Naiselta joka ainakin näyttää naiselta: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445913276822.html
Suominauta kuulee kunniansa
80
129
Vastaukset
- tyylitöntä
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia, mutta peruskäytöstavat luulisi tyhmänkin oppivan. Moukka on moukka, vaikka kuinka koreaksi laittautuisi.
- Ex------------PUA
Olen samaa mieltä Veitolasta. Se sopisi hyvin kirjoittelemaan tälle palstalle, sillä se käyttäytyy töykäesti muita kohtaan, muttei kestä kun saa itse samaa kohtelua. Palstakurpan ainekset kasassa.
- tyylitöntä
Ex------------PUA kirjoitti:
Olen samaa mieltä Veitolasta. Se sopisi hyvin kirjoittelemaan tälle palstalle, sillä se käyttäytyy töykäesti muita kohtaan, muttei kestä kun saa itse samaa kohtelua. Palstakurpan ainekset kasassa.
Arvasin että väität moukan olevan Veitola. Olet liian helppo, petraa poika.
- Ex----------PUA
tyylitöntä kirjoitti:
Arvasin että väität moukan olevan Veitola. Olet liian helppo, petraa poika.
Kurppaan osu ja uppos! :D
"sillä se käyttäytyy töykäesti muita kohtaan, muttei kestä kun saa itse samaa kohtelua. Palstakurpan ainekset kasassa." - tyylitöntä
Ex----------PUA kirjoitti:
Kurppaan osu ja uppos! :D
"sillä se käyttäytyy töykäesti muita kohtaan, muttei kestä kun saa itse samaa kohtelua. Palstakurpan ainekset kasassa."Mikähän nyt taas on osunut ja uponnut? Kunhan huomautin, että olet ennalta-arvattava. Kovin herkkähipiäistä ruveta heti kurpittelemaan.
- Ex----------PUA
tyylitöntä kirjoitti:
Mikähän nyt taas on osunut ja uponnut? Kunhan huomautin, että olet ennalta-arvattava. Kovin herkkähipiäistä ruveta heti kurpittelemaan.
Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?
"sillä se käyttäytyy töykäesti muita kohtaan, muttei kestä kun saa itse samaa kohtelua. Palstakurpan ainekset kasassa."
Käyttäydyit taas juuri noin, ja koska kuvaus osui sinuun, niin lähdit siksi alunperinkin henkilöhyökkäykseen, mutta itse uliset kun saat samalla mitalla takaisin, eli teet täsmälleen kuten sanoin sinun tekevän, joten olet siis tyhmä kurppa.
Tämä sen lisäksi, että olet haukkumassa muita ennalta-arvattavaksi, kun itse olet sellainen. - tyylitöntä
Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?
"sillä se käyttäytyy töykäesti muita kohtaan, muttei kestä kun saa itse samaa kohtelua. Palstakurpan ainekset kasassa."
Käyttäydyit taas juuri noin, ja koska kuvaus osui sinuun, niin lähdit siksi alunperinkin henkilöhyökkäykseen, mutta itse uliset kun saat samalla mitalla takaisin, eli teet täsmälleen kuten sanoin sinun tekevän, joten olet siis tyhmä kurppa.
Tämä sen lisäksi, että olet haukkumassa muita ennalta-arvattavaksi, kun itse olet sellainen.Niin nähty ja kuultu nämä jutut. Eikö sinusta todella irtoa mitään uutta? Yritä nyt edes vähän enemmän. Henkilöhyökkäykset, tyhmät kurpat jne. on jo niin moneen kertaan jauhettua sontaa. Harvinaisen ennalta-arvattavaa, eikä tämä ole haukkumista, vaan rakentavaa kritiikkiä.
- Ex----------PUA
tyylitöntä kirjoitti:
Niin nähty ja kuultu nämä jutut. Eikö sinusta todella irtoa mitään uutta? Yritä nyt edes vähän enemmän. Henkilöhyökkäykset, tyhmät kurpat jne. on jo niin moneen kertaan jauhettua sontaa. Harvinaisen ennalta-arvattavaa, eikä tämä ole haukkumista, vaan rakentavaa kritiikkiä.
Osu ja uppos! :D
Vastaus aiheen ohitse.
Ottaaako päähän kun taas teit mitä sanoin sinun tekevän?
Miksi jatkat tuota samaa kurpparaivolinjaa, jos et halua aina samaa vastausta?
"Niin mutta kun mun pitää saada jatkaa samalla tasolla, mutta muut ei saa sanoa mulle siitä!!!!!!" - tyylitöntä
Osu ja uppos! :D
Vastaus aiheen ohitse.
Ottaaako päähän kun taas teit mitä sanoin sinun tekevän?
Miksi jatkat tuota samaa kurpparaivolinjaa, jos et halua aina samaa vastausta?
"Niin mutta kun mun pitää saada jatkaa samalla tasolla, mutta muut ei saa sanoa mulle siitä!!!!!!"Kurpparaivoa ja vastaus aiheen ohi. Samat jorinat jälleen kerran. Yritä vielä, ehkä keksit jotain uutta.
- Ex----------PUA
tyylitöntä kirjoitti:
Kurpparaivoa ja vastaus aiheen ohi. Samat jorinat jälleen kerran. Yritä vielä, ehkä keksit jotain uutta.
"itte oot"
- sänauratat
Setämiesraivo voi timo timo teemu cmon...
- AnuOnExpuanIdoli
Eli ihailet siis hypergamista parisuhdehuoraa? Saagimhan tuli aikoinaan suomeen Carl Danhammer -nimisen liikemiehen siivellä ja siirtyi parempaan saaliiseen eli Ratiaan...
- Ex----------PUA
En toki ihaile, mutta sinä missaaat pointin.
- AnuOnExpuanIdoli
En toki ihaile, mutta sinä missaaat pointin.
Omasta mielestä Saagimin kaltaisen nartun sanomiset ei ole paskankaan arvoiset, joten niissä ei ole mitään pointtia. Jollain plastiikkakirurgin kiristämän ja täyttämän vanhan huoran mielipiteillä suomalaisista naisista ei ole mitään merkitystä sen enempää kuin Lenita Airiston mielipiteillä suomalaisten miesten ulkonäöstä.
- kuikelo
AnuOnExpuanIdoli kirjoitti:
Omasta mielestä Saagimin kaltaisen nartun sanomiset ei ole paskankaan arvoiset, joten niissä ei ole mitään pointtia. Jollain plastiikkakirurgin kiristämän ja täyttämän vanhan huoran mielipiteillä suomalaisista naisista ei ole mitään merkitystä sen enempää kuin Lenita Airiston mielipiteillä suomalaisten miesten ulkonäöstä.
Mitä mieltä olet karvaisista perseistä?
- Ex----------PUA
No Saagiim nostaa pisteitä tällä episodilla, sillä se osui ja upposi.
Kuinka sinä voit puolustaa Veitolan kaltaista moukkaa mutta haukkua Saagimia?
Ai niin, olet itse veitolan sarjaa, joten totta kai hyvin säilynyt nainen on se jota jokaisen femakon pitää kateuttaan vihata. Etenkin jos kokee sen uhaksi omalle hauraalle feminiinisyydelleen. - kuikelo
Ai niin, olet itse veitolan sarjaa, joten totta kai hyvin säilynyt nainen on se jota jokaisen femakon pitää kateuttaan vihata. Etenkin jos kokee sen uhaksi omalle hauraalle feminiinisyydelleen.Veitola on naurettava pelle, lässytti Hakkaraisella vieraillessa, että miksi tämä puhuu maahanmuuttajista niin, että "se loukkaa ihmisiä". Loukkaantumiskulttuuri on pilaamassa koko länsimaailman.
- Ex----------PUA
kuikelo kirjoitti:
Veitola on naurettava pelle, lässytti Hakkaraisella vieraillessa, että miksi tämä puhuu maahanmuuttajista niin, että "se loukkaa ihmisiä". Loukkaantumiskulttuuri on pilaamassa koko länsimaailman.
