Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Ainakin+juuri+tämä,+joka+todisti,+että+80++ikä+ei+ole+mukamas++mitään,+koska+ilmeisesti+hänkin+on+viellä+elossa.Mutta+kuinkas+se+meni+se+juttu+siellä+Tuntematon+sotilas+kirjassa,+kun+yksi+suomalainen+mukamas+päihittää+kymmenen+ryssää,+mutta+sitten+tulikin+se+yhdestoista?+Näin+voi+hänenkin+kohdalla+käydä+joskus+kuoleman+kanssa,+äläkä+vain+lisää+"jos+minä+kuolen"+sanaa.Edelleen+en+voi+unohtaa+naapurin+rouvaa,+joka+eli+103-v,+mutta+ahkerasi+käveli+aina+tiluksiaan,+josta+oli+lohkottu+useita+tontteja,+kuten+meidänkin.+Kerran+oli+mieheni+kysynyt+häneltä,+kuinka+hän+jaksaa+(jotain+99-v)+viellä+kävellä+täällä,+niin+hän+(tämä+nainen)+oli+naureskellut,+että+ei+hän+jouda+kuolemaan,+koska+täytyy+vahtia+näitä+puitaan,+ettete+uudet+naapurit+kaada+niitä+ja+monta+taistoa+olikin+siellä,+kun+uutta+tietä+täytyi++leventää+ja+kunnostaa.
  2. Minä+kyllä+pahoitin+mieleni+tuosta+kirjoituksesta+että+olen+tällä+huutaja+ja+kiroilija,+viitaten+taas+tuohon+viestiin,+jossa+minä+mukamas+olin+pahin?Jos+on+asia+noin,+että+häiritsen+"Pirtin"+harmoniaa+huutamalla+ja+kiroilemalla,+niin+tuokaa+se+reilusiti+esille.Mitä+sitä+salailemaan,+jos+viestini+on+mukamas++huutamista+ja+kiroilua,+jota+koskaan+en+ole+kokenut+tekeväni,+niin+"asiat+pöytään"+ja+neuvotellaan+,+kuten+Postilakosta,+tai+minun+kirjoituksistani.