kuvaaja_tku

kuvaaja_tku profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Turkulainen luonnon ja valokuvauksen harrastaja Suosikkibändit/artistit: Eput, Sir Elwoodin Hiljaiset Värit, Juice, Van Morrison...levyjä liki tuhat aika moni lajityyppi on edustettuna. Leffat: Noita on myös kertynyt paljon. Hyvä draama kaiketi etusijalla, mutta eihän sitä aina Bergmania jaksa. Vapaa-aikanani: valokuvaus, retkeily, netti Parhaat matkakohteet: Liettua, saaristo, Siviilisääty: Sinkku

Liittynyt 12v sitten
8 aloitusta · 283 kommenttia
Itse+käytän+aina+muistikortinlukijaa.+Eipä+kulu+kameran+akku.+Joidenkin+mielestä+kortti+voi+vaurioitua+ja+kamerasta+lataaminen+turvallisempaa.+Kameran+mukana+varmaan+tullut+joku+softa.+Asenna+se+uusiksi+tai+päivitä.++Jos+ei+auta+käytä+muistikortinlukijaa.+Muistikortit+melko+pieniä+ja+niitä+ei+kannata+pudottaa+lattialle+ja+astua+päälle.+USB+piuha+voi+olla+rikki.+Itse+vaihdoin+toisen+kännykän+laturiin.+Kameran+liitäntä+voi+olla+myös+rikki.+Jos+mahdollista+kokeile+toisessa+koneessa.+Ihan+halvinta+piuhaa+ei+kannata+Kiinasta+tilata.
Vanha+skannerisi+voi+toimia+Linuxissa.+Itse+olen+ajatellut+käyttää+digikärkkäriä+ja+makroa.+Kun+kuvasta+puhaltaa+pölyt+ja+tarkentaa/säätää+valotuksen+niin+kyllä+siinäkin+aikaa+menee.