Niinpä, ja se itse kuitenkin ottaa nokkkiinsa heti kun sille joku sanoo, vaikka se on se joka puhuu paskaa muista.
- AnuOnExpuanIdoli
Ai niin, olet itse veitolan sarjaa, joten totta kai hyvin säilynyt nainen on se jota jokaisen femakon pitää kateuttaan vihata. Etenkin jos kokee sen uhaksi omalle hauraalle feminiinisyydelleen.Missä kohti puolustin Veitolaa? Sanoin vain, että palstiikkakirurgin kursiman, kiristämän, täyttämän ja paikkaaman vanhan hypergamisen huoran mielipiteillä ei ole minulle sen enempää merkitystä, kuin Lenita Airiston mielipiteillä suomalaismiesten tennissukista.
- Ex----------PUA
Missä kohti puolustin Veitolaa? Sanoin vain, että palstiikkakirurgin kursiman, kiristämän, täyttämän ja paikkaaman vanhan hypergamisen huoran mielipiteillä ei ole minulle sen enempää merkitystä, kuin Lenita Airiston mielipiteillä suomalaismiesten tennissukista.
Missä kohtaa ilmoitin Anun idolikseni ja missä sanoin häntä ihailevani?
" Sanoin vain, että palstiikkakirurgin kursiman, kiristämän, täyttämän ja paikkaaman vanhan hypergamisen huoran mielipiteillä ei ole minulle sen enempää merkitystä, kuin Lenita Airiston mielipiteillä suomalaismiesten tennissukista."
Tämä on ad hominem. Ei sillä että tämä olisi ihan niin vakava aihe, mutta silti on hyvä että tiedät ettet vajoa argumentointivirheisiin, sillä ne antavat sellaisen sivistymättömän kuvan sinusta. - AnuOnExpuanIdoli
Missä kohtaa ilmoitin Anun idolikseni ja missä sanoin häntä ihailevani?
" Sanoin vain, että palstiikkakirurgin kursiman, kiristämän, täyttämän ja paikkaaman vanhan hypergamisen huoran mielipiteillä ei ole minulle sen enempää merkitystä, kuin Lenita Airiston mielipiteillä suomalaismiesten tennissukista."
Tämä on ad hominem. Ei sillä että tämä olisi ihan niin vakava aihe, mutta silti on hyvä että tiedät ettet vajoa argumentointivirheisiin, sillä ne antavat sellaisen sivistymättömän kuvan sinusta.Tunge ad hominemisi sinne minne ei päivä paista. Itse syyllistyt varmaan jokaiseen alaluokkaan, joten turha vinkua tuollaisista mulle... Olet valmis nuolemaan ainakin virtuaalisesti vanhan huoran persettä, jos se "näyttää naiselta" on "hyvin säilynyt ikäisekseen" (joo tosiaan, kursittu ja parsittu vanha huora...) tai "nostaa pisteitään tällä episodilla". Selviä ihailun merkkejä kaikki, joten jos et kyseisestä ämmästä pidä, niin älä kehu sitä missään asiassa. Koskaan. Vähän ihmettelen, että olit valmis antamaan kyseisen vanhan nartun lässytyksille noin paljon arvoa, vaikka yleensä on niin kovat puheet vanhoista naisista. Olet ilmeisesti jo niin vanha käppyrä itsekin, ettei muorit näytä sinusta enää oikeastaan yhtään pahalta. Tuo pissis -tyyliin pukeutuva ja käyttäytyvä vanha muumio on samaa ikäluokkaa mun isovanhempien kanssa, joten koita ymmärtää ettei se kaikkia kiihota, saati pysty sanomaan mitään kovin relevanttia. Ennemmin ihailen omia mummoja, jotka sentään pukeutuu ja käyttäytyy ikäiselleen sopivalla tavalla, eivätkä puhu paskaa.
- Jes.jes
Tunge ad hominemisi sinne minne ei päivä paista. Itse syyllistyt varmaan jokaiseen alaluokkaan, joten turha vinkua tuollaisista mulle... Olet valmis nuolemaan ainakin virtuaalisesti vanhan huoran persettä, jos se "näyttää naiselta" on "hyvin säilynyt ikäisekseen" (joo tosiaan, kursittu ja parsittu vanha huora...) tai "nostaa pisteitään tällä episodilla". Selviä ihailun merkkejä kaikki, joten jos et kyseisestä ämmästä pidä, niin älä kehu sitä missään asiassa. Koskaan. Vähän ihmettelen, että olit valmis antamaan kyseisen vanhan nartun lässytyksille noin paljon arvoa, vaikka yleensä on niin kovat puheet vanhoista naisista. Olet ilmeisesti jo niin vanha käppyrä itsekin, ettei muorit näytä sinusta enää oikeastaan yhtään pahalta. Tuo pissis -tyyliin pukeutuva ja käyttäytyvä vanha muumio on samaa ikäluokkaa mun isovanhempien kanssa, joten koita ymmärtää ettei se kaikkia kiihota, saati pysty sanomaan mitään kovin relevanttia. Ennemmin ihailen omia mummoja, jotka sentään pukeutuu ja käyttäytyy ikäiselleen sopivalla tavalla, eivätkä puhu paskaa.
Kymmenen peukkua tälle kommentille!
- Ex------------PUA
Tunge ad hominemisi sinne minne ei päivä paista. Itse syyllistyt varmaan jokaiseen alaluokkaan, joten turha vinkua tuollaisista mulle... Olet valmis nuolemaan ainakin virtuaalisesti vanhan huoran persettä, jos se "näyttää naiselta" on "hyvin säilynyt ikäisekseen" (joo tosiaan, kursittu ja parsittu vanha huora...) tai "nostaa pisteitään tällä episodilla". Selviä ihailun merkkejä kaikki, joten jos et kyseisestä ämmästä pidä, niin älä kehu sitä missään asiassa. Koskaan. Vähän ihmettelen, että olit valmis antamaan kyseisen vanhan nartun lässytyksille noin paljon arvoa, vaikka yleensä on niin kovat puheet vanhoista naisista. Olet ilmeisesti jo niin vanha käppyrä itsekin, ettei muorit näytä sinusta enää oikeastaan yhtään pahalta. Tuo pissis -tyyliin pukeutuva ja käyttäytyvä vanha muumio on samaa ikäluokkaa mun isovanhempien kanssa, joten koita ymmärtää ettei se kaikkia kiihota, saati pysty sanomaan mitään kovin relevanttia. Ennemmin ihailen omia mummoja, jotka sentään pukeutuu ja käyttäytyy ikäiselleen sopivalla tavalla, eivätkä puhu paskaa.
1. Näytä missä syyllistyn ad hominemiin (sitä ei lasketa, jos joku tekee henkilöhyökkäyksen ja sanon takaisin).
2. Missä kohtaa ilmoitin Anun idolikseni ja missä sanoin häntä ihailevani? (Vihje: retuutat olkiukkoa). - AnuOnExpuanIdoli
1. Näytä missä syyllistyn ad hominemiin (sitä ei lasketa, jos joku tekee henkilöhyökkäyksen ja sanon takaisin).
2. Missä kohtaa ilmoitin Anun idolikseni ja missä sanoin häntä ihailevani? (Vihje: retuutat olkiukkoa).Ethän sinä juuri muuta teekään, pitäiskö mun nyt alkaa copy-pastettamaan kaikki sun näppiksiltäsi tulleet purkaukset tähän? Tiedät mitä olet kirjoittanut, lue vittu ne - ja juuri esim. nuo sinun ns. henkilöhyökkäys höpinäsi on sitä itseään. Sinä et määrittele itsellesi eri sääntöjä kuin muilla keskustelijoilla on, sen jos teet vaikutat lähinnä lapselliselta. Ihan kuin joku pentu hiekkalaatikolla joka saa itkupotkuraivarit kun tahtoo määrätä miten muut leikkii ja itsellä on eri säännöt... Ja Saagimin muumion ihailuun viittaavat lausuntosi olen jo laittanut edelliseen kommenttiini lainausmerkkeihin. Ja tunge se olkiukkosikin sinne minne ei päivä paista (omaasi) ja tuikkaa se vielä tuleen. Ei kiinnosta keskustella enempää jonkun papparaisen kanssa, jonka mielestä on jonkun sortin voitto että keski-ikäinen ei niin kaunis Veitola tulee törkyturpaisen pissis -mummon loukkaamaksi...
- Ex------------PUA
Ethän sinä juuri muuta teekään, pitäiskö mun nyt alkaa copy-pastettamaan kaikki sun näppiksiltäsi tulleet purkaukset tähän? Tiedät mitä olet kirjoittanut, lue vittu ne - ja juuri esim. nuo sinun ns. henkilöhyökkäys höpinäsi on sitä itseään. Sinä et määrittele itsellesi eri sääntöjä kuin muilla keskustelijoilla on, sen jos teet vaikutat lähinnä lapselliselta. Ihan kuin joku pentu hiekkalaatikolla joka saa itkupotkuraivarit kun tahtoo määrätä miten muut leikkii ja itsellä on eri säännöt... Ja Saagimin muumion ihailuun viittaavat lausuntosi olen jo laittanut edelliseen kommenttiini lainausmerkkeihin. Ja tunge se olkiukkosikin sinne minne ei päivä paista (omaasi) ja tuikkaa se vielä tuleen. Ei kiinnosta keskustella enempää jonkun papparaisen kanssa, jonka mielestä on jonkun sortin voitto että keski-ikäinen ei niin kaunis Veitola tulee törkyturpaisen pissis -mummon loukkaamaksi...
0% vastausta kysymyksiin.
100% kurpparaivoa, kun tajuat oman tyhmyytesi.
Taisit ottaa henkilökohtaisesti sen, mitä Veitolalle sanottiin? - AnuOnExpuanIdoli
0% vastausta kysymyksiin.
100% kurpparaivoa, kun tajuat oman tyhmyytesi.
Taisit ottaa henkilökohtaisesti sen, mitä Veitolalle sanottiin?En ole edes katsonut koko ohjelmaa, enkä katso koska ei kiinnosta. Ei Veitola kuten ei muutkaan keski-ikäiset naiset, eikä todellakaan mummo -ikäiset pissikset. Sua sen sijaan tuntuu kiinnostavan ja varmaan salaa kiihottavan todella paljon, mutta selvähän se kun olet vanha seniili -pappa... Ja kurpan ikäraja on ilmeisesti kovin häilyvä kun setään "osuu ja uppoaa"... Mieti uudestaan minkä ikäinenhän mun pitäis olla, jos Saagimin muumio on saman ikäinen kun mun isovanhemmat, vai onko matikkakin setä -ihmisellä vähän niin kuin hakusessa? Ja minä vastasin sinulle.
- Ex------------PUA
En ole edes katsonut koko ohjelmaa, enkä katso koska ei kiinnosta. Ei Veitola kuten ei muutkaan keski-ikäiset naiset, eikä todellakaan mummo -ikäiset pissikset. Sua sen sijaan tuntuu kiinnostavan ja varmaan salaa kiihottavan todella paljon, mutta selvähän se kun olet vanha seniili -pappa... Ja kurpan ikäraja on ilmeisesti kovin häilyvä kun setään "osuu ja uppoaa"... Mieti uudestaan minkä ikäinenhän mun pitäis olla, jos Saagimin muumio on saman ikäinen kun mun isovanhemmat, vai onko matikkakin setä -ihmisellä vähän niin kuin hakusessa? Ja minä vastasin sinulle.
Olet kurpparaivoava, patologinen valehtelija, joka otit nokkiisi Veitolan puolesta, ja koska et pystynyt sanomaan mitään itse asiasta, syyllistyit argumentoinvirheisiin ja ohivastauksiin.
Joten tästä syystä on turha uskotella että olisit nuori, sillä nuorella naisella ei ole syytä ottaa jonkun kolhon kurpan puolesta nokkiin. Naisen itsekkyys kyllä tiedetään, ja kurppa ei älähdä, jos ei osu ja uppoa.
Tietysti, voit olla saman näköinen kuin Veitola, etenkin Saagimin rinnalla. Mutta se ei sinua pelasta.
Niinpä pöytäkirjoihin merkitään: Taas tylsän tavanomainen kurpparaivo-tapaus, jossa kurppa raivostui koska virolainen vanhempi rouva on hänntä paremman näköinen, naisellisempi sekä nuorekkaampikin. - AnuOnExpuanIdoli
Olet kurpparaivoava, patologinen valehtelija, joka otit nokkiisi Veitolan puolesta, ja koska et pystynyt sanomaan mitään itse asiasta, syyllistyit argumentoinvirheisiin ja ohivastauksiin.
Joten tästä syystä on turha uskotella että olisit nuori, sillä nuorella naisella ei ole syytä ottaa jonkun kolhon kurpan puolesta nokkiin. Naisen itsekkyys kyllä tiedetään, ja kurppa ei älähdä, jos ei osu ja uppoa.
Tietysti, voit olla saman näköinen kuin Veitola, etenkin Saagimin rinnalla. Mutta se ei sinua pelasta.
Niinpä pöytäkirjoihin merkitään: Taas tylsän tavanomainen kurpparaivo-tapaus, jossa kurppa raivostui koska virolainen vanhempi rouva on hänntä paremman näköinen, naisellisempi sekä nuorekkaampikin.Saatanan vajaaälyinen vanha pelle - väitätkö siis että aloituksessasi olisi ollut joku kysymys, johon kantaa pitää ottaa? Lue se uudestaan, seniili kääkkä... Siinä ei ole kysymystä, vai eikö laho pääsi enää toimi tuon vertaa? Ymmärsin että seniilisetä ilakoi ja piti suorastaan henkilökohtaisena voittonaan sitä, että virolainen pissis -muori haukkuu keski-ikäistä suomalaista ämmää, oletan että nimenomaan ämmän ulkonäköä ja ehkä vaatteita, ja tämä oletus iltapaskojen otsikoista, ja tiedolla että Saagim haukkuu suomalaiset naiset aina kun tulee tarve saada vanha naamansa lehtien kanteen. En edelleenkään ole ohjelmaa katsonut, enkä katso, en ole kyseisestä keissistä muuta lukenut kuin otsikot, enkä aio lukea, koska ei kiinnosta mitä joku virolainen vanha huora sanoo keski-ikäiselle suomalaiselle ämmälle. Mikä muu "pointti" siinä oli, mihin piti ottaa kantaa, kuin että vanha muumio haukkui keski-ikäisen naisen, ja sua se ilmeisesti kiihotti? Minun kannanottoni asiaan oli, että ilmeisesti ihailet hypergamista huoraa, sillä sellaisen ruumiillistumahan Saagim on, jos joku... Ja toki sun mielestä virolainen vanha huora on hyvän näköinen, se on selväksi käynyt, mutta niinhän ne papat mummoista tykkää "sillainkin".
