Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sheanya
profiilit
sheanya
sheanya
Vapaa kuvaus
Huumorintajuinen, itsepäinen, Stadilainen :D
Aloituksia
0
Kommenttia
77
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai että kuinka usein... Hhmmm... Oiskohan siitä 2 vai 3 vuotta kun viimeks oon nähnyt ketään julkkista kadulla käppäilemässä, mut toisaalta mä käynkin niin himputin harvoin keskustassa, et ei oo ihmekään etten pahemmin julkkiksia näe. Mitäs sitä turhaan keskustassa notkuu, jos ei kerran ole sinne mitään asiaa?
Ja todettakoon, että koko elämäni olen Stadissa asunut (melkein 26v) enkä tosiaankaan tiedä edes missä on monet tunnetut paikat, mut mitä sen on väliä kun ei oo koskaan ollut tarvetta käydä kyseisissä paikoissa?
29.07.2014 00:04
Kiehuvaa vettä niskaan! Sillä lähtee jonkun verran ellei kaikki. Ja jos ei kaikki lähde, niin hae kaupasta sellaista muurahaismyrkkyä, mitä myydään isossa rasiassa valkoisena jauheena ja sitä levittelet vähän koivulle ja saunalle. Toki miinuksena on se, ettei myrkkyyn saa sitten astua.
Meiän mökillä on parit hevosmuurahaispesät ja jossain vaiheessa yrittivät valalta koko pihan, mut nyt ovat kaikonneet kun levitelty tuota myrkkyä ja pysyttelevät siellä pesiensä lähellä mikä on hyvä, koska pitävät käärmeet poissa.
14.07.2014 11:37
Silloin kun odotin esikoistani, niin mulle kerrottiin kylmästi ja suoraan, et isä ei voi pitää isyyslomaa, jos ei asuta saman katon alla.
03.07.2014 13:11
No jaa-a, oliskohan vaikka se, että yleensä niissä isissä on jotain vikaa miksi eriteille lähdetään?
Tosin onhan niitä kyllä sellaisia äitejäkin, joille ei pitäisi kuuna päivänä antaa edes lupaa tehdä lapsia.
02.07.2014 18:54
Jos miehen fantasia on ystävättäreni niin olkoot, kunhan se pysyy siellä mielikuvana vain. Musta pettämisen raja menee siinä, että fantasioida voi ja saa niin paljon kuin sielu sietää kunhan se pysyy tosiaan vain mielen tuotteena siellä pääkopan sisällä. Ei sekään pettämistä ole, jos kumppani tulee hyvin toimeen vastakkaisen sukupolen kanssa ja on läheinen ystäviensä kanssa.
Mutta siinä vaiheessa kun kanssa käyminen käy intiimiksi, niin se on musta pettämistä. Vielä tarkentaakseni mainitsen, että jos puolisoni edes suutelisi/pussaisi huulille toista ihmistä, joka ei ole hänelle sukua niin se on jo mielestäni pettämistä. Tuskinpa kukaan nyt sisaruksiaan pussaa suulle tai vanhempiaan enää aikuiseksi kasvettuaan, mutta kyllä varmaan lapsiaan joku suukottaa esim. hyvän yös pusu.
02.07.2014 18:50
Ja mikähän vika niissä yksinhuoltajissa oikein on??? Tai anorektikoissa tai tonnikeijuissa? Ehkäpä se tonnikeiju tai anorektikko on juuri siksi sellainen kun on masentunut siitä, ettei kukaan rakasta. Anoreksiasta voi parantua ja lihavakin voi halutessaan laihduttaa. Taitaa aloittajalla olla liian korkea vaatimustaso ja nyt kun joutuu maistaa omaa lääkettään, niin itkee täällä saadakseen sympatiaa.
Ulkonäöllä ei mun mielestä ole väliä, sillä jokaisella on vapaus olla juurikin sellainen kuin haluaa, MUTTA aloittaja voisi miettiä sitä, että ehkäpä nämä naiset, jotka hänet torjuvat, ajattelevat hänestä samoin kuin aloittaja itse ajattelee niistä naisista, jotka hän torjuu.
Ihmiset on niin turhamaisia, että ei mikään ihme et on yksinäisiä niin paljon.
