Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllönen+on+kotoisin+täältä+korvesta,+mutta+mitä+hän+on+aikaan+saanut?
Ei+mitään.
12.02.2017 22:07
Asiallisesti+olen+tietämättäni+heitä+kohdellut+;+)
12.02.2017 21:20
Ilmaisit+minun+suhtautumiseni+Korvessa+lorviviin+nuoriin+pakolaispoikiin,+en+ota+katsekontaktia+myötähäpeää+kai+sekin,+he+jäävät+näkökenttäni+ulkopuolelle.
Tunnen+myös+sääliä+nuorten+tyttöjen+höynähtämiselle+tehdä+lapsia+näille+tyhjätaskuille.
12.02.2017 19:36
Sama+täällä+huulipunaa+ja+huulirasvaa.+Kasvovoiteena+Liberon+vauvavoidetta+;+)
12.02.2017 19:31
Tänä+aamuna+kun+katsoin+ulos+näin+tuheroisen+harmaan+sään.
Siispä+päätin+istua+koneella+koko+päivän.+Ulos+en+ole+kaivannut+en+liioin+ehtinyt.
Menin+läpi+yhdessä+olemiemme+11-vuoden+valokuvia+matkoistamme+Suomessa+ja+ulkomailla.+Tuhansia+kuvia,+silmät+jo+sirrillään+kuvaruutuun+tuijottamisesta.+Kirjasin+kaupunkeja,+joissa+olemme+yhdessä+vierailleet.+Kirjaaminen+siksi,+että+tarvitsen+paikkojen+nimiä+tekeillä+olevaan+mieheni+syntymäpäivälahjaan.+
Eniten+koluttuja+kaupunkeja+löytyi+Hollannista,
sitten+Suomesta.+Euroopan+kaupunkeja+löytyi+toistakymmentä+ja+Euroopan+ulkopuolelta+jokunen.+Lisäsin+listaan+myös+tulevat+kevään+rapakon+taakse+suuntautuvan+matkamme+kaupunkien+nimet+niitä+tulee+olemaan+viisi.+
Sain+myös+kesän+syntymäpäiväjuhlani+kutsukortin+tehtyä.+Käytin+hyväkseni+blogin+ohjelmaa+koska+siellä+on+helpoin+kuvien+lisäysohjelma.+Skannasin+ja+tulostelin+erilaisia+versioita+ja+lopulta+olin+tyytyväinen+kutsun+kolmiosaiseen+muotoon.
Huomenna+menen+ystävättäreni+konttorille+ja+monistan+kutsuja+läheisilleni+ja+ystävilleni+lähetettäväksi.+Lähetän+kutsut+vanhanaikaisesti+postin+välityksellä.+
Hikistä+yksinäistä+puurtamista+täälläkin,+joten+suihkuun+ajattelin+kohta+mennä.
Sitten+iltapalalle+ja+nukkumaan.
Huomenna+on+touhukaspäivä,+ohjelmassa+kutsukorttien+viimeistelyä,+kirjekuorien+ja+postimerkkien+hankintaa+ja+ehkäpä+lähetys,
Iltapäivällä+saven+pyöritystä.
12.02.2017 19:26
Juurihan+luulottelit+joten+tervetuloa+vaan+meidän+muiden+luulottelijoiden+joukkoon+sieltä+norsunluutornistasi,+siellä+kaiketi+käy+aika+pitkäksi+kun+kyllästyttää.+
Itse+luokittelen+sinut+ihan+hyväksi+ihmiseksi.+Olet+sitten+tosi+hyvä+jos+karsit+luulottelut+ja+karsinoinnin+pois+kommunikoinnistasi.
12.02.2017 12:19
Ps.+Hollannissa+ei+ole+ns.+julkista/yksityistä+terveyspalvelujaottelua.+On+vain+yksityisiä+lääkäriasemia.+Hollantilaiset+maksavat+palkoistaan+ja+eläkkeistään+sairasvakuutusmaksua.+Vakuutumaksulla+katetaan+kohtuuhintaiset+terveyspalvelut+yksityisillä+terveysasemilla.+
Mitä+isommat+tulot+sitä+isommat+sairasvakuutusmaksut.+Pienituloisilla+on+pienet+tai+lainkaan+perittävät+sairasvakuutusmaksut.