- hekotusta
Saatanan vajaaälyinen vanha pelle - väitätkö siis että aloituksessasi olisi ollut joku kysymys, johon kantaa pitää ottaa? Lue se uudestaan, seniili kääkkä... Siinä ei ole kysymystä, vai eikö laho pääsi enää toimi tuon vertaa? Ymmärsin että seniilisetä ilakoi ja piti suorastaan henkilökohtaisena voittonaan sitä, että virolainen pissis -muori haukkuu keski-ikäistä suomalaista ämmää, oletan että nimenomaan ämmän ulkonäköä ja ehkä vaatteita, ja tämä oletus iltapaskojen otsikoista, ja tiedolla että Saagim haukkuu suomalaiset naiset aina kun tulee tarve saada vanha naamansa lehtien kanteen. En edelleenkään ole ohjelmaa katsonut, enkä katso, en ole kyseisestä keissistä muuta lukenut kuin otsikot, enkä aio lukea, koska ei kiinnosta mitä joku virolainen vanha huora sanoo keski-ikäiselle suomalaiselle ämmälle. Mikä muu "pointti" siinä oli, mihin piti ottaa kantaa, kuin että vanha muumio haukkui keski-ikäisen naisen, ja sua se ilmeisesti kiihotti? Minun kannanottoni asiaan oli, että ilmeisesti ihailet hypergamista huoraa, sillä sellaisen ruumiillistumahan Saagim on, jos joku... Ja toki sun mielestä virolainen vanha huora on hyvän näköinen, se on selväksi käynyt, mutta niinhän ne papat mummoista tykkää "sillainkin".
Vedit taas kölin alta tuon palstatrollin, mutta trolli ei anna periksi. Kohta hän on täällä änkyröimässä niillä tutuilla, kuluneilla fraaseillaan, kun muuhunkaan ei tyypin rahkeet riitä. Odotan innolla seuraavaa naurusessiota!
- Ex------------PUA
hekotusta kirjoitti:
Vedit taas kölin alta tuon palstatrollin, mutta trolli ei anna periksi. Kohta hän on täällä änkyröimässä niillä tutuilla, kuluneilla fraaseillaan, kun muuhunkaan ei tyypin rahkeet riitä. Odotan innolla seuraavaa naurusessiota!
Tyhmän huoran logiikkaa: kurppa menettää hermonsa ja ajautuu kurpparaiivoon kun siihen osui ja upposi, jolloin se on "kölin ali vetämistä".
Jep, totta kai minä vastaan, jos olen keskustelun toinen osapuoli.
Oliko tuo yrityksesi manipuloida minut hiljaiseksi?
Yksi pieni viestii, ja heti saimme kuvan siitä minkälaisia kurpat on: tyhmiä ja manipuloivia. - Ex------------PUA
Saatanan vajaaälyinen vanha pelle - väitätkö siis että aloituksessasi olisi ollut joku kysymys, johon kantaa pitää ottaa? Lue se uudestaan, seniili kääkkä... Siinä ei ole kysymystä, vai eikö laho pääsi enää toimi tuon vertaa? Ymmärsin että seniilisetä ilakoi ja piti suorastaan henkilökohtaisena voittonaan sitä, että virolainen pissis -muori haukkuu keski-ikäistä suomalaista ämmää, oletan että nimenomaan ämmän ulkonäköä ja ehkä vaatteita, ja tämä oletus iltapaskojen otsikoista, ja tiedolla että Saagim haukkuu suomalaiset naiset aina kun tulee tarve saada vanha naamansa lehtien kanteen. En edelleenkään ole ohjelmaa katsonut, enkä katso, en ole kyseisestä keissistä muuta lukenut kuin otsikot, enkä aio lukea, koska ei kiinnosta mitä joku virolainen vanha huora sanoo keski-ikäiselle suomalaiselle ämmälle. Mikä muu "pointti" siinä oli, mihin piti ottaa kantaa, kuin että vanha muumio haukkui keski-ikäisen naisen, ja sua se ilmeisesti kiihotti? Minun kannanottoni asiaan oli, että ilmeisesti ihailet hypergamista huoraa, sillä sellaisen ruumiillistumahan Saagim on, jos joku... Ja toki sun mielestä virolainen vanha huora on hyvän näköinen, se on selväksi käynyt, mutta niinhän ne papat mummoista tykkää "sillainkin".
Nyt osu ja uppus! :D
MItä se valehtelva vanha harppu siellä ulisee?
Sitähän on kurpparaivo täysin huippulukemissa, taas kerran.
Kannattaisi sinunkin vaan ottaa niistä Saagimin sanoista vaari, niin ei kävisi kuten Veitolalle, että alkaisi kuumottamaan. Näet onhan se noloa, meidän kaikkien kannalta, että te suomalaiset naiset alatte kurppaantua 25 vuotiaina, ja koska te olette niin epänaisellisia te ette edes pidä itsestänne huolta, jolloin naisellisten NAISTEN maiden naisten on pakko tulla ja antaa teidän kuulla kunnianne.
Mitä tulee aloitukseekseni, se oli sinä joka sait jostain päähäsi että ihailen Saagiimia - nimimerkissä ja kysymyksessäsi. Saagim oli tässä kuitenkin toissijainen hahmo, joskin on totta, että se on näistä se joka näyttää naiselta. Maria Veitola näyttää hoomoseksuaaliselta mieheltä, eikä edes yritä näyttää naiselta, joten kyseessä on oli ihan neutraali toteamus. Anu on se naisen näköinen heistä, ja hänellä oli varaa sanoa. Ilmankos sinuakin vanhaa haaskaa alkoi hieman harmittamaan, kun osu ja uppos tuplasti, ensin Anu ja sitten minä. :D - AnuOnExpuanIdoli
Nyt osu ja uppus! :D
MItä se valehtelva vanha harppu siellä ulisee?
Sitähän on kurpparaivo täysin huippulukemissa, taas kerran.
Kannattaisi sinunkin vaan ottaa niistä Saagimin sanoista vaari, niin ei kävisi kuten Veitolalle, että alkaisi kuumottamaan. Näet onhan se noloa, meidän kaikkien kannalta, että te suomalaiset naiset alatte kurppaantua 25 vuotiaina, ja koska te olette niin epänaisellisia te ette edes pidä itsestänne huolta, jolloin naisellisten NAISTEN maiden naisten on pakko tulla ja antaa teidän kuulla kunnianne.
Mitä tulee aloitukseekseni, se oli sinä joka sait jostain päähäsi että ihailen Saagiimia - nimimerkissä ja kysymyksessäsi. Saagim oli tässä kuitenkin toissijainen hahmo, joskin on totta, että se on näistä se joka näyttää naiselta. Maria Veitola näyttää hoomoseksuaaliselta mieheltä, eikä edes yritä näyttää naiselta, joten kyseessä on oli ihan neutraali toteamus. Anu on se naisen näköinen heistä, ja hänellä oli varaa sanoa. Ilmankos sinuakin vanhaa haaskaa alkoi hieman harmittamaan, kun osu ja uppos tuplasti, ensin Anu ja sitten minä. :DSinuun se osuu ja uppoaa jatkuvasti... Miksi olet edes kiinnostunut Saagimin ja Veitolan ulkonäöstä? Minä en ole... Taitaa sua kuitenkin kiihottaa nuo kurpat ja aivan erityisesti Veitola, kun niin kiihkeästi jaksat siitä jauhaa. Varmaan tapitat silmä kovana sen kuvia ja runkkaat, ehkä se onkin niin ihana mielestäsi juuri siksi että se näyttää homomieheltä? Ja miltä homomies edes näyttää? Minä tunnen monta enkä heissä ole huomannut mitään yhteneväistä piirrettä... Tosin yksikään ei mielestäni muistuta Veitolaa. Eipä sitä yleensä jakseta kiinnittää huomiota sellaisten ulkonäköön, jotka ei itseä kiinnosta seksuaalisesti... Ja se on osoitus ihailusta, että ylistät Saagimia tässä aloituksessasi. Jos et häntä ihaile, niin et olisi antanut arvoa hänen sanomisilleen.
