Mikko_Tku

Mikko_Tku profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Retkeilyä, valokuvausta, musiikkia harrastava mies. Kuvassa näkyy delffiinejä. Ei alastonta naista, kuten jotkut väittävät.

Liittynyt 11v sitten
8 aloitusta · 1849 kommenttia
Aloittaja+varmaa+trolli.+Itse+en+pidä+kuulokkeista.+Sensujeni+basso+on+liian+voimakas.+Toki+uutiset+voi+kuunnella+läppärin+analogisesta+liitännästä.+itse+en+ole+moneen+vuoteen+käyttänyt+analogisia+liitäntöjä.+AV-vahvistin+purkaa+äänen+ja+siirto+tehdään+digitaalisesti.+Pitää+tarkistaa+ettei+ääntä+resamplata.+Ei+sitä+huomaa+äänessä,+mutta+cd+äänen+muutos+48+kHz+oletusnäytteenottotaajuudelle+ei+ole+järkevää+kun+jako+ei+mene+tasan.+Itse+olen+siirtänyt+ääntä+vain+optisella+piuhalla+tai+HDMI:llä.+USB-piuhasta+ei+kokemuksia.+Optinen+sopii+lähinnä+CD-äänen+siirtoon.++HDMI+osaa+paremmat+formaatit+hyvin.+Myös+192+kHz+näytteenottotaajuus+ja+24+bittiä+ja+monta+muuta+jos+vahvistin+osaa+purkaa.+Viisikanavainen+flac+192/24+voi+olla+kokemus.+Itsellä+on+B&W+mainoslevy+jossa+hyviä+näytteitä+kovaäänisten+testailuun.+Jos+kuulokkeita+haluaa+käyttää+niin+satsaus+kunnon+luureihin+ja+kuulokevahvistimeen+tuo+parannuksen.+Joissakin+äänitteissä+tilavaikutelma+vaikuttava.+Jostain+voi+löytää+ns.+keinopäällä+tehtyjä+äänityksiä.+Vaatimattomastakin+laitteesta+voi+saada+paremman+äänen+ulos+kuin+CD-soittimesta.+Liitäntä+pitää+olla+oikea+ja+data+pitää+saada+ilman+muutoksia+vahvistimeen.