Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Periikö serkut tai tädit.

Maija vetelee viimeisiään. Lapsia hänellä ei ole. Eikä sisarruksia. Vanhemmat ovat myös kuolleet. Alun perin hänellä ol
    Perintö ja testamentti
    2
    146
  2. Kuvia kaukaa

Haluaisiko joku lähettää valokuvia siltä minun kännykkään?
    Pattaya
    9
    143
  3. Minä ja te

Pitkällisen kirjoittelun jälkeen sovimme tapaamisen ihan reaali maailmassa. Aluksi se oli kömpelöä mutta jatkui kuitenki
    Tapasimme Suomi24:ssä
    0
    141
  4. Saunalahden prepaid-liittymä

Ostin lähtiessä lataussetelin. Yritin ladata sitä Kanarialla. Ei vaan onnistunut. Oletteko saaneet ladattua. Jos niin mi
    Kanariansaaret
    3
    128
  5. Testamentin voimassaoloaika

Henkilö kuolee. Testamentin olemassa olo tiedetään mutta ei löydy. Perinnönjako tehdään kuin testamenttiä ei olisi. Test
    Perintö ja testamentti
    2
    124
  6. Koirien jalostus

Keinohedelmöitetäänkö koiria?
    Yleistä koirista
    2
    122
  7. Mihin rooliin vain

Sain oudon kysymyksen. Suostuisinko esiintymään elokuvassa. Siinä ei mitään uutta vanhalle elokuva-avustajalle. Tapaukse
    Elokuvantekijät
    0
    119
  8. Kämppä kehä 3:sen sisäpuolelta

Hei olen parikymppinen mies. Tarvitsisin huoneen kommuunista syksyyn mennessä. Mieluiten Helsinki ja hyvät kulkuyhteydet
    Kämppäkaverit
    0
    119
  9. Maalla polyamorinen suhde?

Kävisikö maaseudun miehille polyamorinen suhde?
    Sinkut
    29
    113
  10. Thainainen ja polyamorinen liitto

Nainen kysyi minulta kiinnostusta polyamoriseen suhteeseen hänen kanssaan. Hän seurustelisi myös muiden kuin minun kanss
    Thaimaa
    4
    112
  11. Matkailuautolla eurooppaan

Kiinnostaisi päästä kesällä matkailuauton kyytiin eurooppa kiertueelle. Olen nuori vaalea kantasuomalainen mies. Kiinnos
    Matkaseuraa
    0
    106
  12. Rekan kyydissä Norjaan

Onko mahdollista päästä Rekan kyydissä pohjois-Norjaan? Vähän kuin liftaten mutta etukäteen sopien.
    Yleistä matkailusta
    0
    103
  13. Seksuaalinen suuntautuminen muuton syy

Olisi kiva tietää kuinka monen Ruotsiin muuton syynä on ollut vapaampi ilmapiiri? Ja tietysti oletteko sitten pääsetteet
    Ruotsinsuomalaiset
    1
    103
  14. Pick-upin lavalle

[email protected] Eikos ne mökit mitkä tulee pick-upin lavalle tulleet laillisiksi. Kokemuksia?
    Ajoneuvot ja liikenne
    3
    102
  15. Nainen Kamal Hussein (Noah Kin):n roolissa?

Kaksi kolmesta näyttelijästä suomalaisessa elokuvassa on miehiä – miksi? Yhtä naista kohti elokuvassa esiintyy kaksi mi
    Kotimainen elokuva
    0
    101
  16. Italiainen kirja. Mies panee koko perhettä?

Ei mikään O:n tarina mutta saman tyylinen. Ylhäiseen Roomalaiseen perheeseen tulee vieras mies. Se panee ensiksi perheen
    4
    101
  17. Englannin kielen keskustelu

Hei Olen suomalainen teini. Äidinkieleni on suomi. Haluaisin keskustella englanniksi ja oppia siten käyttämään kieltä. J
    Töitä haetaan
    3
    86
  18. Kuvan muokkausta

Pystyisitko auttamaan minua kuvan muokkauksessa? Virtanen
    Kuvankäsittely
    1
    83
  19. Prepaid-liittymän lataus ulkomailla

Jos hankin prepaid-liittymän ja nipun latausseteleitä R-kioskilta miten niiden lataus onnistuu ulkomailla?
    Käytännön asiat
    3
    83
  20. Luonnokset suomi24

En saa auki sähköpostini luonnokset kansiota? Missä vika?
    Sähköposti
    1
    81