Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AOAOAOAOAO
profiilit
AOAOAOAOAO
AOAOAOAOAO
Vapaa kuvaus
Suomen kansalainen. Mies. Kristitty.
[email protected]
Aloituksia
10
Kommenttia
116
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuli mieleen tuosta näystäsi, että eduskuntaan tulee nyt syksyllä se äänestys tuosta avioliittolaista. Voisiko tuo näky liittyä siihen ? Rukoilemiseen laittomuuden estämiseksi ...?
28.08.2015 17:19
Hei Sinetti, ja hyvää loppukesää !
Kiitos taas tuomistasi uusista unista ja näyistä ! Niitä on niin mukava lukea ja tutkailla . : )
01.08.2015 11:31
Kiitos taas mielenkiintoisista näyistäsi.
21.06.2015 14:58
Aamen.
Aamupäivällä laskeskelin, taas, 3.Moos.26 mukaan, 7*7*7*7=2401....jne.
Luku 77 Raamatussa liittyy rangaistukseen, tuomioon, ulosheittämiseen.
Luvun 7 päämerkitys Raamatussa, useimmiten, on olla "adjektiivina", eli jokin asia seitsenkertaisena, joko hyvä tai huono.
Jaakob joutui pakenemaan veljeään Eesauta 77-vuotiaana POIS kodistaan.
Aadamin 77. elinvuosi oli menossa, kun hän lankesi syntiin, ja joutui ULOS paratiisista.
23.05.2015 16:09
Sinetti !
Laittamasi linkin "opetus" oli puutaheinää....valitettavasti.
En jaksa edes lähteä tässä korjailemaan kaikke asitä SIELULLISTA ja YMMÄRTÄMÄTÖNTÄ ROSKAA, jota kyseinen henkilö "opetti" !
Jos haluat nähdä alkuseurakunnan käytännön koskien lasten kastamista, niin lue Matti Väisäsen kirja; Pyhä Kaste Raamatussa.
Kirja ei ole mikään "kevyt" kirja lukea. Siinä käydään niin kieliopilliset kuin sisällölliset asiat läpi koskien Kastetta.
Lisäksi TODISTETAAN useilla 300 ensimmäisen vuoden aikana, kuinka kirkon/seurakunnan paimenet kasteasioista säätivät/todistivat. AINA LAPSET KASTETTIIN.
Saatana ei halua ketään kastettavan, ei ketään.
Lyhyesti; Kastettaessa kastamaton henkilö, kreikan kastaa verbi, tai muut vastaavat, ovat PASSIIVIN AORISTI-muodossa.
Passiivi= ei ole siis "tekijää" AORISTI= verbin muoto, joka ilmaisee että asia on KOKONAAN tapahtunut.
Näistä yhdessä käytetään kuvausta ns. " Jumalallinen passiivi". eli TEON SUORITTAJA ON JUMALA ITSE.
Näin siis Raamatun alkuteksti AINA Kastamisesta puhuttaessa.
Ei laita tähän niitä kirjallisia alkuseurakunnan todistuksia, koska ne ovat kunkin halukkaan totuuden etsijän luettavissa edellä mainitussa Väisäsen kirjassa sivulta 293 alkaen, sivulle 316. Tuossa siis pelkästään alkuseurakunnan todistuksia.
Yksi Herra, Yksi Usko, Yksi Kaste, Yksi Jumala, ja kaikkien Isä.
15.04.2015 12:28
Kiitos viestistäsi !
Näin tänään aamulla unen, jossa ajelin kotikaupungissani, ja muutaman kerran oli sellainen läheltä piti-tilanne erään mopoilijan kanssa.
Lähdin sitten ajamaan ulos keskustasta jonnekin minulle tuttuun paikkaan, mutta kun olin lähempänä tuota paikkaa, tie olikin ikään kuin kadonnut, tai siitä ei ollut oikein mitään jäljellä.