24.06.2014 11:21
Mä olen samoilla linjoilla aloittajan kanssa, paitsi että jos meinaa hommata enempi lapsia kuin 1 niin sitten 35v on liian vanha mun mielestä! En toki teiniraskauksiakaan kovinkaan järkevänä pidä, mutta toisaalta nostan niille nuorille hattua, joilla vahinko sattunut ja ovat kantaneet vastuunsa kasvattamalla lapsensa. Abortti ei mielestäni ole oikea ratkaisu ELLEI raskaudesta ole suuria terveydellisiä riskejä äidille tai vauva todennäköisesti syntyisi kuolleena.
Minusta paras lasten hankinta aika on 20-30v. Ammattikouluista valmistutaan yleensä noin 18-19v ja siinähän ehtii kivasti vuoden tai kaksi bilettää, jos siihen on tarvetta ja taas uraa voi luoda sitten keski-ikäisenäkin. Itselleni ainakin perhe on kaikista arvoista tärkein ja siitä aika pitkälti se ajatusmaailma, että lapset nuorena, jotta niidne kanssa jaksaa sitten olla ja touhuta ja valvoa niitä öitä. Sitten kun lapset on isompia ja itse on jo raihnainen, niin sitten voi enempi keskittyä omiin juttuihin kuten työhön.
Mutta näin siis minun mielestäni.
13.06.2014 19:54
Hopeashampoota! Poistaa keltaisuutta :)
12.06.2014 11:08
Ihan samaa mieltä. Ei varmaan olis ollut kovinkaan suuri vaiva hakea Korkeasaaresta tainnutuspiikkiä, ampua sitä hirven peffaan ja kuljettaa nukahtanut eläin vaikkapa Nuuksioon tai jonnekin muualle jatkamaan elämäänsä sinne minne kuuluukin, mut ei! Tämäkin piti tehdä näin ikävästi.
11.06.2014 09:33
Itsekään en sitä tajua, mutta toiset tykkää, minkäs sille voi. Mun mielestä seksi kuuluu vain ja ainoastaan parisuhteeseen, sillä se on kahden toistaan rakastavan ihmisen välinen asia. Tosin enpä niihin parisuhteisiinkaan ihan tuosta vaan ryhdy. Täytyy vähän tuntea toista ja olla varma tunteistaan.
29.05.2014 20:13
Vai nuoruuden ehdottomuutta... Kuka tykkää mistäkin, mutta mua ei sytytä millään tavalla miehet, jotka on lähempänä mun vanhempien tai isovanhempien ikää kuin mun ikää. Oksettaa ajatuskin.
29.05.2014 20:11
Jostain kumman syystä niitä kyllä piisaa ihan liikaakin.
Ja tuo mitä nimimerrki "helppo nainen" sanoi ("Jos sinulla on profiilissasi kuva, joka vihjaa seksiin (paljasta pintaa, tissivakoa yms.), niin tietenkin seksinnälkäiset innostuvat siitä helpon seksin toivossa.") pitää varmasti paikkansa. Vaan kun itsellä ei koskaan tulis mieleenkään laittaa mitään vihjaavia kuvia mihinkään ja silti niitä ehdotteluita sateli harva se päivä ja karmeinta oli, että ihan joka ikäluokasta.
Itse olen 25v yh-äiti enkä todellakaan etsi seksiseuraa sen enempää kuin ylipäätänsäkään mitään seuraa ikähaitarin 23-35v ulkopuolelta. Ällöttävin ehdotus tuli 75v papalta muutama vuosi sitten. Kyllästyin itse tähän samaan touhuun ja poistin jo aikaa sitten kaikki mahdolliset profiilini enkä tee uusia. Jos mulle joku on tähän elämään vielä mukaan tarkoitettu, niin eiköhän se vastaan tule ihan tuolal ulkonakin kulkiessa.
Jäin myös pohtimaan tuota "seksitreffaaja2" kommenttia. Millä tavalla se, ettei hae seksiseuraa, tekee naisesta kukkahattutädin? Mulla ainakin on tärkeämpiäkin prioriteetteja kuin lennellä kukasta kukkaan ja muutenkin tietyt periaatteet, joiden mukaan elän enkä silti ole mikään kukkahattutäti.