- Ex------------PUA
Sinuun se osuu ja uppoaa jatkuvasti... Miksi olet edes kiinnostunut Saagimin ja Veitolan ulkonäöstä? Minä en ole... Taitaa sua kuitenkin kiihottaa nuo kurpat ja aivan erityisesti Veitola, kun niin kiihkeästi jaksat siitä jauhaa. Varmaan tapitat silmä kovana sen kuvia ja runkkaat, ehkä se onkin niin ihana mielestäsi juuri siksi että se näyttää homomieheltä? Ja miltä homomies edes näyttää? Minä tunnen monta enkä heissä ole huomannut mitään yhteneväistä piirrettä... Tosin yksikään ei mielestäni muistuta Veitolaa. Eipä sitä yleensä jakseta kiinnittää huomiota sellaisten ulkonäköön, jotka ei itseä kiinnosta seksuaalisesti... Ja se on osoitus ihailusta, että ylistät Saagimia tässä aloituksessasi. Jos et häntä ihaile, niin et olisi antanut arvoa hänen sanomisilleen.
"Itte oot"
Ja lisää kurpparaivoa, jonka sisältö on taas kerran pelkkää henkilöhyökkäystä ja shaming languagea.
Sitä se totuus ja ikäkriisi teettää. Sen laukaisee ajoittaiin se kun tajuat olevasi homoseksualisen miehen näköinen, ja kun mummo-saaagim on teitä molempia naisellisempi ja nuorekkaampi.
"Ja se on osoitus ihailusta, että ylistät Saagimia tässä aloituksessasi.."
Totta kai, Saagim sanoi sen mikä sinun ja Veitolan pitää molempien kuulla, sekä muiden kurppaantuvien, suomalaisten tuulipukunaisten.
Muuten taas seuraava on tyhmän huoran logiikkaa, mikä osoittaa naisten idioottimaisuuden ja luontaisen puolueellisuuden: " Jos et häntä ihaile, niin et olisi antanut arvoa hänen sanomisilleen"
Epämiellyttävä ihminen voi sanoa asian mikä on totta, miellyttävä ihminen asian mikä ei ole totta.
Naisten idioottimaisuus näkyy juuri tuossa sinun päättelyssäsi. Ei ihme että saat ttuolalsen kurpparaivokohtauksen, kun ilmeisesti aiemminkin Saagim on osunut sinua kipeään kohtaan.
Vaan koska kurppa menee henkilökohtaisuuksiin, niin mennään sitten: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? - tråll
"Itte oot"
Ja lisää kurpparaivoa, jonka sisältö on taas kerran pelkkää henkilöhyökkäystä ja shaming languagea.
Sitä se totuus ja ikäkriisi teettää. Sen laukaisee ajoittaiin se kun tajuat olevasi homoseksualisen miehen näköinen, ja kun mummo-saaagim on teitä molempia naisellisempi ja nuorekkaampi.
Totta kai, Saagim sanoi sen mikä sinun ja Veitolan pitää molempien kuulla, sekä muiden kurppaantuvien, suomalaisten tuulipukunaisten.
Muuten taas seuraava on tyhmän huoran logiikkaa, mikä osoittaa naisten idioottimaisuuden ja luontaisen puolueellisuuden: " Jos et häntä ihaile, niin et olisi antanut arvoa hänen sanomisilleen"
Epämiellyttävä ihminen voi sanoa asian mikä on totta, miellyttävä ihminen asian mikä ei ole totta.
Naisten idioottimaisuus näkyy juuri tuossa sinun päättelyssäsi. Ei ihme että saat ttuolalsen kurpparaivokohtauksen, kun ilmeisesti aiemminkin Saagim on osunut sinua kipeään kohtaan.
Vaan koska kurppa menee henkilökohtaisuuksiin, niin mennään sitten: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Kyllä taas naurattaa! Kovasti sinä tässä nyt yrität kieltää ihastuksesi Saagimiin, vaikka pitkin ketjua olet niin kovassa kiimassa häneen ollut, että melkein voi nähdä kikkelisi tanan, heheheee
- AnuOnExpuanIdoli
"Itte oot"
Vaan koska kurppa menee henkilökohtaisuuksiin, niin mennään sitten: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?Itsehän tuossa olet jo mennyt henkilökohtaisuuksiin ajat sitten ja raivonnut ja ulissut... Setä ottaa nyt vaan ne nitrot ja koittaa rauhoittua.
- Ex------------PUA
tråll kirjoitti:
Kyllä taas naurattaa! Kovasti sinä tässä nyt yrität kieltää ihastuksesi Saagimiin, vaikka pitkin ketjua olet niin kovassa kiimassa häneen ollut, että melkein voi nähdä kikkelisi tanan, heheheee
Todista.
- Ex------------PUA
Itsehän tuossa olet jo mennyt henkilökohtaisuuksiin ajat sitten ja raivonnut ja ulissut... Setä ottaa nyt vaan ne nitrot ja koittaa rauhoittua.
Vastaa nyt vanha valehteleva ja ennalta-arvattava haaska siihen kysymykseen, äläkä turvaudu "itte oot"-defenssiin: Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
- nauranpullalle
Hyvä! Expua on nolo!
- kaisanoasaa
Veitola on niin kirveellä veistetyn näköinen ettei edes kummitus ole niin ruma.
En arvosta Anu Saagimin käytöstä, mutta Maria Veitola mielestäni sai mitä ansaitsi. Veitolasta huokuu tietynlainen ylimielisyys, ainakin niitä ihmisiä kohtaan jotka ajattelevat hänen kanssaan erilailla ja elävät erilaista elämää. Enkä tässä yhteydessä tarkoita ainoastaan Teuvo Hakkaraiseen kohdistunutta kritiikkiä.
- Ex----------PUA
Minustakin kahdesta pahasta se toinen pisti toisen ruotuun tässä.
Niin se pitäisikin tehdä.
Esim. muslimit ja femakot pitäisi molemmat pistää samoihin ympyröihin, ja antaa vahvemman aineksen voittaa. Ei ole reilua että suomalaiset joutuvat sovittelemaan mahdottomia yhtälöitä, vaan annetaan yhtälön ratkaista itse itsensä. Ex----------PUA kirjoitti:
Minustakin kahdesta pahasta se toinen pisti toisen ruotuun tässä.
Niin se pitäisikin tehdä.
Esim. muslimit ja femakot pitäisi molemmat pistää samoihin ympyröihin, ja antaa vahvemman aineksen voittaa. Ei ole reilua että suomalaiset joutuvat sovittelemaan mahdottomia yhtälöitä, vaan annetaan yhtälön ratkaista itse itsensä.Naiset enimmäkseen muslimimiehiä tänne tahtovat. Tosiaankin muslimit saisivat puolestani kokea suomifeministien kusipäisimmän käytöksen ja feministit islaminuskon ja -kulttuurin näyttämän paikan naisille.
Todennäköistä kuitenkin on, että feministit kaikessa epäloogisuudessaan hyväksyvät islaminuskoon liittyvän naisten alistamisen, koska se on ihanaa ulkomaan kulttuuria ja komeat panopojat edustavat sitä.- Ex----------PUA
super-atm kirjoitti:
Naiset enimmäkseen muslimimiehiä tänne tahtovat. Tosiaankin muslimit saisivat puolestani kokea suomifeministien kusipäisimmän käytöksen ja feministit islaminuskon ja -kulttuurin näyttämän paikan naisille.
Todennäköistä kuitenkin on, että feministit kaikessa epäloogisuudessaan hyväksyvät islaminuskoon liittyvän naisten alistamisen, koska se on ihanaa ulkomaan kulttuuria ja komeat panopojat edustavat sitä.Niinpä.
Voisi sanoa, että feminismi jo nyt on paskatesti, minkä länsimaiset miehet ovat feilanneet, mutta muslimit eivät.
No, itse en kyllä jotain luonnevikaista haaskaa haluaisi, ja tuskin haluavvat muslimitkaan. Maku naisten suhteen on aika uniersaali, tosin muslimit pitävät jopa palstastandardein vielä nuoremmasta ja karvattomammasta, ja ehdottomasti neitseellisemmästä naisesta. - Hyi.hitto
Niinpä.
