Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Löytyi jotain, joka on tarpeeksi lähellä omia ajatuksiani, niin ei tarvitse itse kirjoitella......ihan hyviä mietteitä.

Tosin tämä.... "jos ei muuten vaikuta sosiaalisesti rajoittuneelta.", ei kerro oikeastaan yhtään mitään, eli mitähän tuolla nyt tällä kertaa tarkoitetaan......vai onko taas vain perusteetonta syyllistämistä itsestään poikkeavia kohtaan?
  2. "Sinä se jaksat jauhaa tuosta yksilöllisyydestä.........."

Noh, sehän on mun "agenda", mutta ihan hyvää sillä tarkoitan, koska tiedän että siellä jokaisen ihmisen sisällä "asustaa" enemmän tai vähemmän yksilöllinen "sielu".....eli "laumasieluisuus" kuuluu ihmisluontoon ja se tapahtuu pääosin alitajuntaisesti, sekä tiedostamatta ja tätähän monet käyttävät hyväkseen, niin yksittäiset ihmiset, kuin monet muutkin tahot, kun halutaan ohjata massoja.......mutta jos "massaeläintä" saa edes hieman "heräteltyä", niin joka ikisellä on mahdollisuus irtautua halutessaan laumasta....toisille se on helpompaa ja toisille hieman vaikeampaa, mutta ikinä ei mahdotonta.

Se vaatii sitä, että oppii tiedostamaan ja huomaamaan, milloin on virran vietävänä ja milloin on itse "ruorissa" - tämän jälkeen voit itse vaikuttaa siihen miten toimit missäkin tilanteessa ja minkä valinnan teet TIEDOSTAEN, eli et alitajuntaisesti/tiedostamatta, vaan TIEDOSTAEN......toki se vaatii monesti myös rohkeutta.

Tähän päästäkseen pitää olla kykyä/halua itsetutkiskeluun.....

En hae yhtään mitään, mutta en myöskään poissulje sitä mahdollisuutta, että itsellekin olisi vielä mahdollisuus onneen tämän asian suhteen, eli jos osuu kohdalle, niin osuu ja jos ei, niin sitten ei.........tää on vain elämää...

En todellakaan halua sitoutua mihinkään itselleni "väärään" enää....se tie on jo katsottu ja Siperia on opettanut kaikessa raakuudessaan mitä sillä tiellä on tarjottavana...........sitoutuminen on jalo sana, joka tarkoittaa yhdelle yhtä ja toiselle toista, eikä siitä sen enempää, mutta minua ei voi tuosta asiasta syyttää sen voin sanoa, enkä myöskään ole läheisyyskammoinen - jotenkin hassu tunne, kun nuo molemmat termit ovat kaikkea muuta kuin mitä itseasiassa olen.........en ole katkera, enkä vihaa naisia, mutta en myöskään ole enää liian naivi ja sinisilmäinen naisten suhteen..........sanat ovat pelkkiä sanoja ainakin aluksi, kunnes teot ja käytös todistavat sanojen olevan linjassa näiden asioiden kanssa....

Jos itse itsesi alennat ja annat muutaman trollin tai häirikön päästä liiaksi "ihosi alle", niin tuntuu pahalta puolestasi.....toivottavasti heräät huomaamaan mahdollisimman pian mitä itse teet ja mitä trollit/häiriköt tekevät sinulle.....

"joten noudatan samaa metodia ja niputan itse kaikki suomimiehet samaan vajakkiegoisti -sarjaan. Tasapeli."

"Pahojen" yksilöiden takia "mestaat" siis "hyvätkin" yksilöt......surullista kuulla, koska viha ja katkeruus "tuhoaa" myös sinut siinä leikissä - toivottavasti et ole heittänyt vielä ruoria yli laidan ja voit vielä muuttaa kurssia......