Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Nimimerkkini: "Jarmo_EiKirj" on kaapattu, samalla kertaa kun niitä kaapattiin muiltakin ja siksi joudun käyttämään "Jarmo__EiKirj" nimimerkkiä. Elikkä jos kyseessä oli vieläpä rekisteröity nimimerkki, niin minä omistan vain tämän yhden nimimerkin, joten se jo pelkästään todistaa tällä palstalla muuta väittämää vastaan. Kaapaaja on tunnustanut tekonsa ja hän on jonkinlainen uskovaksi itseään kutsuva mielenterveyttä ja kaksisuuntaista poteva tuurijuoppo. Välillä pyyteli anteeksi tekoaan ja tunnusti, sitten taas kiroilee ha haukkuu ihmisiä. Hän voi kirjoittaa reksiteröimillään nimimerkeillä, kuten Sinettisormus ja muutama muu. Omien sanojensa mukaan varasti parisen kymmentä palstalla paljon käytettyä nimimerkkiä. ALHAISTA!
    Mutta vielä alhaisempaa on se että panettelee palstalla lisää, tietäen varsin hyvin että kyseessä on sellainen palstan sisäinen lievähkö identiteettirikos. Viedään yleisesti käytössä ollut nimemrkki jota toinen on pitkään pitänyt rekisteröimättömän. Laki ei kiellä mutta moraali kieltää ilman muuta.
  2. By the way! Täytyy sanoa kuitenkin ihan näin kirjautuneena että en minä pidä itseäni täydellisenä raamatuntuntijana, päin vastoin. Täällä monesti tulee ihmisiä jotka saavat mieleni muuttumaan ja ymmärrän etten ole ollut aiempien väittämieni kanssa ihan oikeassa. Jäljillä pyrin kuitenkin olemaan, koska suhtaudun kaikkeen analyyttisesti. Joku voisi puhua tieteellisestä näkökulmasta mutta en lähtisi niin asiaa katsomaan.
    Olen siis monesti törmännyt siihen totuuteen että joudun tarkistamaan mielipiteitäni ja ihailen aina jos joku muukin tajuaa tehdä niin.
    Kyllähän päänsä voi pitää, muttei se tarkoita että se olisi viisain vaihtoehto. Eli niin kauan kun olemme Raamatun sanan alapuolella, niin kauan meidän on syytä olla sanalle kuuliaisia ja nöyriä ymmärryksemme kanssa sille. Emme voi koskaan sanoa että minä tunnen kyllä Raamatun alusta loppuun. Se on syntiä ja valhetta!
    Olkaamme tutkiskelulle avoimia ja kuunnelkaa kaikkia mielipiteitä. Ei niitä tarvitse heti imuroida omakseen, vaan ottaa huomioon, ehkä myöhemmin se sama sanoma avautuu.
    Esimerkiksi noiden säkkipukuisten aikajanasijoittelussa olen hieman ollut hukassa. En tiedä ihan tarkkaan mistä niiden aika alkaa. Tuo päättyminenhän sijoittuu selvästi jonnekin vihan ajan puolelle, mutten ole kyennyt hahmottamaan minne asti tuo toinen voi-huuto sijoittuu aikajanalla. Ensimmäinenhän on ihan heti kun peto julistaa itsensä jumalaksi. Se voi-huutovitsaus koskee pedon merkin ottaneita. Oletan sen olevan aika lyhyt aika toiseen voi-huutoon.
  3. Ei Jumala ole julma, joka lakaisee oikopäätä ajankellon tullesssa täyteen, toisella kädellä kelvottomat kadotuksen siiloon ja toiset kerää hellästi turvaan. Ei näin!
    Jumala on Raamatun sanan mukaan kaikkina aikoina ollut pitkämielinen, viisas ja ymmärtäväinen. Tätä luonteenkuvaa vasten peilaten ei ole mitenkään mahdollista että Jumala toimisi yhtäkkiä kun kello naksahtaa tietyn rajan yli, jotenkin entisestä poiketen, koska maailmassa on joka hetki ihmisiä jotka voisivat sanoa, en saanut mahdollisuutta. Jumalan eteen ei kukaan voi tulla sanoen "muttakun".
    Me olemme menossa tuhatvuotiselle kaudelle ja Jumalalla on käytettävissä aikaa 7 vuotta puimatantereen tyhjennykseen. Se ei ole mikään 90 vuotta, jonka joskus Jumala tarvitsee jonkun vanhuksen kanssa taivutteluun.
