Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19661
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri tällaisiin kysymyksiin naisilta ei koskaan saa vastausta.
04.03.2016 14:59
Kiinnostaisi kyllä tietää, että onko miehillä yleensä oma-aloitteisesti tapana kehua naisten ulkonäköä. Millainen vaikutus sillä on?
Mahtaako naiset jopa odottaa että mies jakelisi jotain kehuja?
03.03.2016 22:50
No ei pidäkään. Mutta naisilla nyt vaan on tapana joskus kysellä typeriä. Siis kysymyksiä johon ei voi vastata rehellisesti.
03.03.2016 22:38
Noh, varmaan se susirumuuskin voi olla seksintappaja. Mene ja tiedä.
03.03.2016 22:34
Susirumille naisille _sanotaan_ , että ne on melko hyvännäköisiä, melko hyvännäköisille sanotaan että ne on aivan upeita ja niistä hyvännäköisistä pitääkin sitten keksiä muuta kehuttavaa. Jotenkin sillain se menee.
03.03.2016 22:26
Naiset onkin aina sellaisia että puolukka-ajan tienoilla ihan eri miehet näyttää hyvältä kuin munimisaikaan.
03.03.2016 22:21
Palstan kuuluisin räplääjä taas toimessa.
03.03.2016 22:08
Ykköstä nyt on vaikea todentaa, jos sellaista satunnaisesti tapahtuu. Vihanhallintaongelman vakavuus riippuisi miten se ilmenisi, mutta jos väkivaltana niin se loppuisi lyhyeen. En ole itsekään varmaan erityisen romanttinen, joten ehkä sittenkin kolmonen. Tai sittenkin ykkösen, jos sillä on paremmat tissit.
03.03.2016 22:04
Ei ennen vanhaankaan ennen mobiililaitteita kaikki jotka sai jonkin softan aikaiseksi kuvitelleet että sillä voi rikastua. Poikkeuksena teknokupla, jolloin kaikki luuli että jokainen koodari-nimikkeellä palkattu oli vähintään miljoonan arvoinen.
03.03.2016 18:10
"on erilaisia jännän vivahteita"
(Pekka Routalempi)
03.03.2016 17:20
Vastaus kysymykseen riippuu paitsi tyypistä niin myös parisuhdestatuksesta. Joku sinkkuna erakkomainen voi hyvinkin ruveta suhteessa viihtymään kotona huonosti. Ehkä toisinkin päin.
03.03.2016 17:12
Mihin me edes mitään toimittajia tarvitaan, kun joku joka tapauksessa laittaa kaiken saman nettiin ilmaiseksi? Eipä ihme että päätoimittajat ovat huolissaan.
03.03.2016 14:20
"Puhutko siis yhteishyvästä ja jostakin citymarketin vastaavasta mainosjulkaisusta? "
Ehkä HOK:in alueella on vielä muutakin ilmoittelemista lehdissä, mutta joissain maakuntalehdissä viimeinen työpaikkailmoitus on ollut 2000-luvun alkupuolella ja suunnilleen kaikkeen muuhunkin muille kuin eläkeläisille tarkoitettuun markkinointiin on tehokkaampia reittejä kuin sanomalehti. Mutta ruokakaupan mainokset on jäljellä, ikään kuin ihmiset ei muistaisi syödä, jos siitä ei koko sivun ilmoituksilla muistutettaisi.
03.03.2016 14:17
Ilmaisuuden kanssa on oltava varovainen. Talousjärjestelmämme perustuu vaihdantaan ja jos jokin on näennäisesti ilmainen, niin silti joku maksaa tavalla tai toisella. Lehtijuttujen tekemisen on yleensä maksanut mainostaja, mutta jos et näe mainoksia, niin olet ehkä itse se mitä myydään.
03.03.2016 14:09
"Ei ole järkevää maksaa n. 2% pääomasta (+ mahdolliset merkintä- ja lunastuspalkkiot) bulkkirahastosta joka suurimmalla todenäköisyydellä häviää vertailuindeksille kulujen jälkeen. "
Onko tuo 2% se niin sanottu "riskitön tuotto", josta kaikki "taloustieteilijät" aina puhuu? :D
03.03.2016 13:29
Palstan naiset on aina sellaisia, että ne on jo kokeillut nuo kaikki eikä silti osaa vastata.
03.03.2016 11:42
Just sellaista hiivaa kaikkien naisten pilluissa aina on, että munatkin alkaa käymään.
02.03.2016 16:43
Just tollasia kaikki naiset aina on ettei ne pysty muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan eikä muista miten ovat menettäneet pikkuhousunsa.
02.03.2016 14:59
No se sanomalehti tietysti, jonka lähimmät prismat ja kitymarketit on pääosin kustantaneet, jotta voidaan kiistellä kummasta farmariautollinen ruokaa sinä päivänä haetaan. Sinkut tietysti hakevat ruokansa lähimmästä siwasta jopolla.
02.03.2016 14:10
saisinko kaupasta tilkan kahvimaitoa ja saankin viistoista juttua
02.03.2016 13:15
959 / 984