Voisi sanoa, että feminismi jo nyt on paskatesti, minkä länsimaiset miehet ovat feilanneet, mutta muslimit eivät.
No, itse en kyllä jotain luonnevikaista haaskaa haluaisi, ja tuskin haluavvat muslimitkaan. Maku naisten suhteen on aika uniersaali, tosin muslimit pitävät jopa palstastandardein vielä nuoremmasta ja karvattomammasta, ja ehdottomasti neitseellisemmästä naisesta.Älä puhu naisesta silloin, kun tarkoitat pikkutyttöä.
- Ex------------PUA
Hyi.hitto kirjoitti:
Älä puhu naisesta silloin, kun tarkoitat pikkutyttöä.
OLetko rasisti joka vastustat moniarvoista, mulikulturellia yhteiskuntaa?
Sinun pitää hyväksyä se, että muslimien määritelmät tytölle ja naiselle ovat erilaiset, senkin persujuntti.
- Naishenkilö
No eikös Saagim suorastaan palvo suomi- miehiä sydämestään kuten Ratiaakin?
Ei millään tahtoisi olla pois miehensä läheltä. On vain niin kiireinen bisnesnainen, ettei ole ehtinyt olemaan äiti pojalleen. Siksi on mummi olemassa, onneksi.
Nainen joka ei välitä pinnallisuudesta koska omien sanojensa mukaan hän on hän, ilman ulkoisia avuja tai kalliita vaatteita. Kyseenalaisti joululahjaksi Veitolan saaman jalkahoidon. Hän itse voisi listiä sellaisen antajan.
Kauneusleikkauksista hänellä on kylläkin kokemusta.
Tässä se täyden kympin nainen, Anu Saagim.
Varattu on ainakin virallisesti mutta aina saa yrittää, eikö vaan?En viitsi edes sanoa mitä mieltä olen kyseisestä "tättäräisestä" - ja uskon, että moni muukun jakaa saman mielipiteen kyseisestä "ladysta".....mutta tärkeintä taitaa olla vain se, että ovat onnellisia yhdessä (jos ovat?).
MGTOW kirjoitti:
En viitsi edes sanoa mitä mieltä olen kyseisestä "tättäräisestä" - ja uskon, että moni muukun jakaa saman mielipiteen kyseisestä "ladysta".....mutta tärkeintä taitaa olla vain se, että ovat onnellisia yhdessä (jos ovat?).
Minä en edes tajua että jollain on aikaa katsella jotakin noin joutavanpäiväistä ohjelmaa. Ohjelman henkilöitä en tunne joten eipä kannata mitään heistä sanoakaan. Nimet tietty ovat tuttuja vuosienkin takaa mutta oikeat persoonat ei.
miesvm_1967x kirjoitti:
Minä en edes tajua että jollain on aikaa katsella jotakin noin joutavanpäiväistä ohjelmaa. Ohjelman henkilöitä en tunne joten eipä kannata mitään heistä sanoakaan. Nimet tietty ovat tuttuja vuosienkin takaa mutta oikeat persoonat ei.
Heh....en itsekään seuraa tuollaisia juttuja, mut tuo kyseinen "lady" nyt on näkynyt ja kuulunut ties missä mediassa.....eli "tahtomattakin" tuosta on nyt jonkunlaisen kuvan saanut...
- atännä
Järkyttävään huonoa käytöstä Anulta. Mitähän lienee ajanut takaa tuolla teatterillaan? Onhan sitä sanottu, että kaikki julkisuus on hyväksi, mutta tuolla tuskin saavutetaan millään saralla mitään Anun bisneksiä nostattavaa. Jollei sillä sitten sympatiseerata Ristomattia ja hänen bisneksiään.
Ristomatilla ja Anulla taitaa olla jokin omaisuuteen liittyvä sopimus, josta syystä ovat edelleen naimisissa. Jossain kohtaa Ristomatin omaisuus olisi mennyt velkoihin, niin se siirrettiin Anun nimiin.. Avioliitto toimii vain paperilla ja joskus näköjään "edustustehtävissä". Molemmillahan on oma elämänsä ja omat kumppanit. Lapsikin oli "Anun oma projekti", johon Rm ei ota osaa. Erikoinen järjestely, siksi kiinnostava.
Veitolalle antaisin lohtuhalin, jos voisin. Noin en toivoisi ketään kohdeltavan. Maria ei ehkä ole naisista kauneimpia, mutta meni juuri kirkkaasti Anun ohi. Sisäisesti ruma ihminen on ruma myös ulkoisesti.- Ex----------PUA
Olipa yllätys että olet tuota mieltä.
Anu vaikutti humaltuneelta koko ohjelman ajan. Aika ajattelematonta kyllä tuolla tavalla haukkua. Ymmärtäisi jos olisi läheisetkin ystävät ja molemmat suhtautuisivat asiaan rennosti.
Ja jotenkin tuo "suomalainen nainen hehheh" yleistys alkoi jossain vaiheessa ottaa päähän, kyllä täällä Suomessakin on nätimpiä ja tyylikkäämpiä naisia kuin Saagim. Anteeksi nyt vain.- Ex------------PUA
Niin no sinä nyt oletkin ulkonäöltä ja muutenkin noiden molempien haaskojen yläpuolella.
Se vaan kun kaksi perseilystä tunnettua kurppaa pistetään tuolla tavoin samaan tilaan, niin siitä seuraa yleensä juuri tätä. Kiitos.... Emmie nyt oikeen tiiä...
Ja no niin, totta, kyllähän Mariakin on Jutta Gustaffsbergin irtoripsistäkin vaivihkaa piikitellyt. Kai se vaan niin on että kun kaksi toisilleen tuntematonta naista pistetään samaan taloon, niin harvemmin siitä mitään hyvää seuraa.- Ex------------PUA
Neitsytmaria kirjoitti:
Kiitos.... Emmie nyt oikeen tiiä...
Ja no niin, totta, kyllähän Mariakin on Jutta Gustaffsbergin irtoripsistäkin vaivihkaa piikitellyt. Kai se vaan niin on että kun kaksi toisilleen tuntematonta naista pistetään samaan taloon, niin harvemmin siitä mitään hyvää seuraa.No mihin tahansa pistät tuon Veitolan, niin se on aina kuin palstakurppa.
Mikähän se musiikkiohjelma oli? En nyt muista, tulee keväisin, niin ainoa tuomari joka milloin milläkin kertaa puuttuu epäolennaisuuksiin, tai lyttää esiintyjiä järjestelmällisesti on Veitola.
Tekee ihan hyvää että saa välillä sitä omaakin puuroaan syödä. :) - Miehet.ei.mielistele
Niin no sinä nyt oletkin ulkonäöltä ja muutenkin noiden molempien haaskojen yläpuolella.
Se vaan kun kaksi perseilystä tunnettua kurppaa pistetään tuolla tavoin samaan tilaan, niin siitä seuraa yleensä juuri tätä.Voi lässyn, lässyn ja ruskea kieli se vaan lipoo... Vittu mikä mielistelijä.
Miehet.ei.mielistele kirjoitti:
Voi lässyn, lässyn ja ruskea kieli se vaan lipoo... Vittu mikä mielistelijä.
Ajattelin juurikin samaa, heh.
- Valkoritarinumero918389
Ihan vitun imelää lipitystä.
- Ex------------PUA
miesvm_1967x kirjoitti:
Ajattelin juurikin samaa, heh.
Siinä on oikea "mies" sanomaan noin.
Tyhmyytesi on juuri tuota luokkaa, että olet valkoritari joka mielistelee kurppia, yrittääkseen saada niiltä pesää, tulee sanomaan muillle, jotka antavat ihan normaalin tunnustuksen naiselle. - Ex------------PUA
Valkoritarinumero918389 kirjoitti:
Ihan vitun imelää lipitystä.
