Vapaa kuvaus

Suomen kansalainen. Mies. Kristitty. [email protected]

Aloituksia

10

Kommenttia

116

1. Tuli mieleen tuosta näystäsi, että eduskuntaan tulee nyt syksyllä se äänestys tuosta avioliittolaista. Voisiko tuo näky liittyä siihen ? Rukoilemiseen laittomuuden estämiseksi ...?
  2. Kiitos viestistäsi !

Näin tänään aamulla unen, jossa ajelin kotikaupungissani, ja muutaman kerran oli sellainen läheltä piti-tilanne erään mopoilijan kanssa.

Lähdin sitten ajamaan ulos keskustasta jonnekin minulle tuttuun paikkaan, mutta kun olin lähempänä tuota paikkaa, tie olikin ikään kuin kadonnut, tai siitä ei ollut oikein mitään jäljellä.

Lähdin jalkaisin katselemaa, olisiko edessäpäin tietä jossakin. Se tie, jonka olin tuntenut, oli perusteellisesti myllätty. Joissakin kohdin kaivettu syvälle saveen asti, tuo savi nostettu ylös, ja laitettu kasaksi tielle. Näitä kaivettu, syvälle, kohtia oli paljon. Tuo "tie2 oli metsän keskellä. Ei ollut enää siitä vanhasta tiestä mitään käytettävissä.

Sitten siirryin johonkiin vanhaan puiseen asuinrakennukseen, joka oli siellä metsän keskellä. Siellä minulla tuli sellainen ymmärrys, että joku nainen oli raskaana. Mielestäni sanoin tuolle niaselle, joko suoraan, tai ajatuksissani, "ellei tuota lasta..."

Tarkoitus oli siis, että nainen olisi tehnyt abortin/tai hävittänyt lapsen, jota siis ei vielä ollut.

Uni oli todella outo. Kuljin tuon rakennuksen seinän läpi toiselle puolelle rakennusta. Tähän tämä uni päättyi. En ihan jokaista yksityiskohtaa kirjoittanut, koska niitä olisi riittänyt.

Aiemmin täällä puhuttiin unista joissa Putin oli mukana. Ja, Sinetti kertoi "raskaudestaan".

Itse ajattelen, että tuo "raskaana oleminen", ja "lapsi" ovat hyviä asioita. Ja, paha, jota Putin KUVAA, vaikka ei itse Putinia tarkoitakkaan, haluaa tuhota tuon ", "lapsen" tai keskeyttää "raskauden".

Lapsi kuvaa tulevaa SIUNAUSTA, raskaana oleminen kuvaa tuon siunauksen ODOTTAMISTA.

Paha, eli,"Putin"=vieras valta, ei sitä haluaisi suoda Jumalan lapsille. Se yrittää saada uskovan luovuttamaan odottamsta lupauksien täyttymistä itse kunkin kohdalla, mitä Jumala sitten meille kaikille eri asioita onkaan luvannut.

Täällä joku kertoi jostain "mesikämmen"-asiasta. No, se tuli tänään mieleeni kun ajoin erään tieviitan ohitse, jossa luki Mesikämmenentie. : ))

Siunausta kaikille palstalaisille, ja olkaa kaikki iloisesti "raskaana", monen odotus täyttyy.
  3. Hei Sinetti !

Pakko vastata kun kerroit tuosta Putin-unestasi.

Olin tänään aamurukoushetkessä kahden uskovan tuttuni kanssa. Pois lähdettäessä toinen heistä tuli maininneeksi nähneesä unen Putinista. Pyysin häntä kertomaan tarkemmin, ja hän sanoi unessa keskustelleensa Putinin kanssa. Mitään erikoista ei unessa hänen mielestään tapahtunut.

Sitten minä kerroin myös nähneeni noin viikko sitten myös unen Putinista. Tässä näkemässäni unessa keskustelin Putinin kanssa, ja mielestäni yritin vakuutella häntä oikein toimimisesta. Putin ei oikein osallistunut keskusteluun, jotain ympäripyöreää, ehkä välttelevääkin sanoi, kuunteli kylläkin.

Unessani Putinilla oli aika paksuhko punainen talvitakki. Tuossa takissa oli valkoinen numero vasemman rinnan kohdalla, se oli mielestäni 8, tai sitten kaksi pientä nollaa/tai o-kirjainta päällekkäin. Todennäköisesti kuitenkin se oli numero 8. Yritin sitä unessakin tarkemmin nähdä.

Olimme unessa jossain pihalla, ei ollut mielestäni talvi. Kun lopulta yritin vedota Putiiniin, ja mainitsin Jumalan, niin silloin Putin otti valtavan nopean spurtin minusta poispäin, sellaisen 10 mtriä, ja taaksepäin katsoen sanoi, hieman vähättelevä/ilkeäkin/juoni ilme kasvoillaan, " vai Jumala". Unessa Putin näytti hieman pienemmältä ja kaljummalta kuin hän todellisuudessa on.

Putinin tuli heti "eloa", tai reaktiota, kun mainitsi Jumalan, millä muilla sanoilla ei ollut näkyvää vaikutusta.

Tuohon uni päättyi. Itselleni jäi unesta paha vaikutus. En osaa sanoa oliko se Jumalalta.

Viime syksynä eräässä rukoustilanteessa erä uskova nainen sai näkykuvia Putinista, ja hänen jaloissaan pyörivästä, omaa häntäänsä jahtaavasta sudesta.

Rukoilimme tuolloin Putinin puolesta, ja ystäväni sai uuden näyn, jossa sudesta oli karvakasa vain jäljellä.

