Vapaa kuvaus

Huumorintajuinen, itsepäinen, Stadilainen :D

Aloituksia

0

Kommenttia

77

  1. *Alieneista
  2. En kyllä kuulu kohderyhmään, mutta itsellä ihan tavallinen "älytön" Nokia ja loistavasti pärjään. Edes tablettia ei meidän taloudessa ole ja kun olen ainoa, joka talousasioistamme päättää (toinen talouden jäsen on 2,5v), niin ei tähän talouteen älypuhelimia taikka tablettia tule.

    Riittää, että saa soitettua ja/tai tekstattua ja siihen mulle riittää ihan tavallinen kännykkä.