12.02.2017 12:11
Olen+Hollannissa+paikallisen+lääkäriaseman+asiakas.+Hollannissa+lääkäriasemat+ovat+jopa+Suomen+julkista+terveyshoitoa+edullisempia.
12.02.2017 12:02
Nyt+ymmärrän,+sanavalmis,+touhukas,+empaattinen,+pää+pystyssä+toilailunsa+kantaja+roolihahmo,+jota+esittää,+loistava+englantilainen+näyttelijä+Patricia+Routledge.
Patricia+on+Hyacinth+roolihahmossa+hauska+noin+50+-+60-vuotias+keskiluokkainen+englantilaisrouva.+
Tykkään,+kiitos+👍
12.02.2017 11:56
Toivottavasti+aloitus+pysyy+eikä+sitä+rikosten+peittelijät+poista.
Kannattaa+lukea+HS:+artikkeli,+se+kun+on+kylmää+totuutta.
12.02.2017 10:41
Kuka+sinua+on+leskeksi+tai+DW:+ksi,+joita+ihailet+arvuutellut?
12.02.2017 10:25
Joo+se+säilyi,+mutta+sen+kirjoittajahan+on+aina+oikeamielinen.+(+omasta+mielestään)
12.02.2017 10:02
Onko+sinulla+Hyväsintti+trauma+kun+siitä+alvariinsa+kirjoitat,+joulukin+meni+jo?
12.02.2017 09:56
Se+aloitus+joka+käsitteli+10-vuotiaan+tytön+raiskausta+ja+Isiksen+suomalaisiin+kohdistuvia+uhkauksia+poistettiin.
Hatun+nosto+Iljalle+ja+hänen+asialleen+puolustaa+suomalaisia.
Matkustan+Hollantiin+saa+nähdä+mitä+tapahtuu+tänä+keväänä+Hollannin+parlamenttivaaleissa.+Voittaako+populismi.
12.02.2017 09:49
Huomenta@
Olen+joutunut+laistamaan+tiukasta+linjastani,+mutta+r0iisiä+syön+mieluummin+kuin+ohrasuurimoita.
Ennen+matkaa+olen+tilannut+kampaajan+ja+kosmetologin+palveluja+kotimaasta.+Lisäksi+käyn+terveystarkastuksessa+suomalaisennuoren+tohtorin+luona.
ennen+kotimaasta+poistumista.
Minulla+on+kattava+matkavakuutus,+joten+se+korvaa+kaikki+terveyspalvelut.+Jos+luoja+päättää,+että+kuolen+matkalla+ruumiini+lennätetään+Suomeen.
12.02.2017 09:42
Kuten+jo+mainisin+voi+olla+automaattipoisto-ohjelma+yhden+sanan+viesteille.+Lähtihän+se+Kämppi-sanakin+heti+kai+muistanret.
11.02.2017 23:56
Jos+olen+ruusupuskassa+päissään+maannut+kuten+kirjoitit+olen+ollut+tosi+kännissä+kun+en+itse+mitään+muista.
Siivooja+huoritteli+en+minä.+
Tarkkaavaisuutta+lukemiseen+ja+kärsivällisyyttä+luetun+ymmättämiseen.+
Seliseliseli🐗
11.02.2017 23:34
Myöhäisiltaa@+Jos+vaihdan+riisin+ohrasuurimoihin+kauanko+valintani+kestää+nollata+hiilijalanjälkeni+siitä+kun+lennnän+Eùraapan+mantereella+up+and+down+ja+Euroopasta+Etelä+Amerikkaan+ja+takaisin?
11.02.2017 23:12
Glugosaminilla+mennään.+Jo+vain+polvet+kestää+könähtelyt,+samoin+Kalsium+D:llä,++joka+pehmentää+perslennot
11.02.2017 11:23
Kertokaapas+nyt+siili+ja+siivooja,+miksi+aloitte+puolustelemaan+itseänne+ja+avioliiton+ulkopuolellla+tekemiänne+lapsia+oikeiksi+valinnoiksi?
11.02.2017 11:18
304 / 371