Vapaa kuvaus

Luonne: puhelias, hyväntahtoinen, avulias, huumorintajuinen, joskus ajattelematon, unto uneksija.
Tykkäykset: rap, punk, trash metal, naiset
Ei tykkäykset: trollaajat ja floodaajat

Aloituksia

1

Kommenttia

246

1. Voin vain puhua itsestäni, mutta itse ihastun ensisijaisesti hymyyn, reippauteen ja luonnollisuuteen. Siis luonteessa. Ei minun elämäni naiset ole olleet mitään missejä ja menestyjiä, mutta heissä on aina ollut tuo "elämänpalo", "hohto", "energia" mikä lie, joka tulee sisältä. Sen vaistoaa, siihen haluaa tutustua, ihastua ja rakastua. Ne "missit" tuppaa olemaan yleensä aika tyhjiä kuoria, joten jos haluaa kauniin, mutta tyhjän elämän, niin siitä vaan. Itse jo nuorena sain kuulla kavereilta, että "toi on kaamee harakka", "petolinnun perse", "en panisi kuin pussi päässä", "miten sä voit olla ton kanssa" blaa, blaa, blaa. Minä jo silloin ihmettelin, että miten paljon hienoja ihmissuhteita ihminen menettää, kun pitää vain sitä naamataulua olla tölläämässä. No minä nyt olenkin oman tieni kulkija ollut aina, joten ehkä olen väärä mies vastaamaankin. Ehkä joku freesi nuori nulikka voisi laittaa oman mustavalkoisen mielipiteen. :)