pertti.e

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.
Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.
"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".
Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."
Koulutus: yo, laborantti
Aloituksia
12
Kommenttia
6913
Jouluinenaihe
Haluan toivottaa kaikille palstalaisille oikeen hyvää ja rauhaisaa joulunaikaa. Samalla kiitän kuluneen vuoden jutustelu336Jouluanaikaa
Haluan toivottaa oikeen hyvää, rauhaisaa ja siunattua joulua kaikille palstalaisille. Samalla kiitän tämän vuoden jutust9130Lukuvinkki
Tuossa yhdessä ketjussa jo suosittelinkin, mutta ajattelin laittaa ihan näin aloitukseen. Sain juuri luettua Stefan Einh398Pien huumoripläjäys
Sain hyvät naurut tälle aamua, kun luin Kalevaa (paikallislehti). Toivottavasti ei kukaan "vejä hernettä nenuun" :) ht14422- 4217
Tänään
Tämä ei ehkä kuuluu tänne palstalle. Mutta ajattelin kysellä kuinkas on päivänne mennyt? Itse kävin tänään antamassa jo18646Tietääkö kukaan?
Tietääkö kukaan kuinka monta kirjaa kuuluu Jukka Norvannon selityskirjasarjaan "Raamattu elämään"? Koitin Googlettaa, mu7318Pyydän vastauksia
Kyselisin erityisesti Luterilaisen kirkon uskovilta jäseniltä, muutkin saavat vastata ja kertua näkökulmiaan ja mielipit341158Tervehdys siskot ja velijet
Tervehdys siskot ja velijet, halusin jakaa tämän päiväisen Raamattu löytöni eli: San.11:25: "Hyväätekeväinen sielu tulee9266Hyvää yötä
Hyvää ja siunattua yötä, siskot ja velijet!! Raamatun lohduttavaa sanaa:Room.8:26:"Samoin myös Henki auttaa meidän heik9305- 34980
Hyvää Yötä
Hyvää yötä Jeesus myötä siskot ja veljet!!Erityisesti maru-anna ja Sirkka-Iita siskolle,jokka ovat ottaneet minut ystävä5233