Nainen ei ole seurustellut ennen

suhdettoman.kanssa

Olen tapaillut yhtä kivalta vaikuttavaa naista jonkin aikaa tässä ja noin viikko sitten selvisi, ettei hän ole koskaan seurustellut (ikää on jo 26-vuotta). Nainen on upean näköinen ja vaikuttaa mukavalta eikä ole tietääkseni edes maannut puolen kaupungin kanssa, mutta jotenkin tuo seurustelemattomuus kieltämättä kuulostaa vähän riskiltä. Olen huomannut tietynlaista "kömpelyyttä" hänen käytöksessään näihin suhdeasioihin liittyen ja hän ei osaa oikein ilmaista tunteitaan niin selkeästi.

Olen siinä iässä, että haaveena olisi löytää elämänkumppani seuraavaksi ja sellaiset "kevyemmät" suhteet voisivat jäädä menneisyyteen ja itselläni onkin kokemusta monista pitkistä suhteista. Mutta pystyykö tuollainen "kokematon" kunnon suhteeseen? Kuitenkin suhteessa oleminen ei ole aina niin ruusuista, joudutaan tekemään kompromisseja ja pitää pystyä huomioimaan toista.

14

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ucucigi

Itse katsoisin suhteen kehittymisen ilman ennakkoluuloja. Kokematon voi olla parempikin suhteeseen.

• fasfafaaf

Mihin tämä väite perustuu? Tosiasiahan on se, ettei kokematon voi tietää miten käyttäytyä suhteissa ellei ole kokenut suhteita ennen. TV-sarjoista tuskin opitaan miten käyttäytyä oikeissa suhteissa.

• olkiu

Semmoisen ihmisen kanssa suhde tietenkin varmasti onnistuu paremmin, joka on aikaisemmin aina eronnut suhteista ensimmäisen kriisin yhteydessä. Monista suhteista kokemusta saanut tietää ainakin milloin erota, ja sitten voi taas alkaa etsimään seuraavaa loppuelämän suhdetta.

• fasfafaaf
        olkiu kirjoitti:

Semmoisen ihmisen kanssa suhde tietenkin varmasti onnistuu paremmin, joka on aikaisemmin aina eronnut suhteista ensimmäisen kriisin yhteydessä. Monista suhteista kokemusta saanut tietää ainakin milloin erota, ja sitten voi taas alkaa etsimään seuraavaa loppuelämän suhdetta.

Miten tämä liittyy mihinkään? Totta kai on ihmisiä jotka ovat kokeilleet suhteita ja eivät ole olleet kykeneviä siihen, mutta enemmistö ihmistä kuitenkin pystyy ihan kunnon suhteisiin joissa ongelmista puhutaan ja selvitään yhdessä.

• PohPuhPih

Annan kohtuullista suuremman todennäköisyyden sille, että opittuaan seurustelemaan sekä löydettyään oman seksuaalisuutensa ja viehätysvoimansa, nainen löytää mielestään paremman miehen noin viidessä minuutissa.

Nimimerkki harjoittelupoikaystävänä ja harjoittelusetäystävänä ollut.

PS. Kirveen heitto kaivoon etukäteen on kuitenkin varsin turhaa.

• MGTOW

Voihan se olla noinkin päin, mutta niinhän on mahdollista käydä myös kokemattomien miesten kanssa, eli käyttävät naista "ponnahduslautana".....varsinkin jos ei ole edes intiimistä kanssa käymisestä kokemuksia....

• Ekaseurustelu60v

Ei seurustelemattomuus ihmisestä mitenkään ihmissuhteissa kokematonta tee. Ollaan ukon kanssa vanhaa kaartia molemmat, kummallakin jo yksi avioliitto takana, ja kumpikin voidaan sanoa vasta nyt että seurustellaan: itse menin nuorena suunnilleen suoraan avoliittoon ja siitä naimisiin, ukolla taas kristillinen tausta, jonka vuoksi menivät aikoinaan heti naimisiin sen kummempia seukkaamatta.

• Elämänkurppasii

Hmmph.

Jokainen mies ja nainen on joskus seurustellut ensimmäisen kerran elämässään. Jotkut pidemmissä, loppuelämän kestävissä suhteissa ja osa sitten syystä tai toisesta on päätynyt eroon.

Kokemattomalla ei vielä ole menneiden viritelmien mukana tuomaa painolastia. Se kannattaa muistaa positiivisena juttuna. Kun elämä tuppaa joskus aiheuttamaan pettymyksiä.

Miksei kokematon pystyisi hyvään suhteeseen ja tekemään kompromisseja? Voi olla etuakin ettei ole menneistä verrokkipohjaa parisuhteen mahdollisiin kompastuskiviin.
      Monet sosiaaliset kyvyt joita tarvitaan parisuhteessakin ovat pitkälti kuitenkin henkilön luonteeseen pohjautuvia. Joku voi olla ns.ongelmatapaus vaikka olisi kuinka monta suhdetta jo takana.. Ei kannata tuomita ihmistä niin herkästi kokemattomuuden vuoksi jos ei muuten vaikuta sosiaalisesti rajoittuneelta.

Yhdessähän jokaisessa parisuhteessa kasvataan yhteen ja hitsaannutaan yksiköksi. Unelmatilanteessa siis ja sitä on hyvä silti tavoitella kellä mahdollisuus siihen vielä on ;)

Jo elämää nähneenä sitä on tajunnut olevansa kyyninen ja epäileväinen monessakin asiassa, jopa liiankin sinisilmäinen taisin nuorena hupakkona olla. Nyt on välillä liiankin varautunut kurppa miesten suhteen.

Suosittelen katsomaan tuon nuoren naisen kanssa kuinka käy! :)

• Löytyi jotain, joka on tarpeeksi lähellä omia ajatuksiani, niin ei tarvitse itse kirjoitella......ihan hyviä mietteitä.

Tosin tämä.... "jos ei muuten vaikuta sosiaalisesti rajoittuneelta.", ei kerro oikeastaan yhtään mitään, eli mitähän tuolla nyt tällä kertaa tarkoitetaan......vai onko taas vain perusteetonta syyllistämistä itsestään poikkeavia kohtaan?

• hyvää.huomenta

Seurustelen naisen kanssa joka ei ollut koskaan ennen seurustellut. Hyvin on mennyt

• Nyt täytyy sanoo, että ihanko oikeasti joku mies päästää jotain noin typerää suustansa.
      Voi voi kun tuollainen nainen olisi juuri sitä mitä toivoisin.

• vanhaeukko

itse aloin ensimmäisen kerran seurustella 26-vuotiaana.nyt ollaan oltu saman tyypin kanssa yksissä 30 vuotta.että silleen.

• mistäpäsitätietää

Ehkä vain olet liian tyhmä hänelle.

• atännä

Kömpelö sosiaalinen käytös voi johtua jostain autistisesta ongelmasta. Vaikkapa asbergerin syndroomasta, jota aika huonosti tunnistetaan naisilla.

Kyllä minua ainakin epäilyttää, jos ihminen ei ole kyennyt solmimaan normaaleja seurustelusuhteita. Yleensä silloin on jotain henkisiä ongelmia, enkä ole kovin innokas lähtemään kenellekään täyspäiväiseksi terapeutiksi. Ei sellaisesta synny tasapuolista ja tyydyttävää parisuhdetta.

Eihän sitä noin nuoren kohdalla voi tietää, mihin hän kykenee. Tutustu paremmin, sillähän se sinulle selviää. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2501
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2130
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1962
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1800
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1568
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1102
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1079
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      950
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      925
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      898
    Aihe