tsuppari52
Vapaa kuvaus
tämmöinen tässä, ei mikään boheemifiguuri
Aloituksia
9
Kommenttia
61
Kaljamaha
Katselin 50 -palstalla tänä vuonna käytyjä keskusteluketjuja, enkä huomannut ketjua, jonka aiheena olisi vyötärölihavuu13710259Passivoiko sosiaaliturva?
Tänä aamuna kuultiin Ylen uutisista, että monien suomalaisten mielestä sosiaaliturva passivoi ja että sellainen ei kannu3653160Mä mistä löytäisin sen seurakunnan?
Kirjoitin toiseen viestiketjuun viestin, johon en saanut mitään vastausta. Ajattelin, jotta tulisiko vastauksia paremmin33360Miksi matkustaa mihinkään kun voi lomailla kotona?
No, minäpä sain mielestäni kolossaalisen upean ajatuksen! Mitä jos raskaan ulkomaan matkan tai kalliin ja tylsänpuoleise2322Elegiaani lausun
Elegiaani lausun kuin runoa harkitusti. Kukaan ei vastaa, kovennan ääntä: "Elegiaani!" hihkun jo vähemmän harkitusti.1178Kangiannorppa
Köllöttää norpanpoika sangkia kotinaan jäinen vuono Kangkia. Kiehkurakuvionsa arktiset hurmaavat norpat neitopuoliset. T1169Totuus /pisallaan/?
Suomi on toisinaan valittu hyväksi maaksi koulujen oppimistulosten suhteen. Mistä sellainen tulos oikeastaan kertoo ja o10125Palkkatukeen oikeutettu?
Semmosta seikkaa, että olen tässä ollut työttömänä parit vuodet. Tosin kesäkuussa olin viisi päivää puhelinmyyjänä, mutt10116Terveysviinalla eroon kiloista?
Voisiko joku viinatehdas suunnitella sellaista viinaa, joka sisältäisi tervehdyttäviä ainesosia? Esimerkiksi viinapulloo6111