Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saanen+huomautta,+ettei+minulla+ole+mitään+tekemistä+tämänkaltaisten+sekoiluiden+kanssa!+Mä+en+elä+kuin+yhdellä+tavalla+ja+sen+te+olette+joka+kerta+voineet+nähdä.+Kyllä+fiksut+tunnistaa+jo+kirjoituksesta.+Sekopäät+taas+saakin+sekoilla,+se+on+heidän+homma!
16.06.2016 21:07
Voi,+niin+minäkin+toivon!
14.06.2016 13:51
Katsokaas+saatana+tietää+kohtalonsa,+eikä+tämä+asialle+voi+enää+mitään.+Hän+on+sielunsa+jo+myynyt+ja+on+menossa+yksin+kadotukseen.+Kaikki+muut+menevät+jos+seuraavat+häntä.+Hän+siis+mielellään+käyttää+näitä+reppanoita+välikappaleenaan+tuomitsemaan+kanssapalvelojoitaan+ja+kirjoittelevat+edellä+olevan+kaltaisia+lauseita,+milloin+saatana+on+kenessäkin+jne.+koska+tämä+ei+muuta+voi.
Testasin+saatanan+henkimaailmaa+juuri+näissä+ihmisissä,+kuten+tämä+kommentti:
Saatanajarmossa
12.6.2016+12:59
Raamattu+sanoo:+älä+kiusaa+Herraa,+Jumalaasi.+Paholainen+sai+sinut+kirjoittamaan+tuollaisen+"testin"!
14.06.2016 13:40
Tuossa+yllä+on+jo+yksi+elävä+todiste:
Saatanajarmossa
12.6.2016+12:59
Raamattu+sanoo:+älä+kiusaa+Herraa,+Jumalaasi.+Paholainen+sai+sinut+kirjoittamaan+tuollaisen+"testin"!
14.06.2016 13:36
Kyllä+kaikki+meni+kuin+pitikin.+testitulos+on+positiivinen.
14.06.2016 13:35
Nämä+häiriintyneet+copy/paste+ihmiset+voisivat+ymmärtää+kuitenkin+että+tämä+on+keskustelupalsta,+eikä+windowsin+leiketaulu.
13.06.2016 10:29
Jälkikäteen+kaikille+on+selvää+miten+asiat+meni+mutta+etukäteen+ei+ole.+Voisimme+siis+ihan+hyvin+olla+sitä+mieltä+ettei+Jumala+tule+luomaan+kuin+Adamin,+eikä+Eevaa+tule+koskaan+olemaan,+koska+Raamatussa+sanotaan+että+Jumala+loi+ihmisen,+ei+ihmiset.
13.06.2016 10:24
Noniin,+kylläpä+taas+alkaa+sanasäilä+leiskua.+Turha+on+tuohon+lähteä.+Pitäkää+mielipiteenne.+Eräänä+hetkenä+te+vaan+kadutte+yhdessä+ja+samassa+häpeäpaalussa+(Hesekiel+7:17-18)
13.06.2016 10:04
Mikäs+sanojen+vääristelijä+se+siellä+taas+piipertää?+Sun+kannattaa+hakeutua+korkkiruuvitehtaalle,+koska+et+osaa+tehdä+muuta+kuin+kieroilla.
13.06.2016 09:56
No+laitoitko+vai+valehtelitko+vain+laittavasi?
13.06.2016 09:54
On+pari+asiaa+mitä+täällä+olevat+eivät+ymmärrä.+Eräät+uskovat+pelkäävät+kohdata+elävän+Jeesuksen+ja+siksi+pelkäävät+päivämääriä,+joita+olen+ladellut+tulemaan.+Se+on+aitoa+Jeesuksen+odotusta,+eikä+mitään+muuta.+Te+vetoatte+niihin+raamatunpaikkoihin+joissa+lukee+sen+ajan+ihmisille+ja+siitä+seuraaville+kymmenille+sukupolville,+ettei+ole+teidän+asianne+tietää.+Sitten+herääkin+kysymys,+kun+Matteus+24:3-8+jossa+opetuslapset+kysyvät,+mikä+on+sinun+tulemukseis+merkki.+Silloin+alkaa+olla+merkitystä+ajalla.
Ymmärtäkää+nyt+hyvänen+aika+se+asia+että+jos+kenellekään+koskaan+ei+ole+ajanmerkit+ja+odottaminen+omassa+ajassa+tärkää,+niin+silloinhan+Jeesus+olisi+sanonut+että+älkää+odottako+minua.+Nyt+kun+Raamatussa+lukee+että+AUTUAS+ON+SE+JOKA+ODOTTAA,+niin+sehän+tarkoittaa+sitä+että+odottaja+otetaan+ja+nukkuva+jätetään.
Sitten+uskottomat+ja+te+jotka+lyötte+kanssapalvelijaanne,+kuten+täällä+näkyy+pilkkapuheina+ja+ilkeilyinä,+te+tulette+saamaan+saman+kohtalon+näiden+jumalattomien+kanssa.+Te+jäätte+häpeään!
