Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ole lukenut aloitustasi.
Haluat keskustella nykytekniikan ja maailmanmenon vaikutuksesta keskittymiskykyymme ja samojen asioiden keskinäisestä vuorovaikutuksesta.
Minä haluan keskustella. Vahenevan kehon osien kulumisesta ja siitä voimmeko vaikuttaa niiden toimivuuteen esim. liukkailla rantakivillä harjoitellen.
Toinen lähtökohta tutkiskeluun on jalkaterän vuorovaikutus haju-ja makuaisteihin, juutopalloroita apuna käyttäen. Molemmat faktorit horisontaalisesti ja vertikaalisesti vuorovaikutuksissa toisiinsa ; )))
31.08.2015 15:57
Elä perkele, onko Palomakin lentänyt persielleen Dalajoen rantakivillä ja parannellut vahinkoja saunan lauteilla? Onko hän jo saanut klinkkerit lattiaan?
31.08.2015 15:34
Että oikein Amerikassa silleen ; ))))
29.08.2015 12:05
Kun istun koneelle kirjoitan valmiisiin valialoituksiin, vastaan aloittajan odottamalla tavalla joka voi olla tuntua valitukselta, mutta ei se tee minusta valittajaa. Olen terve, aktiivinen touhuaja, läheiseni voivat hyvin. Sateella asun kaupungissa ja pesen pyykkiä, touhuilen kaikkea tarvittavaa. Kun aurinko paistaa ajelen mökille, jossa riittää tekemistä eikä huolet paina.
Eilen kun menin poimimaan punaisiaviinimarjoja olin itseasiassa iloinen kun linnut olivat minua nopeampia. Petzen pakkasessa kun oli vielä edellisvuotisia punaisia viinimarjoja joita tarvitsin mustaviinimarjojen kaveriksi kotiviiniini.
Nyt ajattelin googlettaa kukkaseppelettä. Ajattelin sitoa seppeleen päivänsankarille sillä illalla lähdemme Petzen tyttären kolmekymppisille.
Sormet näppäimille, aloituksen aiheista tekstiä on tapanani kirjoittelella.
29.08.2015 11:58
Eikö olekin hirveää.
29.08.2015 11:35
Mistä on kyse?
Korkeasti koulutettuja työttömiä on nyt jo lähes 40 000
Heistä 4 000 on varsinaissuomalaisia.
Viime vuodesta lisäystä on 6 500
Vastavalmistuneita akateemisia työttömiä on koko maassa yli 4 000 ja Varsinais-Suomessa yli 400
Suomessa on kaikkiaan jo lähes 300 000 työtöntä.
Akavan mukaan 40 000 työtöntä maksaa valtiolle miljardin vuodessa menetettyinä verotuloina ja työttömyyskuluina
http://yle.fi/uutiset/korkeasti_koulutettuja_tyottomia_on_ennatysmaara/7235337
Katsaus yleisesti korkeasti koulutettujen työllisyystilanteesta. Päivitetty 7.4.15
29.08.2015 11:19
Oletko kokeillut tätä?
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/97796/Anitan rahkatorttu/
28.08.2015 14:47
Etsi väitteellesi, että kun Korppis keskustelee vain jonkun kanssa ja muut pysyköön loitolla, todiste ; )
Ole vain sellainen kun olet, tykkään tyylistäsi.
28.08.2015 14:35
Sinä teit pihlajamarjaviiniä, miksi, pottukuoppaanko torjumaan rikkaruohoja?
28.08.2015 14:03
Se on ilimoja piellyt.
28.08.2015 13:58
oikein viisaita ajatuksia, joo
28.08.2015 13:57
Että semmoinen tappaus.
28.08.2015 13:55
Olen juuri nyt busy. Aloitin punaviinini teon. Musta- ja punaviinimarjoja, mustikoita, vadelmia on mehustumassa, sokeri sulatettu. Kyllä taas kelpaa syysiltoina kynttilän valossa naatiskella. En puoluste jos tulee kirjoitusvirheitä loppuillasta, no ei silti olen jo oppinut sulkemaan koneen jos avaan korkin selkosen selälleen ; ) Pienessä tihneessä ei viinin vaikutusta huomaa ; )
28.08.2015 11:58
Suomi on vielä hyvä maa pyöräillä. Hollantiin opintomatkalle ; ) Ei ole autoilijoilla ei kävelijöillä mitään oikeuksia, pyöräilijät ovat teiden kunkkuja. Jos auto tönäisee, on autoilijassa aina vika. Kun kävelijä eksyy esim. kaksikymmentä senttiä pyörätien puolelle, ei kun nyrkillä kylkeen, kokemusta on.
