Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7412

1. Eikö olekin hirveää.
  2. Se on ilimoja piellyt.
  3. Että semmoinen tappaus.
  4. Huomenta Ninjanaiset@

Siivooja, En osaa olla tärkeä, kerroin vain mitä olen huomannut kommunikoidessani entisen ystäväni kanssa, että sinä riennät rinta rottingilla mukaan väittelyihimme.

Minä en nyt tässä ketjussa puhunut maahanmuutosta vaan facen kuvista, joihin ei missään nimessä liittynyt kuvat entisestä ystävästäni. Vaan korven ystäväni kasvoista.

Sitä paitsi tuon sinulle selväksi, että toinen silmäni on pienempi ja toinen korvani myös, mutta ne erot ovat vastakkaisilla puolilla kasvojani, joten kai ne tukee toisiaan. Ei olisi minusta missiä tullut, tai jos olisin leikkuuttanut korvaani ehkä sen jälkeen ; )

Mitä tulee kommentteihisi, olet terävä huomaamaan kun soudetaan ja huovataan samaa asiaa eri suuntiin. Olet siis tyyppi, joka osaa lukea tekstejä. Olen useasti todennut saman kuin sinäkin kun vedät keskusteluun todisteita aikaisemmista mielipiteitä jotka kumoavat toisensa. Lukeekohan moni omia tekstejään ennen lähetä painiketta. Itse luen ja myös usen sen jälkeenkin kun saan vastauksia omiin kommentteihini ja mietin miksi kommenttini ymmärrettiin kuten ymmärrettiin.

Monesti entinen ystäväni kirjoittaa selvää ymmärrettävää pässinlihaa Usein toisota ja lainattua tekstiä lehtiartikkeleista ja wikistä ja samalla hän väittää, että esim. minä en ymmärrä asiayhteyksiä ja linkittää ymmärtämisohjeita, eihän sellaista luetunymmärtämis oppitunia voi ottaa vastaan kuin huumorilla kieltämättä joskus säälillä.

Ja jos väität silmä kovana olevasi ystävä entisen ystäväni kanssa ja vain kisailevasi, kirjoitat hevon paskaa. Tähän asti olet ollut johdonmukainen. Tässä menet linjalle siilimuori ja entinen ystäväni, jotka molemmat puolustelee lausumiaan päinvastaisiksi kuin ne on aikaisemmissa kirjoituksissa lausuttu.

Eli samaa kastia olette kaikki kolme, ette vastaa kirjoituksistanne.

Olla rehellinen on aivan muuta kuin vittuilla toisille. Rehellinen pysyy sanojensa takana ei siis souda ja huopaa.