Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.liljeroos
profiilit
a.liljeroos
a.liljeroos
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
menisin tapsan joulukonserttiin vaan kun en nyt pääse.yleensä jouluni alkaa tapsan joulukonsertista,mutta nyt menen katsomaan arja korisevan joulukonserttia ja toivon että joulumieli tulee sieltä.
04.12.2007 21:01
joka sai minut välillä aina kyyneliin asti.ei surusta vaan siitä hyvästa olosta jonka sain oli TAPANI KANSAN juhlakonsertti.Tältä istumalta lähtisin heti katsomaan uudelleen .nyt taitaa jostain syystä joulukonsertti jäädä väliin,sillä se oli poistettu keikat osiosta tapsan sivuilta.
04.12.2007 20:56
mieheni ottaa minut pikkujouluihinsa vaikka itse on voi ottaa häntä, mikä joskus harmittaa. mutta kun on sovittu että naisissa mennään vain syömään arki-iltana ja ripeesti sieltä kotiin ,koska seuraava päivä on työpäivä
28.11.2007 14:52
uskotaan että oli yhtä hyvä kuin porissakin.millainen mahtoi olla tänään kiertueen viimeinen konsertti ,katsoisin sen kyllä uudeelleenkin , toivottavasti kuullaan kuulumiset täältä,
24.11.2007 22:24
sitä toivon ja sitä odotan nimittäin tapsan juhlakonserttia johon on mulla aikaa neljä yötä
kiitos mukavista kirjoituksistanne joten uskallan odottaa hyvää ja parasta
17.11.2007 18:08
huom se oli vain sinun mielipiteesi.meitä on monta ,jotka miettivät erilailla
12.11.2007 17:42
mäkin oon sitä mieltä että se joka on lähinnä kameraa tai sitten neljäs. oon nähnyt tään kuvan joskus aikaisemminkin mutten muista missä....
03.11.2007 22:27
luulen kyllä et olet pahasti väärässä. tapsan maanlaajuiset konsertit ovat olleet loppuunmyytyjä.omasta kokemuksesta kyllä tiedän että nuoretkin kyllä tietävät kuka on tapani kansa muustakin kuin ylinopeudesta sillä nnuorisolla kyllä soi mm.äidin pikkupoika rakas ym
23.10.2007 13:22
vime vuonna tapsan lauri viita konsertissa oli muun muassa presidenttimme tarja halonen polisoineen jotka kävelivät käytävällä vastaan sekä super musiikkkimies heikki sarmanto. luulen heidän olevan myös tapsa faneja. kirjoittakkaa silti tapsan musiiksta eikä siitä mitä on jättanyt
tekmättä tai on tehnyt. kaikkeen ei oikeesti viitsi vastata.
06.10.2007 21:21
onneksi saadaan konsertiin porin omat pojat kuten iki-ihana heikki elo sekä pertsa jalonen ujoine hymyineen
03.10.2007 16:19
mäkin olin jossain kohtaa hurahtanut yölintuun ja tykkään niiden kappalaeista vieläkin mutta tarpeeksi monta kertaa kun olen käynyt konserteissa ,en enää jaksa kuulustella simon samoja vanhoja vitsejä joten tämän syksyn konsertti jää väliin,no näkeepä sitä simoa täällä raitilla.
03.08.2002 09:39
kiitos olitpa saanut tapsasta hyviä kuvia. tuli oilein hhyvä olo kun katseli niitä. tapsa oli niin hyväntuulisen ja hyvävoipasen oloinen.
08.09.2007 18:22
tapsan esitykset tosi upeita.itselleni jäi mieleen konsertista parhaiten sininen uni kun tapsa lauloi sitä tyttärelleni, innolla odotan juhlakonserttia mitä mukavaa se tuokaan tullessaaan
24.08.2007 21:23
heippa
yhdyn sinuun sanojesi avulla koska itse ajattelen myös samoin. toivottavasti ei tulla pettymään juhlakonsertissakaan tuskinpa
24.08.2007 21:19
ja olen kanssai samaa mieltä hyvä kun kirjoittelet sillä mä en jaksa aina vaikka mieli tekisikin sillä joskus on aivan päättömiä juttuja....
10.08.2007 21:55
tietää mitä tapsa tuittuili ja mitä vaati jos tarina on totta. onhan tapsa jo sen verran maata kiertänyt että vähän voi jo vaatiakin.oisko järjestelyissä ollut vikaa.olen tapsan kyllä usemman kymmenen kertaa nähnyt eikä koskaan ole ollut mitään ihmeellistä. kerran muistan tapsan sanoneen keikalla että kun on tummia paikalla sattuu aina kummia ja joskus tuli konsertissa kommenntti kun joltkin oli jäänyt kännykkä päälle ja aihetta olikn sanoa kun se oli tosi epäsoveliasta
29.07.2007 19:48
heippa
olen useasti seisonut tapsan vieressä ja hän ei todellakaan ole 185 cm pitkä ,koska itse olen 177cm pitkä ja sanoisin että tapsa on mittaiseni.tämän päivän uusintaa oli mukava katsella ja oli hyvä
28.07.2007 21:42
kyllä mä oon sitä mieltä kansan ja korisevan levy on tosi hyvä.se on nimittäin niin että se on niin erilaista kansaa johon olemme tottuneet,sitäpaitsi arjakin on hyvä ja osaa myös laulaa.
22.07.2007 21:06
kuulla .vaikka kaikki jos se ois mahdollaista .mutta joskus kauan sitten tapsa lauloi jossain konsertissa särkyneiden toiveiden kadun ja se oli upee tulkinta.haluaisin myös kuulla pieni tyttö sinisilmä punaposki ruususuu....
sitten nähdään mitä kuullaan kun konserttikiertue alkaa.sitä odotellessa....
22.07.2007 10:22
heippa
olen menossa poriin katsomaan tapsan konserttia.mutta jos hyvin käy olen myös hämeenlinnassa koska kaverin asuu siellä
.mutta konserttia kai odotellaan ja annetaan tooisten jauhaa tota samaa vanhaa siis osaako kansa laulaa jne. mehän tiedetään että OSAA
03.06.2007 15:55
7 / 9