virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Periikö serkut tai tädit.
Maija vetelee viimeisiään. Lapsia hänellä ei ole. Eikä sisarruksia. Vanhemmat ovat myös kuolleet. Alun perin hänellä ol2146- 9143
Minä ja te
Pitkällisen kirjoittelun jälkeen sovimme tapaamisen ihan reaali maailmassa. Aluksi se oli kömpelöä mutta jatkui kuitenki0141Saunalahden prepaid-liittymä
Ostin lähtiessä lataussetelin. Yritin ladata sitä Kanarialla. Ei vaan onnistunut. Oletteko saaneet ladattua. Jos niin mi3128Testamentin voimassaoloaika
Henkilö kuolee. Testamentin olemassa olo tiedetään mutta ei löydy. Perinnönjako tehdään kuin testamenttiä ei olisi. Test2124- 2122
Mihin rooliin vain
Sain oudon kysymyksen. Suostuisinko esiintymään elokuvassa. Siinä ei mitään uutta vanhalle elokuva-avustajalle. Tapaukse0119Kämppä kehä 3:sen sisäpuolelta
Hei olen parikymppinen mies. Tarvitsisin huoneen kommuunista syksyyn mennessä. Mieluiten Helsinki ja hyvät kulkuyhteydet0119- 29113
Thainainen ja polyamorinen liitto
Nainen kysyi minulta kiinnostusta polyamoriseen suhteeseen hänen kanssaan. Hän seurustelisi myös muiden kuin minun kanss4112Matkailuautolla eurooppaan
Kiinnostaisi päästä kesällä matkailuauton kyytiin eurooppa kiertueelle. Olen nuori vaalea kantasuomalainen mies. Kiinnos0106Rekan kyydissä Norjaan
Onko mahdollista päästä Rekan kyydissä pohjois-Norjaan? Vähän kuin liftaten mutta etukäteen sopien.0103Seksuaalinen suuntautuminen muuton syy
Olisi kiva tietää kuinka monen Ruotsiin muuton syynä on ollut vapaampi ilmapiiri? Ja tietysti oletteko sitten pääsetteet1103Pick-upin lavalle
[email protected] Eikos ne mökit mitkä tulee pick-upin lavalle tulleet laillisiksi. Kokemuksia?3102Nainen Kamal Hussein (Noah Kin):n roolissa?
Kaksi kolmesta näyttelijästä suomalaisessa elokuvassa on miehiä – miksi? Yhtä naista kohti elokuvassa esiintyy kaksi mi0101Italiainen kirja. Mies panee koko perhettä?
Ei mikään O:n tarina mutta saman tyylinen. Ylhäiseen Roomalaiseen perheeseen tulee vieras mies. Se panee ensiksi perheen4101Englannin kielen keskustelu
Hei Olen suomalainen teini. Äidinkieleni on suomi. Haluaisin keskustella englanniksi ja oppia siten käyttämään kieltä. J386- 183
Prepaid-liittymän lataus ulkomailla
Jos hankin prepaid-liittymän ja nipun latausseteleitä R-kioskilta miten niiden lataus onnistuu ulkomailla?383- 181