Kerrankin suomi24 ilmoittaa näkyvästi varoituksen. Onko teistä kukaan saanut ja kuinka se tapahtuu? Älkää antako tietoja itsestänne. Minulla on s-posti täynnä lainatarjouksia ja jokunen "saat eurolla" juttuja. Olen päät…
Kuinka paljon ko. paistoksen valmistus kulut maksavat, jos sen kotona leipoo? Laskelmiin on kai otettava huomioon valmistus tarpeet, asunto kulut, sähkö, oma aika, mutta itse oletan, että ei paha hinta?
Kun perhe on pienentynyt ja asut yksin, niin miten olet kokenut yksinäisyyden? Onko se vaikuttanut mitenkään elämääsi? Itse olen miettinyt, jos ei nettiä olisikaan, niin aika umpiossa olisin, sillä jo toisten mielipitei…
On harmi, että niitä ei myydä kaupoissa, mutta mistä ne saisikaan sen äidin tiinun "siemenen". Itse sulatin näkkileivän palan yön yli ja hyviä kakkaroita tuli. Nyt kun kaikesta leikataan ja yks´sun toinen köyhyyttään va…
Nyt taas! "Pilmari" esittää avoimen kysymyksen Ruuneperille, koskien "aatami ja eeva" tapahtumia, joihin haluaa vastauksen? Seuraavaksi "Presidenttisekoitus" pyytää vastausta s-postiinsa, kuinka hän on loukannut jotain …
Joko kaikille on selvää, kuinka tämä sote-uudistus tulee vaikuttamaan nykyiseen terveydenhuoltoon? -Yritin ymmärtää, mitä tarkoittaa vaihtoehdot; yleinen, yksityinen ja "kolmas sektori", josta voi valita? Onko tuo kolma…
Miksi kirjautuminen ei kestä aina, kunnes kone suljetaan, vaan on jonkun minuutin ja taas täytyy laittaa joku utopinen numero laskutoimituksineen? Silloin on turha odotella vastauksia mielipiteenseensä? Kysymyksiä suora…
Miksi en pääse vastaamaan mihinkään kirjoitukseen? Olenko ainoa, jonka kone on hitaampi, kuin etana ja tuo vastaus ongelma on usein. Kone ei vain ota`otaakseen. Sitten asia jo unohtuukin, mikä lieneekin parasta minulle.…
Onko Forssassa sellaista autopesua, joka suoritetaan käsin, siis ei niitä automaatti koneita.
Kukka muistuttaa ikikukkaa, mutta aina nousee esiin kukkimaan nurmikon leikkauksen jälkeenkin? Kukan väri on vaaleanpunainen, mutta nuorena ihanan tummansävyinen puna. Sitten on kai joku orvokkilaji, joka ei myöskään hä…
Joko on ideoita, kuinka niitä voisi hyödyntää? Minä ajattelin liimata niitä kankaanpäälle ja tehdä siten "kotikutoisen" piikkimaton! Tosin niitä oikeitakin voisi saada kirppikseltä halvalla. Muuta käyttöä en ole vielä k…
Mietin itsekseni tuota asiaa ja yritin palauttaa mieleeni, oliko kukaan tuntemistani ihmisistä dementikko? Ei ollut. Tietenkin voisi ajatella, että silloin kuoltiin aikaisemmin, kuten äitini veljet, paitsi kaksi, mutta …
Heti aamusta on päivä pilalla, kun törmää tuohon minnaSmilen mainokseen, joilla hän nostaa vanhoja ketjuja esiin. Huomasin, että Ruuneperi on yleensä ketjun aloittaja, tai muuten mukana. Yritän aina ilmoittaa ylläpidoll…
Millaisin palkkioin olette varustautuneet? Onko nykyisin vain raha, joka kelpaa?
Minulla alkoi alavatsaan koskea viime keskiviikkoaamuna, kun oli lähtö kauppaan ja epäilin jo samaa vikaa kuin lapsellani, kun matkalle lähdöstä oli kysymys, niin hänelle nousi kuume ja vatsakipu. Kipu, ei voimakas, jat…
Itse sain inspiraation tuosta "läpinäkyvästä'"? 2,.€ kolikosta, joka olikin helppo väärentää. Kokoilin kaikki käteiseni ja vertailin 10,-€ seteleitä. Yllätys olikin, että yhdessä onkin aivan toisenlainen logo ja värit? …