Vapaa kuvaus

Paskanpuhumista since 2015!

Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.

• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.

Yuggis_ II Suuri

Aloituksia

70

Kommenttia

3135

1. Mietiskelin

Eräänä kauniina syyspäivänä minä kävelin metsässä ja näin yläpuolellani lentävän kurkiauran. Mieleeni nousi usein kuulem
    Ajanviete
    11
    121
  2. Asiaa asiasta

Emojien käyttö ja käyttäjät ovat perseestä.
    Nuoret
    4
    120
  3. Join ekan nobeni

Olenko nyt riippuvainen?
    Alkoholi
    11
    119
  4. Miksei islamia saa kritisoida?

Kirjoitin tänään (kaksi kertaa..) islamista ja kritisoin siihen liittyviä asioita. Viestit hävisivät alle 10 minuutissa.
    Nuoret
    3
    115
  5. Suomen euroviisuedustaja

Tuskin pääsee taaskaan finaaliin..
    Nuoret
    2
    109
  6. Suomi24 siirtyy Afrikkaan?

Luin juuri tällaisen artikkelin YLEn uutissivulta! Tämä on siis vissiin jotta ja tämä nimetään uudestaan Nigeria24:ksi.
    Nuoret
    3
    109
  7. Viina, terva ja hauka

Voi voi kun haukoittaa taas http://www.youtube.com/watch?v=45FsJF8xUsl
    Alkoholi
    8
    102
  8. Oliko marski musta?

Luulisin, että oli. Olihan hän kenialainen!
    Nuoret
    0
    95
  9. Mikä on tuon

Apinan tarkoitus palstan otsikon vieressä?
    Trollaus
    6
    92
  10. Saako naista lyödä?

Itse uskon että aina sillöin tällöin suhteessa osottaa missä on keittiö. Joskus naiset saattavat mennä sen keittiön ulko
    Feminismi
    0
    87
  11. HA, GAYYY!!

Haahaa, vitun hintit
    Gay
    7
    86
  12. Join kaljaa..

Puolitoista tölkkiä nobea.. Sitten sammuin..
    Rippituoli
    3
    83
  13. Jjjjja taas

Sana "murha" on vissiin Suomi24:n kiellettyjen sanojen listalla.. sinne meni jo toinen aloitus.
    Nuoret
    0
    79
  14. Hintit nukkuvat

Tätäkö se kalja aiheuttaa?
    Alkoholi
    12
    74
  15. Mitähän helvettiä? :D

Kirjoitin aloituksen Suomi24:n moderoinnin tasosta, ja aloitus poistettiin.. Ei vissiin kestä kritiikkiä?
    Nuoret
    1
    71
  16. Mainosbottien yliannostus

Kuten varmaan olette huomanneet, erilaisia sivustoja linkittävät botit ovat nyt saapuneet myös Suoli24:n nuorten palstal
    Nuoret
    0
    70
  17. Tissu on totaalinen HINTTI

Tissu on homo joka postailee persekuvia, homoperse sokerisääri koko jätkä. Homompi kuin sata Robinia yhteensä, sais ampu
    Nuoret
    5
    69
  18. Tissu suuri

Hänestä kerrottiin muinaisen Rooman kouluissa. Että tulevaisuudessa tulisi olemaan niinkin hintti paskakasa kuin hän
    Alkoholi
    11
    68
  19. Casio AQ-180W

Ostin tämän kellon eilen, ja se hälyttää keskellä yötä. En löytänyt netistä pikaisella katsomisella oikein mitään. Onko
    Kellot
    1
    63
  20. Hyvää itsenäisyyspäivää

Mitäs tässä Linnanjuhlia odotellessa.. En malta odottaa kättelyä.. Ja tissu on hintti
    Alkoholi
    17
    63