Lähdin jalkaisin katselemaa, olisiko edessäpäin tietä jossakin. Se tie, jonka olin tuntenut, oli perusteellisesti myllätty. Joissakin kohdin kaivettu syvälle saveen asti, tuo savi nostettu ylös, ja laitettu kasaksi tielle. Näitä kaivettu, syvälle, kohtia oli paljon. Tuo "tie2 oli metsän keskellä. Ei ollut enää siitä vanhasta tiestä mitään käytettävissä.
Sitten siirryin johonkiin vanhaan puiseen asuinrakennukseen, joka oli siellä metsän keskellä. Siellä minulla tuli sellainen ymmärrys, että joku nainen oli raskaana. Mielestäni sanoin tuolle niaselle, joko suoraan, tai ajatuksissani, "ellei tuota lasta..."
Tarkoitus oli siis, että nainen olisi tehnyt abortin/tai hävittänyt lapsen, jota siis ei vielä ollut.
Uni oli todella outo. Kuljin tuon rakennuksen seinän läpi toiselle puolelle rakennusta. Tähän tämä uni päättyi. En ihan jokaista yksityiskohtaa kirjoittanut, koska niitä olisi riittänyt.
Aiemmin täällä puhuttiin unista joissa Putin oli mukana. Ja, Sinetti kertoi "raskaudestaan".
Itse ajattelen, että tuo "raskaana oleminen", ja "lapsi" ovat hyviä asioita. Ja, paha, jota Putin KUVAA, vaikka ei itse Putinia tarkoitakkaan, haluaa tuhota tuon ", "lapsen" tai keskeyttää "raskauden".
Lapsi kuvaa tulevaa SIUNAUSTA, raskaana oleminen kuvaa tuon siunauksen ODOTTAMISTA.
Paha, eli,"Putin"=vieras valta, ei sitä haluaisi suoda Jumalan lapsille. Se yrittää saada uskovan luovuttamaan odottamsta lupauksien täyttymistä itse kunkin kohdalla, mitä Jumala sitten meille kaikille eri asioita onkaan luvannut.
Täällä joku kertoi jostain "mesikämmen"-asiasta. No, se tuli tänään mieleeni kun ajoin erään tieviitan ohitse, jossa luki Mesikämmenentie. : ))
Siunausta kaikille palstalaisille, ja olkaa kaikki iloisesti "raskaana", monen odotus täyttyy.
12.04.2015 13:01
Jarmo !
Venäjä ei tule hyökkäämään Suomeen. Ei ikinä.
Jumala ei salli sellaista enää tapahtuvan.
Ei ikinä.
11.04.2015 09:27
Hei Sinetti !
Pakko vastata kun kerroit tuosta Putin-unestasi.
Olin tänään aamurukoushetkessä kahden uskovan tuttuni kanssa. Pois lähdettäessä toinen heistä tuli maininneeksi nähneesä unen Putinista. Pyysin häntä kertomaan tarkemmin, ja hän sanoi unessa keskustelleensa Putinin kanssa. Mitään erikoista ei unessa hänen mielestään tapahtunut.
Sitten minä kerroin myös nähneeni noin viikko sitten myös unen Putinista. Tässä näkemässäni unessa keskustelin Putinin kanssa, ja mielestäni yritin vakuutella häntä oikein toimimisesta. Putin ei oikein osallistunut keskusteluun, jotain ympäripyöreää, ehkä välttelevääkin sanoi, kuunteli kylläkin.
Unessani Putinilla oli aika paksuhko punainen talvitakki. Tuossa takissa oli valkoinen numero vasemman rinnan kohdalla, se oli mielestäni 8, tai sitten kaksi pientä nollaa/tai o-kirjainta päällekkäin. Todennäköisesti kuitenkin se oli numero 8. Yritin sitä unessakin tarkemmin nähdä.
Olimme unessa jossain pihalla, ei ollut mielestäni talvi. Kun lopulta yritin vedota Putiiniin, ja mainitsin Jumalan, niin silloin Putin otti valtavan nopean spurtin minusta poispäin, sellaisen 10 mtriä, ja taaksepäin katsoen sanoi, hieman vähättelevä/ilkeäkin/juoni ilme kasvoillaan, " vai Jumala". Unessa Putin näytti hieman pienemmältä ja kaljummalta kuin hän todellisuudessa on.
