Kohta 9 vuotta Windowsia ja tyytyväinen!

Onneksi__On__Windows

Olihan toki tuossa välissä lyhyt ajanjakso tubutintakin ja muita linukseja, mutta silti Windows oli aina ensimmäisenä käynnistyvänä.
Ja harvakos oli se kerta, ettei kesken tubuttimen käytön pitänyt siirtyä takaisin Windowsiin, kun ei toiminut linuksilla. Joskus ei päässyt edes nettiin mokkulalla!

Eipä hirveästi ole ikävä tubutinaikoja, sillä toimimattomuuksia riitti ja näköjään riittää vieläkin. Olihan se kiva sellainen harrastus, mutta oikea, todellinen vaikkapa vain pelkkä surffailu - se pitää tehdä Windowsilla, sillä silloin toimii ja näkyy KAIKKI sivustot!

Enpä ihmettele tubuttimien vaatimatonta käyttäjämäärää (pari prosenttia), kun muistaa itsekin ne riesat ja ongelmat, joista ei päässyt kirveelläkään eroon!

23

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo.yli.8v.harhaa

      Keksisit joskus jonkun uuden jutun aiheen vai eikö äly riitä?
      Tietysti tuollainen osaamattomuuden "ylistys" kertoo paljon.

      JK. Joko, joko, joko kohta on W 10:n aika?

      • Onneksi__On__Windows

        Keksinkin juuri. Kohta tulee näet peräti kymmenen vuotta erinomaista Windowsia, eikä vieläkään yhtään toimimatonta mokkulaa, tulostinta tai mitään muutakaan lisälaitetta!

        Ja on vielä muistettava, ettei yhtään haittaohjelmaa tai virustakaan ole tullut tietämättäni koneseen!

        Turvalliset Windowsit XP ja 7.


    • Linuks_Anni-Helena

      Jälleen hyvä ja asiallinen aloitus, jonka voin vahvistaa myös omalta kohdaltani oikeaksi.
      Eipä siinä linukshihhulilla ole taaskaan paljoa nokan koputtamista!

    • f76r8

      Ristintumputtaja se vaan jaksaa tehdä aina uusia huuhaa-aloituksia.

    • Tulisit_jo_järkiisi

      Automaattinen moderoija on tehnyt linukshihhulin elämän täälläkin hyvin hankalaksi. Sen näkee nyt kaikesta!

      • vain_win_on_tubutin

        Ristintumputtaja-Kari vaikuttaakin todella ahdistuneelta ja epätoivoiselta, se paistaa läpi kaikista kommenteistaan. Ymmärrettävää.


      • Tubutin_ahdistaa

        On syytä kuitenkin tähdentää, että vain peräkammareissa ollaan ahdistuneita ja epätoivoisia.
        Tubutinhan sitä aiheuttaa.....†


      • vain_win_on_tubutin
        Tubutin_ahdistaa kirjoitti:

        On syytä kuitenkin tähdentää, että vain peräkammareissa ollaan ahdistuneita ja epätoivoisia.
        Tubutinhan sitä aiheuttaa.....†

        Niinhän kirjoitinkin, ymmärsit aivan oikein siellä periksessäsi! Kerrankin.


      • jo.yli.8.v.ahistusta
        Tubutin_ahdistaa kirjoitti:

        On syytä kuitenkin tähdentää, että vain peräkammareissa ollaan ahdistuneita ja epätoivoisia.
        Tubutinhan sitä aiheuttaa.....†

        Lähde pois sieltä peräkamarista jos Windows 10:n puute ahistaa.


      • Ahdistunut_Kari

        Kyllä Karia nyt lyödään sanan säilällä oikein olan takaa. Hyvä!


    • tohtorit_kyllästyneitä

      kari ja seppo kiertäneet kohta 9 vuotta eri mielisairaaloita eikä vieläkään toivoakaan mielenterveyden kohentumisesta

      • Linuks_Hävinnyt

        Pelkkää promillekerhon kitinää, kun ei muuta pysty.....†


      • alistunut-windows
        Linuks_Hävinnyt kirjoitti:

        Pelkkää promillekerhon kitinää, kun ei muuta pysty.....†

        Siltähän tuo onneton kommentti vaikuttaa kun ei enää ole mitään sanottavaa.


    • Linuks_Hipihiljaa
      • win-pulisijalle

      • Kari_fanclub

        Ilmeisesti kyseessä on ollut tubutin laseja käyttävä pulju, kun varmuuskopioinnin ja päivitysten tärkeys ovat päässeet unohtumaan.

        Kiitos Kari linkistä.
        Pysyy tuoreena muistissa miksi en Windows tubutinta koneelleni asenna.


      • Windows_Toimivuus

        Älä asennakaan mitään tubutinta koneellesi, mutta erinomaisen WINDOWSIN voit kyllä asentaa!


    • nojoojustjoo

      ikäni oon käyttäny windowsia eikä ole ollut ongelmia. linuksit on homoille ja köyhille ja hakkerihommia.

    • TohtoriSeppo

      Muista ottaa lääkkeesi!!!

      • Linuks_Promillekerho

        Pitäisikö myös KAIKKIEN Windowsia käyttävien ihmisten ottaa "lääkkeet"? Taitaa kuitenkin olla toistepäin - linukshihhulien ne pitää ottaa!


      • jo.8v.järjetöntä.soopaa
        Linuks_Promillekerho kirjoitti:

        Pitäisikö myös KAIKKIEN Windowsia käyttävien ihmisten ottaa "lääkkeet"? Taitaa kuitenkin olla toistepäin - linukshihhulien ne pitää ottaa!

        Muista ottaa lääkkeesi.


    • TohtoriSeppo

      Kyllä kaikkien pitää ottaa lääkkeet !

    • Luulen, että monilla on vanhoja laitteita nurkissa joihin ei ole tehty Windows-ajuria. 9 vuotta vanha tai vanhempi tulostin, äänikortti, skanneri ym. ei välttämättä toimi uudessa W10. Kaveri ainakin oli iloinen kierrätyskeskuksen halvasta skannerista. ei toimi W10, mutta Ubuntussa riitti kun pisti piuhan koneeseen kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe