Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Jouluinenaihe

Haluan toivottaa kaikille palstalaisille oikeen hyvää ja rauhaisaa joulunaikaa. Samalla kiitän kuluneen vuoden jutustelu
    Ateismi
    3
    36
  2. Jouluanaikaa

Haluan toivottaa oikeen hyvää, rauhaisaa ja siunattua joulua kaikille palstalaisille. Samalla kiitän tämän vuoden jutust
    Helluntailaisuus
    9
    130
  3. Lukuvinkki

Tuossa yhdessä ketjussa jo suosittelinkin, mutta ajattelin laittaa ihan näin aloitukseen. Sain juuri luettua Stefan Einh
    Ateismi
    3
    98
  4. Pien huumoripläjäys

Sain hyvät naurut tälle aamua, kun luin Kalevaa (paikallislehti). Toivottavasti ei kukaan "vejä hernettä nenuun" :) ht
    Ateismi
    14
    422
  5. Toivotan

Toivotan ihan jokaiselle siunattua,hyvää ja tunnelmallista joulua :)
    Helluntailaisuus
    4
    217
  6. Tänään

Tämä ei ehkä kuuluu tänne palstalle. Mutta ajattelin kysellä kuinkas on päivänne mennyt? Itse kävin tänään antamassa jo
    Ateismi
    18
    646
  7. Tietääkö kukaan?

Tietääkö kukaan kuinka monta kirjaa kuuluu Jukka Norvannon selityskirjasarjaan "Raamattu elämään"? Koitin Googlettaa, mu
    Luterilaisuus
    7
    318
  8. Pyydän vastauksia

Kyselisin erityisesti Luterilaisen kirkon uskovilta jäseniltä, muutkin saavat vastata ja kertua näkökulmiaan ja mielipit
    Luterilaisuus
    34
    1158
  9. Tervehdys siskot ja velijet

Tervehdys siskot ja velijet, halusin jakaa tämän päiväisen Raamattu löytöni eli: San.11:25: "Hyväätekeväinen sielu tulee
    Jeesus
    9
    266
  10. Hyvää yötä

Hyvää ja siunattua yötä, siskot ja velijet!! Raamatun lohduttavaa sanaa:Room.8:26:"Samoin myös Henki auttaa meidän heik
    Jeesus
    9
    305
  11. KariHenrik,olet synnitön?

Hyvin helppo kysymys, KariHenrik oletko sinä synnitön?
    Raamattu
    34
    980
  12. Hyvää Yötä

Hyvää yötä Jeesus myötä siskot ja veljet!!Erityisesti maru-anna ja Sirkka-Iita siskolle,jokka ovat ottaneet minut ystävä
    Jeesus
    5
    233