Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "heräsi kymysys! Saako joku jos haluaa selville minun asioitani , kun rekisteröin mun nimimerkin?"

Minun on pakko sanoa, etten tiedä vastausta tähän, eli saako "väärät" ihmiset jotain tietoa, en kyllä ihan heti jaksa uskoa siihen, mutta kai joku viisaampi, sen ilmoittaa, kun en jaksa tutkia asiaa sen enempää, koska en näe ongelmaa siinä.

Täytyy jossain vaiheessa hieman tutkia, jos jaksaa kiinnostua asiasta.....mutta sanoisin äkkiseltään, etten usko että tässä olisi mitään suurta ongelmaa, siis normaalilla ihmisellä, millä ei ole mitään ihan "hulluja" ajatuksia......
  2. "Kirjekaveri, joka sai aikaan sen etten oikein osannut muiden kanssa kirjoitella ja sopia treffejä, kun tuntui reilummalta katsoa yksi kerrallaan."

=DD

Itsekin testasin (kynsin&hampain), ensimmäisellä kerralla 1 päivän, jonka jälkeen päätin ettei ole mun juttu, kun ensimmäinen ketä lähestyin kehuakseni vain hieman, oli liian "tosikko" ja kiireellä liikenteessä, eli oli hieman kiireessä haluamassa suhdetta, ilman että olisi kunnolla ehtinyt tutustua.

Toisella kertaa hieman pidempään, mutta ei tuntunut edelleenkään mun jutulta, periaatteessa olin toisella kertaa pidempään juurikin noiden "kirjekavereiden" takia, eli mukava vaihtaa ajatuksia 1-2 samanhenkisen kanssa enemmän ja sitten muutaman kanssa heitettiin ihan "tuttujen" läppää hieman.

En usko, että sinne palaan....