28.08.2015 11:02
Nostanpa tämän tuonne alkuun kun tänään kirjoitellaan samoja asioita uusissa aloituksissa. Lisään aikaisenpaan kommettiini, ulkomaalaisen rikollisen listaaman hyvän asian miksi Suomeen kannattaa tulla rötöstelemään. Suomessa ei ole riittävästi poliiseja estämään rikoksia.
28.08.2015 10:56
Huomenta Ninjanaiset@
Siivooja, En osaa olla tärkeä, kerroin vain mitä olen huomannut kommunikoidessani entisen ystäväni kanssa, että sinä riennät rinta rottingilla mukaan väittelyihimme.
Minä en nyt tässä ketjussa puhunut maahanmuutosta vaan facen kuvista, joihin ei missään nimessä liittynyt kuvat entisestä ystävästäni. Vaan korven ystäväni kasvoista.
Sitä paitsi tuon sinulle selväksi, että toinen silmäni on pienempi ja toinen korvani myös, mutta ne erot ovat vastakkaisilla puolilla kasvojani, joten kai ne tukee toisiaan. Ei olisi minusta missiä tullut, tai jos olisin leikkuuttanut korvaani ehkä sen jälkeen ; )
Mitä tulee kommentteihisi, olet terävä huomaamaan kun soudetaan ja huovataan samaa asiaa eri suuntiin. Olet siis tyyppi, joka osaa lukea tekstejä. Olen useasti todennut saman kuin sinäkin kun vedät keskusteluun todisteita aikaisemmista mielipiteitä jotka kumoavat toisensa. Lukeekohan moni omia tekstejään ennen lähetä painiketta. Itse luen ja myös usen sen jälkeenkin kun saan vastauksia omiin kommentteihini ja mietin miksi kommenttini ymmärrettiin kuten ymmärrettiin.
Monesti entinen ystäväni kirjoittaa selvää ymmärrettävää pässinlihaa Usein toisota ja lainattua tekstiä lehtiartikkeleista ja wikistä ja samalla hän väittää, että esim. minä en ymmärrä asiayhteyksiä ja linkittää ymmärtämisohjeita, eihän sellaista luetunymmärtämis oppitunia voi ottaa vastaan kuin huumorilla kieltämättä joskus säälillä.
Ja jos väität silmä kovana olevasi ystävä entisen ystäväni kanssa ja vain kisailevasi, kirjoitat hevon paskaa. Tähän asti olet ollut johdonmukainen. Tässä menet linjalle siilimuori ja entinen ystäväni, jotka molemmat puolustelee lausumiaan päinvastaisiksi kuin ne on aikaisemmissa kirjoituksissa lausuttu.
Eli samaa kastia olette kaikki kolme, ette vastaa kirjoituksistanne.
Olla rehellinen on aivan muuta kuin vittuilla toisille. Rehellinen pysyy sanojensa takana ei siis souda ja huopaa.
28.08.2015 10:33
Siis luovuttaisit sydämesi siirrolla yhdelle lapsistasi. Siinä voisi käydä siten, että lapsesi hyljeksisi uutta sydäntä ja samaan hautaan menisitte molemmat.
26.08.2015 12:04
Ou... on jäänyt huomioimatta kyseinen ketju, mutta nämä helteet ovat vieneet ulkohommiin. Nytkin odotan autoani, jonka poika lainasi aamulla työmatkalleen. Heti kohta mökille mulattaa möyrimään. Illat laiturilla auringonlaskua ihaillen ovat olleet ihania. Kohta se nanna loppuu on tiedossa sateita.
26.08.2015 11:56
Hyvä otit kommenttini vastaan kuin kirkas otsainen mies ; ))
On ollut upea helle-periodi ja olen saanut paljon aikaan. Sahasin kuopuksen auttamanan kolmimetrisen kuusen nurin. Nyt pitää lähteä laittamaan sen jättämään koloon multaa ja nurmikonsiemeniä. Tässä sivussa tein kaksi isoa voileipäkakkua muhimaan koristelua vaille. Ne menee Petzen tyttären kolmekymppisjuhliin.
Niin ja muista siis en kaihda naisellisiakaan touhuja ; )
26.08.2015 11:52
Tai toisin, ei osaa riittävästi sanoa ei läheisten avunpyyntöihin. Kun auttamisesta tulee selviö ja liian iholle menevä, huomaa, että ei olekaan enää auttaja vaan autetttavan kilpailija.
26.08.2015 11:43
357 / 371