Putinin tuli heti "eloa", tai reaktiota, kun mainitsi Jumalan, millä muilla sanoilla ei ollut näkyvää vaikutusta.
Tuohon uni päättyi. Itselleni jäi unesta paha vaikutus. En osaa sanoa oliko se Jumalalta.
Viime syksynä eräässä rukoustilanteessa erä uskova nainen sai näkykuvia Putinista, ja hänen jaloissaan pyörivästä, omaa häntäänsä jahtaavasta sudesta.
Rukoilimme tuolloin Putinin puolesta, ja ystäväni sai uuden näyn, jossa sudesta oli karvakasa vain jäljellä.
Ystäväni myös näki tuolloin näyn, jossa oli musta vuori, joka oli peitetty valkealla viitalla. En enää muista liittyikö tuo vuori näky Putiniin, vai johonkin muuhun.
Lopuksi sanon, etten usko todellakaan mihinkään Venäjän hyökkäykseen Suomeen, en nyt enkä myöhemminkään.
Mitä sinun unesi tarkoitti, sitä en tiedä. Saatoi tarkoittaa yhteistä tulevaisuutta Venäjän kanssa, tai sitten paha haluaa tuhota meidän suomalaisten tulevaisuuden. Sitä lapsi yleensä kuvaa, tulevaisuutta, ja samalla myös siunausta, onnea, iloa.
08.04.2015 20:38
Nimenomaan käytettiin sellaista "kalenteri", jossa ei juhla-ajat eri vuosina "hypi paikasta toiseen".
Ei ole sattuma tai "vahinko" kun Jumala on Raamatussa monessa eri kohtaa TAHTONUT ILMOITTA SEKÄ PÄIVÄN ETTÄ KUUKAUDEN. Ne eivät ole Raamatussa "huvin vuoksi".
Toistan uudestaan, juutalaisilla, eli johtavalla papistolla,oli Jeesuksen aikana kuin on tänäkin päivänä väärä tapa noudattaa Jumalan vanhassa liitossa määräämiä juhla.aikoja.
Tämä selvästi ilmi evankeliumeissakin. Jeesus vietti oikeaan aikaan pääsiäistä, 14.1. joka oli tiistai-ilta (aurinkokalenterissa, jossa on 364 vuorokautta).
Suurin osa kansaa vietti pääsiäistä vasta seuraavana päivänä tuona ristiinnaulitsemisvuonna. Kuukalenteria, tai ns.sekakalenteri käyttämällä, voi pahimmillaan ero kahden eri vuoden välillä olla 25 päivää, jolloin jotain tiettyä juhlaa vietetään. Aurinkokalenterissa tällaista juhla-aikojen "hyppimistä" ei tapahdu, se on aina vakaa ja tasapainossa.
Evankeliumeissa puhutaan kahdesta ERI ajanlaskutavasta, ja sen lisäksi on roomalainen että juutalainen eri vuorokausirytmi, vuorokauden vaihtumishetki.
Evankeliumien kirjoittajille nämä asiat olivat itsestään selviä, mutta ajan vieriessä tämä on suurelta yleisöltä, ja kirkolta, päässyt unholaan.
Ns. Jumalan kalenterimallissa kaikki juhlat ovat vuodesta toiseen AINA samana päivänä, niin päivämäärän kuin kuukauden että viikonpäivien osalta, se on luotettava.
On esitetty arvailuja tähän ajanlaskutavan muutokseen juutalaisten keskuudessa, ja jotkut ovat olettaneet muutoksen saattaneen tapahtua Baabelin pakkosiirtolaisuuden aikana.
Pappi Esrakin joutui useamman kerran puhdistamaan sekä kansan että pappien väärää Jumalanpalvelusta, lyhyen ajan sisällä, kun kansa oli palannut takaisin Jerusalemiin ja Juudaan. Jatkuvasti kansa ja papit toimivat väärin.