Ystäväni myös näki tuolloin näyn, jossa oli musta vuori, joka oli peitetty valkealla viitalla. En enää muista liittyikö tuo vuori näky Putiniin, vai johonkin muuhun.

Lopuksi sanon, etten usko todellakaan mihinkään Venäjän hyökkäykseen Suomeen, en nyt enkä myöhemminkään.

Mitä sinun unesi tarkoitti, sitä en tiedä. Saatoi tarkoittaa yhteistä tulevaisuutta Venäjän kanssa, tai sitten paha haluaa tuhota meidän suomalaisten tulevaisuuden. Sitä lapsi yleensä kuvaa, tulevaisuutta, ja samalla myös siunausta, onnea, iloa.
  4. Nimenomaan käytettiin sellaista "kalenteri", jossa ei juhla-ajat eri vuosina "hypi paikasta toiseen".

Ei ole sattuma tai "vahinko" kun Jumala on Raamatussa monessa eri kohtaa TAHTONUT ILMOITTA SEKÄ PÄIVÄN ETTÄ KUUKAUDEN. Ne eivät ole Raamatussa "huvin vuoksi".

Toistan uudestaan, juutalaisilla, eli johtavalla papistolla,oli Jeesuksen aikana kuin on tänäkin päivänä väärä tapa noudattaa Jumalan vanhassa liitossa määräämiä juhla.aikoja.

Tämä selvästi ilmi evankeliumeissakin. Jeesus vietti oikeaan aikaan pääsiäistä, 14.1. joka oli tiistai-ilta (aurinkokalenterissa, jossa on 364 vuorokautta).

Suurin osa kansaa vietti pääsiäistä vasta seuraavana päivänä tuona ristiinnaulitsemisvuonna. Kuukalenteria, tai ns.sekakalenteri käyttämällä, voi pahimmillaan ero kahden eri vuoden välillä olla 25 päivää, jolloin jotain tiettyä juhlaa vietetään. Aurinkokalenterissa tällaista juhla-aikojen "hyppimistä" ei tapahdu, se on aina vakaa ja tasapainossa.

Evankeliumeissa puhutaan kahdesta ERI ajanlaskutavasta, ja sen lisäksi on roomalainen että juutalainen eri vuorokausirytmi, vuorokauden vaihtumishetki.

Evankeliumien kirjoittajille nämä asiat olivat itsestään selviä, mutta ajan vieriessä tämä on suurelta yleisöltä, ja kirkolta, päässyt unholaan.

Ns. Jumalan kalenterimallissa kaikki juhlat ovat vuodesta toiseen AINA samana päivänä, niin päivämäärän kuin kuukauden että viikonpäivien osalta, se on luotettava.

On esitetty arvailuja tähän ajanlaskutavan muutokseen juutalaisten keskuudessa, ja jotkut ovat olettaneet muutoksen saattaneen tapahtua Baabelin pakkosiirtolaisuuden aikana.

Pappi Esrakin joutui useamman kerran puhdistamaan sekä kansan että pappien väärää Jumalanpalvelusta, lyhyen ajan sisällä, kun kansa oli palannut takaisin Jerusalemiin ja Juudaan. Jatkuvasti kansa ja papit toimivat väärin.

Samoin Nehemia joutui puhdistamaan Jumalanpalvelusta aina kirjansa viimeiseen jakeeseen saakka;

Nehemia 13:29-31

Muista heidät, Jumalani, sillä he ovat SAASTUTTANEET pappeuden sekä sekä pappeuden sekä pappeus-ja leeviläisliiton.

Niin minä puhdistin heidät kaikesta MUUKALAISUUDESTA. Ja minä järjestin virkatehtävät papeille ja leeviläisille, kullekin hänen toimensa mukaan,

niin myös halko-uhrilahjan MÄÄRÄAIKOINA ja uutislahjat. Muista, Jumalani, tämä minun
    hyväkseni.

Eräs kohta UT:n puolella, joka osoittaa että oli eri aikaan pääsiäistä viettäviä ryhmiä on Joh.18:28, Jeesushan OLI illalla LAIN käskyn mukaan VIETTÄNYT pääsiäisaterian,2,Moos.12:6-10

"Niin he veivät Jeesuksen Kaifaan luota palatsiin; ja oli varhainen aamu. Ja itse he eivät menneet sisälle palatsiin, etteivät saastuisi, vaan SAATTAISIVAT SYÖDÄ PÄÄSIÄISLAMMASTA ."
  5. "Egyptistä lähdettiin nisankuun 14. päivänä ja kolmen
    päivän kuluttua Punainen meri ylitettiin kuukauden 17.
    päivänä (2 Moos 8:27; 12:1-13,37; 13:20; 14. luku)."

Egyptistä lähdettiin 15.1., ja tuo Punaisen Meren ylitys ei kyllä tapahtunut ihan noin pian Egyptistä lähdön jälkeen. En ole osannut tarkkaa aikaa ylitykselle löytää, sillä sitä ei selvästi ilmoiteta.

Itse pidän myös näistä Raamatun numeroista ja luvuista.

Tuosta numerosta 4 olin kauan ymmärtämätön, kunnes Jumala "puhui" siitä. Voidaan sanoa, että Jumala ON 4.

Efe.4:5-6 " Yksi Herra, Yksi Usko, Yksi Kaste, Yksi Jumala, ja kaikkien Isä.

1=4 1+1+1+1=1 ja myös, 11=1 ------> IsäPoika=1