virtasenposti
![]()
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Ikäero 16-60
Jos 16-vuotias tyttö harrastaa seksiä 60-vuotiaan miehen kanssa. Kumpikin on mukana omasta vapaasta tahdosta eikä kumpik12269- 2261
Minä ja te
Pitkällisen kirjoittelun jälkeen sovimme tapaamisen ihan reaali maailmassa. Aluksi se oli kömpelöä mutta jatkui kuitenki0260- 9260
Pick-upin lavalle
[email protected] Eikos ne mökit mitkä tulee pick-upin lavalle tulleet laillisiksi. Kokemuksia?3241Rekan kyydissä Norjaan
Onko mahdollista päästä Rekan kyydissä pohjois-Norjaan? Vähän kuin liftaten mutta etukäteen sopien.0235- 1231
Italiainen kirja. Mies panee koko perhettä?
Ei mikään O:n tarina mutta saman tyylinen. Ylhäiseen Roomalaiseen perheeseen tulee vieras mies. Se panee ensiksi perheen4215Poikaystävän toive
Mulla on vanhempi poikaystävä. Harrastetaan seksi niillä kun se on yksin kotona. Nyt se lähtee perheensä kanssa pitkälle23193Elokuvia kesäksi
Elikkä nyt kun kesäloma pian alkaa, ja alan iltasin kattoo leffaa tietokoneelta nii haluisin kattoo jotaki semmosia mitä0192Polkupyörällä Kajaanissa.
[email protected] Tulen kesällä Kajaaniin. Kannattaako ottaa polkupyörä mukaan?3181Periikö serkut tai tädit.
Maija vetelee viimeisiään. Lapsia hänellä ei ole. Eikä sisarruksia. Vanhemmat ovat myös kuolleet. Alun perin hänellä ol2174Mihin rooliin vain
Sain oudon kysymyksen. Suostuisinko esiintymään elokuvassa. Siinä ei mitään uutta vanhalle elokuva-avustajalle. Tapaukse0172Dual sim kortilla
Heippa Haltuuni on päätynyt kännykkä kahdella korttipaikalla. 1) Elisa (saunalahti?) ja kakkosessa DNA. Puhelut toimii2155Saunalahden prepaid-liittymä
Ostin lähtiessä lataussetelin. Yritin ladata sitä Kanarialla. Ei vaan onnistunut. Oletteko saaneet ladattua. Jos niin mi3155Thainainen ja polyamorinen liitto
Nainen kysyi minulta kiinnostusta polyamoriseen suhteeseen hänen kanssaan. Hän seurustelisi myös muiden kuin minun kanss4153Testamentin voimassaoloaika
Henkilö kuolee. Testamentin olemassa olo tiedetään mutta ei löydy. Perinnönjako tehdään kuin testamenttiä ei olisi. Test2152Turvapaikanhakijan aikataulu?
Jos henkilö saapuu maahan. Ilmoittautuu ja hakee turvapaikkaa niin mitä hänelle tapahtuu ja milloin?4150- 29137
Matkailuautolla eurooppaan
Kiinnostaisi päästä kesällä matkailuauton kyytiin eurooppa kiertueelle. Olen nuori vaalea kantasuomalainen mies. Kiinnos0137