Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2890

1. Onneksi,+ei+suinkaan+murheeksi,+olen+vältellyt+Joulua+jo,...hetkinen..14-vuotta,+kun+muutin+lapseni+lähelle+ja+heille+en+koskaan+mennyt,+siis+Jouluksi.+Lahjat+oli+minulta+raha-lahjoja+ja+kenelekkään+toisille+ei+mitään,+edes+korttia,+josta+siskoni+hieman+urputti.Lopetin+korttien+lähettelyn,+mutta+sinnikäästi+jokunen+kortti+tulee+minulle,+mutta+tuskin+tulee+enää.Ruokiakaan+en+mitenkään+Jouluun+painota,+koska+voin+syödä+kaikkea+mielitekoni+mukaan,+koska+vain+ja+milloin+haluan,+kunhan+vain+jaksaisin+taapertaa+tuohon+lähikauppaan,+joka+on+200-m+päässä.DToista+se+oli+ennen+meilläkin,+koska+olimme+aina+minun+vanhempien+luonna,+kunnes+äitinikin+sitten+kuoli+ja+siihen+se+ilo+loppui.+Voi+sitä+lahjojen+käärimistä,+koska+sekin+oli+oikeastaa+kivaa+ja+kerran+unohdimme+yhden+ison++kassin+Espooseen,+kun+olimme+jo+Kiteellä.Se+on+kyllä+muistoissa+"pahana+pahkana",+koska+äidin+kuoleman+jäleen+emme+menneet+enää+sinne+ja+edesmenyt+veljeni+soitti+itkukurkussa,+että+miksi+ette+tulleet?+Olihan+hän+kaikenlaista+huvitusta++järjestämässä+minukin+lapsille,+kuten+muistorikas+moottorikelkka+ajelu,+jossa+oli+reki+perässä,+siis+oikea+vanha+satulapäinen+reki,+mutta+taisimme+me+aikuisetkin+olla+siellä+illemmällä,+hieman+lämmikettä+mukana.?Joulukuusen+hakukin+oli+yksi+niistä+upeimmista+muistoista,+ainakin+lapsilleni,+jotka+saivat+olla+mukana,+koska+olihan+meillä+"emännillä"+muutakin+puuhaa.
  2. Oletko+kokeillut+sitä+palautusta,+kun+viestisi+häipyy,+niin++alalaidassa+on+se++"kommentoi+aloitusta"+ja+siitä+kun+painallat+sitä+liidokkia,+niin+ainakin+minä+saan+tekstini+esiin+useimmiten.Tosin+olen+huomannut,+että+jos+kesken+kirjoituksen+kosken+siihen+oikeanpuoleiseen++"ylös/alas"+nostajaan,+niin+silloin+ainakin+minulla+usein+kirjoitus+häipyy,+mutta+löytyy+sieltä+mainitsemastani++"kommentoi+aloitusta".+No,+ei+aina.Ompahan+moisilla+murheet,+kun+ei+saisi+roskapussien+vienneistä+kirjoittaa+ja+minä+kun+useinkin+kirjoittelen,+kuten+saunassa+käynnistäkin.+Mitäpä+ne+meikäläisen+jutut+olisivatkaan+muuta,+kuin+näitä+kotoisia+arkipäivän+askareita.Vaan+kerromapa+aivan+uhalla,+että+nyt+on+taas+roskat+viemättä,+koska+auto+on+korjaamolla+ja+sitten+loukkasin+jalkani+nilkasta,++kaatuessani+tasapainohäiriön+vuoksi+aivan+kotini+ovella,+joten+en+pysty+kävelemään,+tai+pystyn+ja+pystyn,+koska+en+viitsi+mennä+kuvauttamaan+sitä,+että+onko+joku+murtunut,+koska+kyllä+se+murtuma+parantuu+sieltä+aikanaan,+mikäli+siellä+sellainen+on.Mitäpä+tässä+hätiä,+koska+pystyn+liikkumaan+vessaan+ja+jääkaapille+ja+kirjojen+lukukin+hoituu+niin+hyvällä+mielellä+verukkeella,+koska+en+voi+kävellä+mihinkään.DOnneksi+on+tuota+ruokaakin+nyt+varattu+sitä+ennen,+kun+vein+tuon+autoni+korjattavaksi,+mutta+lapseltani+odotan+pullantuontia/croisantteja,+koska+hän+saa+niitä+aina+työpäivänsä+lopuksi+ja+nyt+on+mukamas+pakastin+täynnä.Missähän+se+"pullakuski"+luuraa?