Ymmärrätkö kommenttisi ja nimimerkkisi ironian?
Ai niin, valkoritarit ajattelevat kuten keskivertokurpat, eli niillä ei ole varsinaista logiikan tai edes tahattoman itseiironian ymmärrystä. - Ex------------PUA
Vituttaako palstakurppaa? :D
Näinhän se on, teidän femakkojen pahin vihollinen on miehet, ja sitten kauniit naiset, joihin Neitsytmariakin kuuluu.
Kumma juttu, mutta te raakutte muuten että vihaan naisia, ja tässä ketjussa sitä, miten puolustaisin kurppaa, eli Saagimia tai ihailisin (olkiukkko) vaikka pointtina on se, mikä otsikossakin lukeaa, mutta sitten kun annan Neitsytmarian ansaitseman tunnustuksen hänelle, alkaa kurpparaivo, mutta vieläkin pahempana.
Siinä vasta johdonmukaisuutta.
Kannattaa miettiä, miksi Neitsytmaria ja vaikka Rose23 saavat kehuja, ja te ette. - ATM-automaatti
Vituttaako palstakurppaa? :D
Näinhän se on, teidän femakkojen pahin vihollinen on miehet, ja sitten kauniit naiset, joihin Neitsytmariakin kuuluu.
Kumma juttu, mutta te raakutte muuten että vihaan naisia, ja tässä ketjussa sitä, miten puolustaisin kurppaa, eli Saagimia tai ihailisin (olkiukkko) vaikka pointtina on se, mikä otsikossakin lukeaa, mutta sitten kun annan Neitsytmarian ansaitseman tunnustuksen hänelle, alkaa kurpparaivo, mutta vieläkin pahempana.
Siinä vasta johdonmukaisuutta.
Kannattaa miettiä, miksi Neitsytmaria ja vaikka Rose23 saavat kehuja, ja te ette.Hyvä huomio. Feministien mielestä miesten tulisi pitää kaikista naisista tasa-arvoisesti, vaikka he olisivat lihavia, miehekkäitä tai luonteeltaan häijyjä.
Naisilla on taas oikeus valikoida, ja pitää vain miehistä jotka ovat samaa mieltä feministien kanssa (kavereina) ja tosimiehistä (kumppaneina).
Minäkin pidän Neitsytmariasta ja erityisesti Rose23:sta. Myös vihatipunen ja ätännä ovat ihan ok. Monesta palstanaisesta en pidä, erityisesti feminatseista. Ulkonäön puolesta pidän useimmista nuorista naisista ja tosi harvoista vanhemmista. - Valkoritarinumero918389
Ymmärrätkö kommenttisi ja nimimerkkisi ironian?
Ai niin, valkoritarit ajattelevat kuten keskivertokurpat, eli niillä ei ole varsinaista logiikan tai edes tahattoman itseiironian ymmärrystä.Lähinnä kokeilin käykö kala (taas) koukkuun ja kävinhän se. Palstatrollille omaa lääkettä.
- Ex------------PUA
Valkoritarinumero918389 kirjoitti:
Lähinnä kokeilin käykö kala (taas) koukkuun ja kävinhän se. Palstatrollille omaa lääkettä.
Paskin selitys koskaan, mutta vahvistaa havaintoni siitä, että valkoritareilla on naisten aivot: "Tein itsestäni idiootin, väitän että trollasin".
Tämä on keskustelupalsta, ja täällä ihmiset keskustelevat toisilleen, sinun logiikalla se että otit asiaan kantaa, tarkoittaa sitä että "MÄÄ TROLLASIN SUA!!! SÄ KÄVIT KOUKKUUN!!! :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: TROLOLOLOLOLOOO!"
Joten, voitollisuuteni jatkuu, johtuen osittain vastustajieni yksinkertaisuudesta. - Ex------------PUA
ATM-automaatti kirjoitti:
Hyvä huomio. Feministien mielestä miesten tulisi pitää kaikista naisista tasa-arvoisesti, vaikka he olisivat lihavia, miehekkäitä tai luonteeltaan häijyjä.
Naisilla on taas oikeus valikoida, ja pitää vain miehistä jotka ovat samaa mieltä feministien kanssa (kavereina) ja tosimiehistä (kumppaneina).
Minäkin pidän Neitsytmariasta ja erityisesti Rose23:sta. Myös vihatipunen ja ätännä ovat ihan ok. Monesta palstanaisesta en pidä, erityisesti feminatseista. Ulkonäön puolesta pidän useimmista nuorista naisista ja tosi harvoista vanhemmista.Juuri näin.
Feministien mielipidediktatuuri ja luonnevikainen tyrannia näkyy siinä, että miesten on pakko alistua naisten (tiettyjen naisten) ylivaltaan, ja tähän kuuluu se, että he (me) saavat kehua vain femakkoja.
Kauniiden ja fiksujen naisten kehuminen on väärin, sillä he ovat vihollisia kuten miehetkin.
Miksi yksikään femakko ei moiti näitä valkoritareita, etenkin kun femakot ulisevat siitä miten "kiltit ja kunnon miehet ovat sellaisia vvain koska haluavat seksiä palkkioksi" - no mitä valkoritarit tekevät? :D
- samppanjabimbo
Vähän pyrki naurattamaan, kun RMR kertoi, ettei hän saa arvostella Anua kun se on sen herkkä paikka ja se loukkaantuu, jos joku sanoo siitä pahasti.
- mummunkulmat
Kyllä ne vaan palstoilla pysymisen taidon osaavat! Oli mukava katsoa, kun kumpikin pelasi omaan kuppiinsa. Oikeassahan Sagim on, että meillä suomalaisilla naisilla on peiliin katsominen. Tätähän ne venäläiset naisetkin toitottavat siinä ihanassa ohjelmassaan.
Meidän on vaan ensin katsottava kukkaroon, kun kaikilla ei ole vara hyödyntää halvempien maiden palveluja. Itse haaveilen pigmenttikulmakarvoista ja olen ihan tavallinen nainen maalta. Haluan ne hankkia ihan omaksi ja ehkäpä tuon 40vuotta olleen siipan iloksi.
Ranskassa asuva tuttu kertoi, että ranskalaiset haluavat naisten pukeutuvan kauniisti ja siksi siellä on vaatetarjonta/hinta aivan toista kuin meillä eli kaikilla naisilla on vara ostaa kauniita vaatteita ja panostaa itseensä. Meillä käydään ensin ruokakaupassa ja ostetaan lapselle ne kumpparit. Muuhun ei sitten jääkään rahaa. Paitsi minä mummu maalta hankin ne uudet kulmat, että näyttää hyvältä myös arkussa.- 1212
Naiset haluavat ajatella niin että kaikki on rahasta kiinni.
"Kaunistautuisin jos olisi varaa, mutta olemme köyhiä"
"Jos haluat että olen kaunis, ala tienaamaan enemmän!"
90% kauneudesta on sitä että nainen pitää vartalonsa kunnossa. Siihen ei tarvita rahaa, ainoastaan vaivaa. Samalla saa hehkuvat posket kun verenkierto toimii kunnolla. Luonnollisesti rahaa SÄÄSTYY jos ei syö epäterveellistä ja kallista safkaa kuten pizzaa/hamppareita/valmisruokia, puhumattakaan alkoholista ja tupakasta. Tämä pitää myö ihon kunnossa.
Naiselliset vaatteet eivät ole sen kalliimpia kuin epänaiselliset. Se hintava mekko ostetaan koska halutaan shoppailla, hyvältä näyttäminen on pelkkä tekosyy. Edulllinen ja hyvin istuva ajaa saman asian, kunhan vartalo on kunnossa. Parikymppiset opiskelojatytöt kulkevat H&M:n halpisfarkuissa ja näyttävät syötävän hyviltä.
Pigmenttikulmakarvat ym ovat pintasilausta, ne voi lisätä muun päälle, mutta suurta merkitystä niillä ei ole.
