Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2891

1. "Raitistunut+alkoholisti+ei+enää+nöyristele,+vaan+antaa+tulla+rehellisesti+ja+suoraan,+kun+on+asiaa."+Kyllä+minä+uskon,+että+sinua+on+loukattu+pahastikkin+joskus,+mutta+muista,+että+me/ne+ihmiset,+jotka+ovat+sinua+loukanneet+ja+ovat+ehkä+eläneet+jotenkuten+raittiin+elämän,+niin+ainakaan+siellä+kovinkaan+moni+ei+hyökkäile+toisiaan+kohtaan,+arvostelemassa+toisia+rikkauksistaan+tai+huonosta+kirjoitustaidosta+netissä.Sinulla+on+inho+kirjoituksien+oikeinkirjoituksiin,+koska+sinulla+on+valmiudet+niihin,+mutta+onko+sinulla+oikeus+halveksia+niitä,+jotka+eivät+ole+siihen+niin+päteviä+ja+ainakin+minä+olen+huomannut,+että+he,+jotka+ovat+hankkineet+hienot+älykännynsä,+joilla+kirjoittavat,+niin+kirjoitus+on+vaikeaa,+mutta+opitaan+silti+joskus?Jotenkin+pidin+kirjoituksistasi+aluksi,+mutta+sitten+oli+sitä+"skeidaa"+lapsista+ja+puhelimista,+kuten+myös+rikkaiden+pihan+siivouksista+ja+omistuksista,+joka+ei+nyt+uponnut+minun+ajatusmaailmaani.+Ainakin+minä+olen+nauttinut+kahdesta+lapsestani+ja+toisen+kahdesta+lapsesta,+joiden+lähellä+asun,+mutta+on+minulla+koti+myös+Espoossa,+jossa+lapseni+vierailevat+papan+luona.Vaikka+raitistunut+alkoholisti+ei+nöyristele,+niin+ei+ole+sopivaa+myöskään+"hyökkäillä"+lapsiperheitä+vastaan,+kuten+ei+omakotitalon+omistajiakaan,+vaikka+heiilä+olisi+rahakkaatkin+siivousvälineet.+Ainahan+kateelline+voi+olla,+että+noillakin+menee+niin+hyvin,+minulla+vähän+vaatimattomin,+mutta+minäpä+annan+takaisin+ja+moitin+heitä+ja+kerron,+että+minulla+menee+vielä+paremmin,+kuin+teillä?Ai,+mikä+vastatunne+siitä+tuleekaan+sitten+itselle?
  2. "Helposti+menet+sekaisin."Niin+menee+hänkin,+joka+nauroi+makeasti.Tämä+nikkien+"oikolukija"+on+myös+"totuuskomisio",+joka+jaksaa,+jaksaa,+ja+jaksaa+toistaa,+että+xx9+olisi+ruuneperi,+mutta+kun+ei+ole+vieläkään,+eikä+tule+olemaan,+mutta+mitä+turhia+vakaamuksensa+saaneen+kanssa+on+käydä+väittelemään,+koska+ilmeisesti+hän+vain+haluaa,+että+hänenkin+viestiin+vastataa?Aloitus+oli+otsikoitu;"Onko+eletty+elämä+jättänyt+katkeruuden?",johon+voin+vilpittömästi+vastata,+että+ei+ole+minulle,+mutta+todella+murheellista+oli+lukea,+kuinka+toisilla+on+ollut+vaikeaa+ja+etenkin+se,+että+omien+vanhempien+taholta.+Ainahan+sitä+voi+avioliitossa+pettyä,+jopa+kärsiä+aikansa,+mutta+aikuinen+osaa+tehdä+usein+oman+ratkaisunsa+ja+muuttaa+elämänkulkua,+toisin+kuin+lapsi,+jolle+vanhemmat+ovat+ne+ainoat,+tai+pahimmassa+tapauksessa+joku+kasvatus-+tai+sijaisvanhempien+koti.En+tiedä,+tekikö+tyttäreni+ratkaisun+omien+lastensa+kodinhoidon+ja+tarhan+välillä+siten,+että+hän+oli+itse+perhepäivähoidossa+ja+kertoi,+kuinka+häntä+harmitti,+kun+perheen+lapsi+voi+mennä+äitinsä+ja+mumminsa+syliin,+mutta+hänen+äiti+oli+töissä.+!;(No,+ei+tehnyt,+koska+lasten+täti+oli+tarhan+johtajana+ja+kerran+tämä+"viikari+poika"+olikin+todennut+jollekin+tarhatädille,+että+sinunkin+pitäisi+mennä+lisäkoulutukseen,+liittyen+siihen,+että+hänen+tätinsä+oli+juuri+käynnyt+tällaisen+lisäkoulutuksen.+Toisaalta+tuo+"viikari"+oli+kerran+saanut+kiitosta,+kun+oli+tarhatädille+kertonut+raviveikkauksen+tulosennusteita,+sillä+he+isänsä+kanssa+katsoivat+aina+telkkarista+raveja,+kuten+iskä+sanoi,+niin+hän+omistaa+hevosen+puolikkaan,+siis+ravihevosesta+radalla,+ei+pakastimessa!D