Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
"Minne+ihmeessä+on+hävinnyt+se+nuorten+naisten+ja+miesten+sukupolvi+joka+haluaa+kehittää+aivojaan,+lahjakkuuttaan,+vaikuttaa+yhteiskunnalliseen+kehitykseen+uusilla+ideoilla,+??"Oletko+koskaan+lukenut,+mistä+uusimmat+pelit+on+kotoisin+ja+kuka+kehitti+nämä+"vihaiset+ankat"?Oletko+lukenut+suomalisesta+koripalloilijasta,+tai+edes+mistään,+missä+suomalaiset+ovat+pärjänneet.+Julkkisjuorut+on+tietenkin+yks`àsia,+jossa+myös+suomalaiset+haluaa+"loistaa",+mutta+he+ovat+näitä+"hiipuvia+tähtiä",+jotka+kerran+pääsevät+otsikoihin,+että+"nain+minäkin+sitä+ja+hän+nai+minua+ja+olin+niin+kännissä,+että+en+oikein+muista,+mutta+kyllä+hän+raiskasi+minut"!!ÄläPaloma+lue,+älä+edes+katsele+netistä,+mitä+julkkis+tyrkyt+haluaa+päästäkseen+otsikoihin,+vaan+lue+Urheilusta,+suomalaisen+koulutuksen+uusista+tuulista,+kuinka+lapsia+opetetaan+nykyisin+täällä+ja+kerro+mielipiteesi,+onko+siellä+paremmin?
"Minä+olen+suomalainen,+joka+ei+edes+välttämättä+halua+Lappiin!",Ihana+aloitus+sinulta,+että+kaikki+saivat+osallistua+omista+matkakokemuksistaan,+ilman+ironiaa+vertailen+siihen+"maailman+matkaajaan",+joka+kuviteli+olevansa+ainutlaatuinen,+koska+oli+Kainuun+korvesta+lähtenyt+joskus+matkailemaan+ja+vihdoinkin+löytänyt++Hollantilaisen+mies+ystävän!!Oma+mieltymys+on+ollut+Itävallan+Zell-am-see,+vai,+kuinka+se+meni,+mutta+siellä+olemme+olleet+neljäkertaa+laskettelemassa+ja+samassa+Hotellissa+majoittunet+ja+kohtelu+oli+kuin+"kuninkaallisilla".Vaikka+matka+on+näin+jälkeenpäin+hyväkin+kokemus+niin,++kamalin+oli+Ameriikan+matka,+ensin++Nykin+kautta+Tampaan,+jossa+torakat+oli+seurana.++Olihan+silellä+ihanat+hiekkarannat,+mutta+oli+siellä+niitä+joitain+rapuja+vaanimassa+viatonta+kulkuiaa,+joka+meni+liian+pitkälle+suosittuja+reittejä.Sieltä+vuokra-autolla+Miamiin+ja+varoitettiin,+että+matkalla+ei++saa+pysähtyä+sillä+jossain+suo+alueella??Parempi+ei+ollut+periläkään+tuttava+pariskunnan+luona,+vaikka+ihana+palvelu+meillä+oli+ja+esiteltiin+kaikki+lähiseudun+nähtävyydet,+muta,+mutta,+kovin+varoiteltiin,+mihin+kädet+voi+asetta+autossa+ja+mitenkään+ei+voi+antaa+ymmärtää,+että+on+uhkaava?+Lapset+eivät+saaneet+mennä+illalla+ulos+yksin?No,+itselleni+pahin+moka+kävi,+kun++ostin+auringonsuojavoidetta,+enkä+huomannut,+että+se+oli+"itseruskettavaa"!!+Siinäpä+sitten+"kesin+ja+kärsin"!+Miks´hiivatissa+tuollaisiakin+on+tarjolla?+Ei+ne+toimi+Suomessa,+eikä+missään,+mutta+oppia+ikä+kaikki,+eikös+se+niin+mene.
"Kuka+on+kertonut+kaipaavansa+tunnustusta+ja+päänsilitystä+ja+miksi+?"Etkö+ole+lukenut+ruuneperin/ruuneman,+vai+mikä+hän+nyt+on,+joskus+eri+nikeillään,+alituista+valitusta,+kuinka+täällä+ei+osata+kirjoitta+ja+kuinka+hän+on+yrittänyt+palstaa+elävöittää+niillä+Amalia+ja+varis+jutuilaan+ja+kuinka+hän+oli+ennen+niin+suosittu?Usein+myös+tuo+ilmi,+kuinka+kauan+hän+on+ollut+palstalla,+mutta+yksinkö+oli?+Yksinkö+keskusteli+silloin?+Olin+minäkin+jo+Surfin+aikaan+ja+mikä+se+toinen+oli+sitä+ennen,+mutta+en+muista,+mitä+silloin+kirjoittelin.Vuolaat+kiitokset+tulevat+häneltä,+jos+yksikin+on+samaa+mieltä+hänen+kanssaan+ja+mahtavat+haukut,+jos+niin+ei+ole,+sillä+kirjoittajat+ovat+huonoja?Kukaan+toinen+palstalaisista+ei+ole+mielestäni+tehnyt+tuollaista+"valitusvirttä"+kohdaltaan,+vaikka+"lunta+on+tullut+tupaan",+kuten+ruunen+ystäväkin+ent.+sini-sirkku+sai+sitä+"lumilinnan"+verran,+muka+kehuen+rikkauksillaan?No,+tämä+oli+minun+mielipide+ruunesta,+josta+sain+jo+haukut+tuolla+aikaisemmin,+mutta+paljon+täytyy+muuttua,+jos+mielipiteeni+vaihdan.