    Neitsyet eivät jaa maailmaa millään tavalla kahtia, vaan vain kaksi suurta kristillisten joukkoa. Neitsyt terminä jo kuvastaa pelastuvaa, naimatonta naista siis, jolla ei ole vielä herraansa. Älkää vähätelkö Jumalan viisautta kun Hän on laatinut vertauskuvansa meille. Niiden sisällöstä selviää paljon asioita, joita en ole monenkaan huomannut kiinnittävän niihin sen enempää huomiota. Puhutaan Raamatun tuntemisesta kuin tuntisimme sen mutta sitten nielemme jonkun vanhan kliseisen selityksen joka sotii koko muuta Raamatun ilmoitusta vastaan, vain siksi koska käsitys on niin vanha ettei kukaan uskalla siihen puuttua ja siitä on tullut itsestäänselvyys.
    Jumala tyhjentää puimatantereensa kolmessa erässä kaikista ilmansuunnista, siksi uuden Jerusalemin kaikkiin ilmansuuntiin on rakennettu kolme porttia, joista yksi on tosi ahdas (morsiamelle), yksi on keskikokoinen ((viisaille neitsyille) ja yski niille, jotka vain huutavat Herran nimeä avukseen (tyhmille neitsyille, kun Jeesus palaa).
  4. Onhan tuo ajankohtainen ja oli ilo jälleen saada lukea tuo ja poimia nuo yksityiskohdat. Todella vakuuttava profetia ja erinomaisesti toteutunut.
    Itse olin Hesan asemalla vartijana siellä 2000 luvun alussa, joten sain perspektiiviä mitä on pakolaisuus. Siihen aikaan muualla Suomessa katseltiin pitkään kun musta mies käveli ja jossain Kauhavalla ei voinut kuvitellakaan että sellainen tulisi vastaan. Pakolaisuus oli silti silloin Suomessa jo paikallinen ongelma. Me saatoimme vartijoina nähdä monenlaisia lieveilmiöitä, joita tänä päivänäkään moni ei tiedä.
    Sukulaiseni haukkuivat minut viime syksynä raistiksi, koska annoin aika karuja lausuntoja siitä viime syksyn muuttoilmiöstä. Nämä KAIKKI kertomani kuitenkin ovat tapahtuneet jo, eikä siinä tarvita profetoinnin armolahjaa, vaan kokemusta. Siksi minä uskalsin sanoa mitä sanoin ja sanoin seisovani sanojeni takana. Sukulaiset eivät tänä päivänäkään ole tunnustaneet saati ottaneet yhteyttä. Todennäköisesti koittavat vieläkin valehdella itselleen ja muille kysyttäessä että kakka ei ole housussa, vaikka haju on jo tosi kova.
    Profetiassa puhuttiin myös paljon väärinkäytöksistä EU maissa, jotka ovat olleet myös puheenaihe. Mutta ei puhuttu mistä maasta tai syystä romahdus varsinaisesti alkaisi. Uskon että Saksan autoteollisuus on se josta kaikki alkaa vielä. Tämä on vain johtopäätös, koska summat siellä ovat tähtitieteellisiä ja se on yksi maan talouden kulmakivistä.
  5. Kun asiasta ei ymmärrä mitään, niin ei kykene erottamaan mitä on profetointi ja olla profeetta, eikä edes osaa erottaa skenaariota profetoinnista. Silloin jos näitä ei tajua, on oikeestaan turha edes keskustella mistään.
  6. Syy ja seuraus:
    1. Mooses 1:31 Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä.
    KUUDES PÄIVÄ PUUTTUU!!! Vastaus, me elämme sitä!!!
    ...ja tuhatvuotiskaudelle tultaessa:
    1. Mooses 2:1-2 Niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt.
    Mutta palataan kuudennen luomispäivän aamuun:
    Syy ja seuraus löytyvät kolmannessa luvussa kun käärme oli pettänyt Eevan. Se ei ollut syy vielä mihinkään, vaan Adamin ja Eevan suhtautuminen aivan samoin kuin sinun suhtautumisesi nyt. Jumalan vika!
    Katso minä näytän:
    1. Mooses 3:9-13 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?" Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin". Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?" Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin". Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin".
    Molemmat syyttivät Jumalaa, eivätkä katuneet tekojaan. Eeva vyörrytti syyn käärmeelle jonka Jumala loi sinne. Adam taas syytti Eevaa, jonka Jumala loi Adamia varten. Kaikki syyttävät vain Jumalaa, eivätkä kanna itse vastuuta.
    Hyvän ja pahantiedon syy ja seuraus on juuri sitä. Ihminen ottaisi rusinat pullasta, vaan eivät halua ymmrtää että vastuu koko pullasta kuuluu samaan pakettiin ja siksi koko pulla kuuluu Jumalalle. Vastuun ottaminen velvoittaa myös sen kantamista ja siksi Jumala on päästänyt ihmisen kantamaan omaa viisauttaan, kuten te täällä kaikki ateistit teette koko ajan.