Kapakat on täynnä juopponaisia joilta saa pillua kun vain tarjoaa viinaa. Eikä sitä viinaa tarvitse kapakassa tarjota, sehän tulisi kalliiksi, vaan kotona. Hakee Tallinnasta halpaa viinaa ja sitä näille naikkosille juottaa. Minulla on ollut kymmeniä juopponaisia, viinalla ne on saatu. Joutuu sitä paskaa puhumaan mutta so what, kännissä se luonnistuu.
Tarjotkaa viinaa niin saatte naisen
14
<50
Vastaukset
- doku27
Tämä on totta, mutta itse tarjoon baarissa viinat ;)
- Viinalla.naista
Ei helvetissä, baarissa viina on kallista! Kapakassa kun naiselle sanoo että kämpässä on lonkeroa ja viinaa niin kyllä aina joku mukaan lähtee!
Älkää juoko viinaa, se on barbaarista. Olut ja viini ovat kevyempiä vaihtoehtoja joista ei niin helposti mene päätyyn imemään peukkuaan.
Oli aika kun join irkku-whiskyjä ja noooh.. on tota kaikenlaista tullut imuroitua kitaan vuosien aikana, myös paskaa kotimaista pontikkaa, tuontitavarana satamapontikkaa (josta kukaan ei tiennyt mitä se oikeasti oli mutta hengissä selvittiin). En tiedä onko olemassa viinaa mitä en olis juonnu elämänkaaressa. Aikanaan Finnjetillä ostin jotain keski-eurooppalaista likööriä jossa kellu jotain hitusia ja sain siitä hytissä hienon allergiakohtauksen, muutuin punaiseksi ja turposin joka paikasta.. no paitsi en ehkä oikeasta :D Joten heitin sen liköörin vittuun ja aloin juomaan konjakkia niin jopas olo koheni.
Mutta joo ei.. olen lopettanut viinan juonnin. Minä ainakin pystyn kehittämään itseni kummallisiin tilanteisiin jos juon viinaa. Joskus negatiivista, joskus positiivista, ne tilanteet siis, mutta pääsääntöisesti outoja. Että vois jättää ihan vaan väliin ne keissit.
Joten, lopetin viinan juonnin, paikkaan tarvittaessa oluella tai vaikka vinkulla mutta viinaan en koske. Ei sovi mulle. Eikä varmaan monelle muullekaan, niin en halua ketään tai mitään jeesustella mutta harkitkaa jos löydätte viinan juonnin jälkeen itsenne paikasta johon ette kuulu.- doku27
Ei se sovi se viina mullekkaa, mut kun ei noi kaljat tai muutkaa nouse päähän nykysin ja ei jaksa juoda kuin vettä tuota kaljaa ja muuta.
- viinaonpaskaa
Voi helvetti sitä aikaa kun tuli sen litkun kanssa sekoiltua. Ei sellaisessa kuosissa ainakaan naista saa ja hyvä niin. Sitähän käveltiin pitkin seiniä ja aamulla herättiin niin kännissä, että ilman tasoittavia se helvetillinen krapula olisi alkanut alkuillasta.
Aivan sekopäistä itsensä rääkkämistä, täysiä kontrollin menetyksiä ja loppuillan mustia aukkoja.
Juokaa vaan viinaa jos haluatte, kyllä sillä saa elämänsä pilalle.
Miksi tarjota myrkkyä naisille?....hmmm...en ymmärrä. ;P... ja mihin tarvitsee juopponaista/naisia?
Noh, juopoille sopii juopot.......mut jäävesi olisi terveellisempi vaihtoehto - varsinkin jos toinen on jo liiaksikin myrkytys tilassa. ;)- miesvm_1967x_out
Seksi on varmaan ihan huippukivaa.com kun nainen on noin neljän promille kännissä. Tai ite. Asiasta saa olla eri mieltäkin :D
- Viinalla.naista
Pointti on se että kun yöllä on hommat joten kuten hoidettu niitä jatketaan heti aamulla. Tai heti kun ollaan otettu parit paukut!
- Karvamuna
On minä saanut seksii kun oon tarjonnut viinaa mutta en mitään kymmeniltä naisilta.
Tallinnasta sitä viinaa just kannattaa hakea. Oon kaks kertaa hakenut tänä vuonna ja vielä on 14 koppaa ja viinan 25 litraa et ei tarvii ihan heti lähtee hakemaan. Itse ne edes viinaa juo kun satunnaisesti tai sitten teen siitä boolia. En tykkää viinasta cociksen kans tai mehujen kanssa.Muista syödä mansikat boolista jos niitä siinä on ;)
Ei vaan anteeksi vaan mutta en tajua tota viinan rahtaamista enää nykyään. Nuorena kollina oli eri asia kun bileiden piti jatkua koko viikonlopun. Mutta ehkä olen liian vanha ja osani ottanut.. ei oikeen jaksa enkä ite todellakaan lähde viinan takia mihinkään reissuun. Alkohan on nurkilla. Sen verran cashia että saa sitä sieltä jos tarvii. Mutta kun ei tarvi.. tai no sit ku täytän tasan 50 niin voin harkita että ostan hiukan ihan oikeeta viinaa. Tai no en tiä..
- Kilttiatm
En minä tykkää viinasta. Salmiakkikossua joskus juon mutta en muuta viinaa ole juonut varmaan 10 vuoteen. Jos olis auto niin voisi tallinnasta hakea jotain juotavaa kaljaa ja lonkkua lähinnä. Eikö se ole epäilyttävää jos alkaa naisille tarjoomaan viinaa, luulevat että juotan känniin ja yritän ottaa väkisin. Sitä mielummin selvinpäin tapailisi naisia.
- Ujoatm26v
Pitäiskö käydä lähikapakassa joku pubiruusu juottamassa känniin ja panna paljaalla tai eikai niitä tarvitse känniin juottaa kun ovat kännissä jo muutenkin.
- Kokemusta.on
Kun tarpeeksi ryyppää alkaa pubiruusukin näyttää pantavalta.
- Ujoatm26v
Kokemusta.on kirjoitti:
Kun tarpeeksi ryyppää alkaa pubiruusukin näyttää pantavalta.
Seuravaana aamuna ei varmaan välttämättä näytä enää ollenkaan hyvältä ja iskee päälle joku pakokauhu. Siitä viikko eteenpäin niin saattaa alkaa vehkeet syyhytä jos ei tullut käytettyä kumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898