Samoin Nehemia joutui puhdistamaan Jumalanpalvelusta aina kirjansa viimeiseen jakeeseen saakka;
Nehemia 13:29-31
Muista heidät, Jumalani, sillä he ovat SAASTUTTANEET pappeuden sekä sekä pappeuden sekä pappeus-ja leeviläisliiton.
Niin minä puhdistin heidät kaikesta MUUKALAISUUDESTA. Ja minä järjestin virkatehtävät papeille ja leeviläisille, kullekin hänen toimensa mukaan,
niin myös halko-uhrilahjan MÄÄRÄAIKOINA ja uutislahjat. Muista, Jumalani, tämä minun
hyväkseni.
Eräs kohta UT:n puolella, joka osoittaa että oli eri aikaan pääsiäistä viettäviä ryhmiä on Joh.18:28, Jeesushan OLI illalla LAIN käskyn mukaan VIETTÄNYT pääsiäisaterian,2,Moos.12:6-10
"Niin he veivät Jeesuksen Kaifaan luota palatsiin; ja oli varhainen aamu. Ja itse he eivät menneet sisälle palatsiin, etteivät saastuisi, vaan SAATTAISIVAT SYÖDÄ PÄÄSIÄISLAMMASTA ."
25.03.2015 12:08
Juutalailla, osalla heistä, oli jo Jeesuksen aikana väärä kalenterimalli käytössä, niin kuin tänäkin päivänä.
Esselaiset mm. käyttivät aurinkokalenteria. Jotkut olettavat Johannes Kastajan kuuluneen heihin, en tiedä kuinka asia oli.
Olihan Jeesuksen aikana väärät henkilöt ylipappeinakin, eikä lain määräämät Aaronin jälkeläiset. Mm. tätäkin essealaiset vastustivat, lain rikkomista ylipapin viran täytössä.
Roomalaiset päättivät kuka sai olla ylipappeina, Israelilta oli tässä kohden itsemääräämisoikeus pois.
24.03.2015 22:15
Aurinkokalenteria käyttäen, jossa juhlat pysyvät aina oikeilla paikoillaan, pääsiäinen on itse asiassa TÄNÄ ILTANA, klo.18.00 jälkeen.
Mutta, meidän läntinen ajanlasku heittää tänä vuonna pääsiäisen 3.4. "pitkäperjantaille".
Pääsiäinen on AINA tiistai-iltana, joka siis on keskiviikkoa, koska tuo vuorokausi vaihtuu illalla.
24.03.2015 17:24
"Egyptistä lähdettiin nisankuun 14. päivänä ja kolmen
päivän kuluttua Punainen meri ylitettiin kuukauden 17.
päivänä (2 Moos 8:27; 12:1-13,37; 13:20; 14. luku)."
Egyptistä lähdettiin 15.1., ja tuo Punaisen Meren ylitys ei kyllä tapahtunut ihan noin pian Egyptistä lähdön jälkeen. En ole osannut tarkkaa aikaa ylitykselle löytää, sillä sitä ei selvästi ilmoiteta.
Itse pidän myös näistä Raamatun numeroista ja luvuista.
Tuosta numerosta 4 olin kauan ymmärtämätön, kunnes Jumala "puhui" siitä. Voidaan sanoa, että Jumala ON 4.
Efe.4:5-6 " Yksi Herra, Yksi Usko, Yksi Kaste, Yksi Jumala, ja kaikkien Isä.
1=4 1+1+1+1=1 ja myös, 11=1 ------> IsäPoika=1
24.03.2015 15:04
Hei Sinetti !
Uskon saamiesi kuvien olevan jonkun ihmisen elämän tilanteeseen liittyviä, puhetta tulevasta.
24.03.2015 11:37
Hei !
Tänään on itse asiassa tuo 10. päivä 1.kuukaudessa, eli karitsan valitseminen. TV:stä tuli sopivasti asiaan sopiva uutinenkin, kun kerrottiin karitsanlihan hinnan alentuneen.
Käytän omissa laskuissasi ns. aurinkokalenteria, minkä mukaan VT:n juhlat vietettiin.
Juutalaisilla on käytössään tietääkseni joko kuukalenteri tai aurinko- ja kuukalenterin yhdistelmä. Molemmilla tavoilla menee Jumalan määräämät juhlat vääriin paikkoihin.