13.06.2016 09:52
Hyvä+huomio!+Tästä+on+olemassa+ihan+käsitekin+lakimiesten+keskuudessa.+Puhutaan+ns.+likaisista+lakimiehistä,+joita+on+99kpl+sadasta+lakimiehestä.
On+kaksi+ryhmää,+jotka+lähestyvät+lakia+jotka+molemmat+kunnioittavat+lakia+vain+eri+lähtökohdista:+Toinen+kunnioittaa+lain+kirjainta+ja+toinen+sen+tarkoitusta.
Elikkä+99+lakimiestä+sadasta+ei+välitä+siitä,+mihin+lain+lauseke+on+tarkoitettu,+vaan+tuijottaa+pelkkään+tekstiin+ja+sitten+soveltaa+tätä+lainlaatijan+lakitekstiä,+joka+antaa+lakimiehelle+mahdollisia+porsaanreikiä+lakiin.
Toinen+huomattavasti+harvinaisempi+ryhmä+lakimiehiä+tuntee+lain+tarkoituksen+ja+käyttää+lakia+sen+tarkoituksenmukaisella+tavalla+työssään+ja+aina+tulee+turpiin+siltä+epärehelliseltä+lakimiehltä.
10.06.2016 13:43
Turhaa+puhetta+"...auta+pitämään..."+kun+täysi+idioottikin+näkee+jo+ekalla+vilkaisuulla+että+moderaattoria+ei+ole+olemassakaan.+Ehkä+se+krapulassa+nukkuu+eilisillan+känniä+pois+yöllisen+uskovien+trollamisen+välissä.+
Näin+pahoin+pelkään!+...ja+sorry+vaan+jos+osu+ja+uppos!
10.06.2016 13:03
Minua+oikeesti+naurattaa+kun+monesti+joku+"valopää"+täällä+sanoo+minulle+että+kun+en+ole+koskaan+vissiin+lukenut+Raamattua+ja+en+tunne+sitä+alkuunkaan+ja+sitten+itse+sekoilevat+ja+painivat+suoraan+Raamatun+sanaa+vastaan+veren+maku+suussa.
09.06.2016 22:27
Mitäs+Raamattu+sanoo?+Koetelkaa+KAIKKI+henget+:D
09.06.2016 22:25
Testi+perustuu+siihen+raamatunpaikkaan+missä+saatana+ei+mieltään+voinut+malttaa,+vaikka+tiesi+miten+loppujenlopuksi+käy.
Kun+Jeesus+kysyi+opetuslapsilta,+kuka+minä+olen,+niin+siihen+Pietari+sanoi+että+olet+korkeimman+Jumalan+poika,+johon+Jeesus+sanoi+että+tämän+tunnustuksesta+saat+Taivasten+valtakunnan+avaimet.+Sitten+Jeesus+alkoi+kertoa+että+hänet+tullaan+tappamaan,+johon+Pietari+sanoi+että+en+anna+niin+tapahtua,+vaan+puolustan+sinua+hengelläni.+Tähän+Jeesus+puolestaan+vastasi,+väisty+saatana,+"sillä+ihmisen+pojan+on+kuoltava".+Mutta+sitten+kun+vietettiin+viimeistä+ateriaa,+niin+siinä+saatana+meni+Juudakseen+joka+kavalsi+Jeesuksen,+jotta+tämä+tapettaisiin.+
Miksi+siis+näin+kävi,+vasten+tätä+kaikkea+ennen+tapahtunutta?+No+se+johtuu+siitä+että+saatana+ei+voinut+mieltään+malttaa,+eikä+hänellä+riittänyt+usko+puntarissa,+säästää+Jeesus+joka+olisi+ollut+ihmiskunnalle+tuho,+kun+toisaalta+voisi+tappaa+Jeesuksen+ja+luottaa+ettei+tämä+olisi+synnitön+ja+pääsisi+Tuonelasta+pois.+Toisin+kävi!
Kun+lausuu+näitä+lauseita,+jota+yllä+lausuin,+niin+kukahan+se+siellä+kävi+ilkeilemässä?+Ei+voinut+millään+mieltään+malttaa,+vaikka+sanoin+jo+ennalta+että+testaan+tällä+tavoin+henkimaailmaa.
09.06.2016 22:13
Anna+mennä...!!
09.06.2016 21:54
Hiljaa+hyvä+tulee.+Minä+kun+olen+puhdistanutunut+Jeesuksen+Kristuksen+veressä,+joka+Golgatalla+vuodettiin+ja+olen+tunnustanut+syntini+Hänessä+sekä+aion+olla+sitten+kerran+mukana+karitsan+häissä.+Mutta+eikö+tosiaan+täällä+tule+muuta+sanottavaa+tulee+mieleen+kuin+nämä+mitä+tuossa+oli?
09.06.2016 21:46
Vieläkö+tuli+muuta+mieleen?
09.06.2016 19:19
Niin+paljon+on+Jumala+maailmaa+Rakastanut+että+antoi+ainokaisen+poikansa,+ettei+yksikään+joka+Häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.
09.06.2016 19:09
13 / 121