- Setämiesraivoa
Jotenkin luulin, että ExPUA:n on tarkoitus osoittaa tällä aloituksella ikäkriisiään potevan kurpan henkilöhyökkäys kohti itseään nuorempaa naista (onhan Anu reilusti Mariaa vanhempi), mutta ketjun luettuani huomaan, että imeisesti ei.
No ainakin helppo päätellä, että missä ikähaarukassa ne ExPUA:n "nuoret" naiset oikeasti liikkuu, joista se täällä kirjoittelee (ja joilta todellisuudessa saa pakkeja jatkuvalla syötöllä). Sen huomaa siitä kumpaan näistä tapauksista ExPUA:n setämies -raivo ja katkeruus kohdistuu.- Samppanjaalkkismummo
:D
- Ex----------PUA
Kurpparaivoa: tekee olkiukon ja itse vastaa siihen.
Jo on keinot vähissä. :D
Molemmat noista on kurppia, ja teidän pitäisi ilahtua siitä että kerrankin se kurpempi on niistä se paremman näköinen - mihin sisältyy opetus: kannattaa ottaa Anun sanat omaankin onkeen, sillä se mitä se sanoi Marialle, kyllä teille kurpillekin sopisi paremmin kuin hyvin, sillä teidän MA:nne on laskenut kuin kivi merenpohjaan, ja tuossa voisi olla oivia vinkkejä siihen, miten tekin voisitte olla enemmän kuin Anu, ettekä tuollaisia tuulipukumummoja, joilla on samanalinen poikatukka kuin Veitoilalla. (Veitola on noista vanhemman näköinen).
Lisäksi minun naisten ikää ei tarvitse päätellä mistään, kun useiin kerron sen. Esim. 22 vuotias muija jota panin puistossa, ja joka sai kurppa- ja neitseellisen valkoritariravoin huippuunsa. Viikko sitten tuli yhteystiedot 20 vuotiaalta jne. Ai niin, mutta sinunhan piti turvautua tässä valehteluun, sillä se on sallitua kun kyseessä on kurpparaiv ja paskahousutäteiily. - Ex------------PUA
Samppanjaalkkismummo kirjoitti:
:D
Tekonaurua ja nimimerkin vaihto.
Paskahousutäteilyä tyypillisimmillään. - Loit-hirviön
Kurpparaivoa: tekee olkiukon ja itse vastaa siihen.
Jo on keinot vähissä. :D
Molemmat noista on kurppia, ja teidän pitäisi ilahtua siitä että kerrankin se kurpempi on niistä se paremman näköinen - mihin sisältyy opetus: kannattaa ottaa Anun sanat omaankin onkeen, sillä se mitä se sanoi Marialle, kyllä teille kurpillekin sopisi paremmin kuin hyvin, sillä teidän MA:nne on laskenut kuin kivi merenpohjaan, ja tuossa voisi olla oivia vinkkejä siihen, miten tekin voisitte olla enemmän kuin Anu, ettekä tuollaisia tuulipukumummoja, joilla on samanalinen poikatukka kuin Veitoilalla. (Veitola on noista vanhemman näköinen).
Lisäksi minun naisten ikää ei tarvitse päätellä mistään, kun useiin kerron sen. Esim. 22 vuotias muija jota panin puistossa, ja joka sai kurppa- ja neitseellisen valkoritariravoin huippuunsa. Viikko sitten tuli yhteystiedot 20 vuotiaalta jne. Ai niin, mutta sinunhan piti turvautua tässä valehteluun, sillä se on sallitua kun kyseessä on kurpparaiv ja paskahousutäteiily.Eli sun mielestä se vielä vittumaisempi ämmä noista kahdesta on parempi? Ja minä kun luulin, että kurppa ei voi olla hyvän näköinen, teki mitä hyvänsä. Eikö se nyt ollut helvetti soikoon yksi oleellisimmista palstatotuuksista, että mitä vanhempi nainen sen huonompi, eikä ns. hyvällä ulkonäöllä ole mitään merkitystä, koska ikä on tärkein? Ja eikö toinen oleellisimmista palstatotuuksista ollut, että naisella ei saa olla huonoa luonnetta? Saagimhan on ihan kauhea noita-akka, miten voit kehua häntä ja käskeä ottaa mallia? Mieti nyt mitä siitä seuraa, jos naiset alkaa oikein yleisesti ottaa mallia Anu Saagimista.
- AnuOnExpuanIdoli
Loit-hirviön kirjoitti:
Eli sun mielestä se vielä vittumaisempi ämmä noista kahdesta on parempi? Ja minä kun luulin, että kurppa ei voi olla hyvän näköinen, teki mitä hyvänsä. Eikö se nyt ollut helvetti soikoon yksi oleellisimmista palstatotuuksista, että mitä vanhempi nainen sen huonompi, eikä ns. hyvällä ulkonäöllä ole mitään merkitystä, koska ikä on tärkein? Ja eikö toinen oleellisimmista palstatotuuksista ollut, että naisella ei saa olla huonoa luonnetta? Saagimhan on ihan kauhea noita-akka, miten voit kehua häntä ja käskeä ottaa mallia? Mieti nyt mitä siitä seuraa, jos naiset alkaa oikein yleisesti ottaa mallia Anu Saagimista.
Tämä.
- Ex------------PUA
Tämä.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
- Ex------------PUA
Loit-hirviön kirjoitti:
Eli sun mielestä se vielä vittumaisempi ämmä noista kahdesta on parempi? Ja minä kun luulin, että kurppa ei voi olla hyvän näköinen, teki mitä hyvänsä. Eikö se nyt ollut helvetti soikoon yksi oleellisimmista palstatotuuksista, että mitä vanhempi nainen sen huonompi, eikä ns. hyvällä ulkonäöllä ole mitään merkitystä, koska ikä on tärkein? Ja eikö toinen oleellisimmista palstatotuuksista ollut, että naisella ei saa olla huonoa luonnetta? Saagimhan on ihan kauhea noita-akka, miten voit kehua häntä ja käskeä ottaa mallia? Mieti nyt mitä siitä seuraa, jos naiset alkaa oikein yleisesti ottaa mallia Anu Saagimista.
Oletko tyhmä?
- setämiesexpuapullaa
Loit-hirviön kirjoitti:
Expua on todistanut kaiken toisin! Hän vaihtaa mielipidettään ja setämiesraivoaa palstalla kurpan puolesta! Ja kaiken päättää hymiöihin! jo on aikoihin eletty.
Kaiken kruunaa ihailu hypergamisen, ilkeän kurpan ihailu ! oi aikoja! - Tää.on.huomattu.jo
setämiesexpuapullaa kirjoitti:
Expua on todistanut kaiken toisin! Hän vaihtaa mielipidettään ja setämiesraivoaa palstalla kurpan puolesta! Ja kaiken päättää hymiöihin! jo on aikoihin eletty.
Kaiken kruunaa ihailu hypergamisen, ilkeän kurpan ihailu ! oi aikoja!Pullan setämiesraivo kohdistuu nelikymppisiin naisiin, koska pulla on itse nelikymppinen neitsytsetä.
- VOISAATANASENTÄÄN
Kauneinkin nainen on ruma, kun päästelee suustaan sammakoita. Ja jos nyt kyse on tuosta etelänaapurin kurpasta, niin ei voi muuta sanoa, kun että ämmä on kun seinästä revitty ja omaa vielä täysin paskan luonteenkin. Ei normaali mies tuollasita kurppasta luuskaa katselisi minuuttia kauempaa. Pää on seonnut, kun kuvittelee itsestään liikoja, ruma ämmä
- huvinsakullakin
Riitelyä, riitelyä. Palstan draamakuningatar on ihan liekeissä! Oikein kiihottaa itseään raivonautintoon. Montako kertaa saa kickseissä huutaa "kurpparaivoa"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898