Aurinkokalenterissa jokainen juhla toistuu samana viikonpäivänä vuodesta toiseen.
Aurinkokalenterissa pääsiäinen on AINA 14.1., eli keskiviikkona, joka siis alkaa jo tiistai-iltana, jolloin vuorokausi vaihtuu. Näin myös Raamatun pääsiäinen vietetään AINA "tiistai"-iltana, klo.18.00 jälkeen.
21.03.2015 17:44
Rakas Sinetti !
Harkitse tosissasi rekisteröidyn nimimerkin käyttöönottoa.
"Jotain" hyvää sinä olet ilmiselvästi tänne palstalle tuonut, kun kerran tuo paha sinusta niin paljon kiinnostui, että näki tarpeelliseksi sinua alkaa täällä palstalla mustamaalaamaan.
Siunausta ja Rauhaa Sinulle Sinnetti, erityisesti tänään !
18.03.2015 11:38
"ensin näin kuinka maa halkeili ja kohta huomasin pelästyen kuinka maan kuori nousi ylös, "
Voisiko tämä tarkoittaa, jonkin uuden murtautumista esiin ? Kaksi viimeistä näkyä on selvästi hyviä asioita.
18.03.2015 11:22
Hei Sinetti !
Katsoin tuota linkkiä, ja siinä mainittuja asioita. Asioita se kyllä mielessä herättää, mutta en kyllä osaa varmaksi sanoa mitä saamasi viesti tarkoittaa.
Pitäisikö meidän suomalaisten elää "vanhaan "hyvään" tapaan " venäläisten ja Venäjän kanssa, päämääränä rauhan säilyttämien, vaikka totuuden kustannuklsella.
En tiedä.
Vai, pitäisikö muistutus vanhoista toimintatavoista ottaa opetuksena, että emme enää toimisi niin, eli emme saa suutamme auki kun Venäjä tekee vääryyttä eri puolella.
Jotenkin koen, että viesti jollain tavalla myös henkilökohtainen jollekin.
18.03.2015 11:19
Ja, sinetti !
Jumala näytti vuonna 2008 kesällä ilmestyksessä uni-/valvetilassa sen hetken kun Jumala tulee voimassaan ja Kirkkaudessaan.
Olen saanut muutamia muitakin unia lopusta. Tämä kaiken loppuminen ei ole ihan vielä käsillä, mutta ei kaukanakaan.
En voi sanoa mitään aikamääriä, mutta kyllä useammat vaalit Suomessakin vielä käydään.
En sano tätä Jumalan viestinä, vaan Jumalta saamieni unien perusteella.
16.03.2015 19:08
Kiitos kertomistasi kuvista.
Itse luen nuo kaksi viimeistä näkyä joillekin henkilökohtaisina, ehkä olen väärässä.
16.03.2015 19:00
Kadotus, eli lopullinen, pysyvä ero Jumalasta on iankaikkinen. Mutta, kadotukseen joutuva sielu EI OLE IANKAIKKINEN, ja kärsimys EI OLE IANKAIKKINEN.
On tärkeää ymmärtää, että on kysymyksessä IANKAIKKINE ERO Jumalasta ja sitten on siihen liittyvä MÄÄRÄLLINEN KÄRSIMYS, eli rangasitus, kunkin oman pahuuden mukaan.
Ihmissielu, eli minä, EI OLE iankaikkinen, ellei ihminen pääse Jumalan Ianklaikkiseen Kirkkauteen, tällöin sielu, joka on itse asiassa tuolloin jo henki.
Väärä "opetus" kadotuksesta ja sielun "kuolemattomuudesta", ja siihen liittyvästä "iankaikkisesta kärsimyksestä" on osaltaan myös syypää väärään opetukseen Kasteesta.
En kirjoittanut ylläolevaa jonkin kirkkokunnan opetuksen/käsityksen mukaan, vaan omakohtaisen Jumalalta saadun opetuksen ja todistuksen kautta.
12.03.2015 15:30
5 / 6