Vapaa kuvaus

tämmöinen tässä, ei mikään boheemifiguuri

Aloituksia

9

Kommenttia

61

  1. Kangiannorppa

    Köllöttää norpanpoika sangkia kotinaan jäinen vuono Kangkia. Kiehkurakuvionsa arktiset hurmaavat norpat neitopuoliset. T
    Runot
    1
    105
  2. Elegiaani lausun

    Elegiaani lausun kuin runoa harkitusti. Kukaan ei vastaa, kovennan ääntä: "Elegiaani!" hihkun jo vähemmän harkitusti.
    Rakkausrunot
    0
    122
  3. Miksi matkustaa mihinkään kun voi lomailla kotona?

    No, minäpä sain mielestäni kolossaalisen upean ajatuksen! Mitä jos raskaan ulkomaan matkan tai kalliin ja tylsänpuoleise
    Ekomatkailu
    2
    274
  4. Palkkatukeen oikeutettu?

    Semmosta seikkaa, että olen tässä ollut työttömänä parit vuodet. Tosin kesäkuussa olin viisi päivää puhelinmyyjänä, mutt
    Työttömyysturva
    10
    77
  5. Kaljamaha

    Katselin 50 -palstalla tänä vuonna käytyjä keskusteluketjuja, enkä huomannut ketjua, jonka aiheena olisi vyötärölihavuu
    50 plus
    134
    9348
  6. Mä mistä löytäisin sen seurakunnan?

    Kirjoitin toiseen viestiketjuun viestin, johon en saanut mitään vastausta. Ajattelin, jotta tulisiko vastauksia paremmin
    Kristinusko
    33
    293
  7. Terveysviinalla eroon kiloista?

    Voisiko joku viinatehdas suunnitella sellaista viinaa, joka sisältäisi tervehdyttäviä ainesosia? Esimerkiksi viinapulloo
    Alkoholi
    6
    87
  8. Passivoiko sosiaaliturva?

    Tänä aamuna kuultiin Ylen uutisista, että monien suomalaisten mielestä sosiaaliturva passivoi ja että sellainen ei kannu
    Työttömyys
    365
    3008
  9. Totuus /pisallaan/?

    Suomi on toisinaan valittu hyväksi maaksi koulujen oppimistulosten suhteen. Mistä sellainen tulos oikeastaan kertoo ja o
    50 plus
    10
    94