheliasta tyyppiä. Itse olen vähäpuheisuuteni jo hyväksynyt ja samaa suosittelen sinulle. Ala vaan arvostaa itseäsi sellaisena kuin olet niin kyllä se siitä. Vaikeita aikoja toki tulee, mutta kyllä se siitä;). Sosiaalisuutta voi toki harjoitella esim töissä puhumalla ja kommentoimalla muiden juttuja.