27.05.2014 19:27
Ensin kiinnitän huomiota siihen, onko mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Sellaiset profiilit, missä ei juurikaan mitään kerrota ovat tylsiä ja näin ollen harvemmin tulee aloitettua keskustelua sellaisen henkilön kanssa. Mutta jos on jokin yhteinen kiinnostuksen kohde, niin siitä on helppo saada keskustelua aikaan.
Sen jälkeen on helppo tutustua ja ottaa selvää, että tuleeko toimeen vai ei eli kuinka hyvin juttu luistaa. Ulkonäkö on aika turha seikka mielestäni. Toki on kiva nähdä kuva siltä osin, että tietää kenen kanssa juttelee, mutta eihän se pakkollista ole.
Luonteen piirteet jotka miehessä olis hyvä olla ovat rehellisyys, kohteliaisuus, huumorintaju/rentous, avoimuus, sympaattisuus ja lojaalius. Toki myös se, että osaa ilmaista mielipiteensä selkeästi ja keskustella asiallisesti niistä, on hyvä.
20.05.2014 10:01
Yksinhuoltaja päättää itse yksin kaikista asioista ja siihen ei paljon ole muilla varaa valittaa. Tosin itse kyllä en päästäisi tuollaista miestä lähellekään lasta missään tilanteessa! Sinä siis päätät nimestä, hoitopaikasta (sitten kun menee päivähoitoon, jos menee), yms.
19.05.2014 21:16
*Alieneista
28.04.2014 10:07
Alienithan on just ihania eikä pelottavia (tai no mielipidekysymys tämäkin toki)! Aina pelatessakin Alien vs Predatoria pelaan sillä Alienilla usein miten ja vieläpä saan sillä parhaan peli tuloksen!
Ja niin, en ole 13v nörtti, mutta tykkään kovasti Alienesita ja joskus on kiva pelata videopelejä vapaa-ajalla.
28.04.2014 10:06
Suurin osa kauhuleffoista ja nimenomaan niistä "kauhuleffoista" joita on tehty 90-luvun jälkeen on ihan hirveetä paskaa. Itkettää se niiden surkeus. Hyvissä kauhuleffoissa olen nauraa räkättänyt :) Yks ainut kauhuleffa, jota en edelleenkään pysty katsomaan ilman painajaisia on Dead Silence.
Ja mitä tulee viestiketjussa edellä mainittuihin SAWeihin sekä Paranormal Activityihin, niin Sawit ei pelota, mut ovat viihdyttäviä ja pistää miettimään, et jossain päin maailmaa voi oikeestikin olla joku tollanen tyyppi tekemässä jotain tollasta. Paranormal Activityt taas on hirveetä kuraa. Vaikuttaa halpisroskalta, mitä kuka vaan voi tehdä videokameran kanssa. Toisaalta psykologinen kauhu ei kyllä juurikaan nappaa kun en saa siitä mitään irti. Yläasteella kaverit kehui kovasti Hohtoa, että on hyvä ja pelottava, jne. Vaan pettymys oli valtava kun sen katsoin. Ei ollut edes jännä.
27.04.2014 20:36
Pyh pah! Ihan hyvin riittää kun kuulutetaan Suomeksi ja perään Englanniksi. Ruotsi on niin turha ja typerä kieli, ettei sitä tartte missään!
27.04.2014 20:28
En kyllä kuulu kohderyhmään, mutta itsellä ihan tavallinen "älytön" Nokia ja loistavasti pärjään. Edes tablettia ei meidän taloudessa ole ja kun olen ainoa, joka talousasioistamme päättää (toinen talouden jäsen on 2,5v), niin ei tähän talouteen älypuhelimia taikka tablettia tule.
Riittää, että saa soitettua ja/tai tekstattua ja siihen mulle riittää ihan tavallinen kännykkä.
24.04.2014 18:32
Onko sulla silmissä vai päässä vikaa??? Eihän tuo nainen ole ylipainoista nähnytkään! Sitä paitsi jokaisella on oikeus olal millainen haluaa ja tehdä mitä haluaa. Miten se sulta on pois, jos sulle tuntematon henkilö laittaa itsestään haluamanlaisiaan kuviaan nettii tai vaikka lyhtypylvääseen???
Ihme hihhuli sinäkin...
19.04.2014 10:11
3 / 4