kotona viihtyvä erakkomainen tyyppi vai inhoat ja etkä viihdy kotonasi vaan lennät liihotat pitkin kaupunkia kuluttaaksesi aikaa ja kyläilet ystävien riesana koska et viihdy kotonasi
kumpi olet
7
63
Vastaukset
Vastaus kysymykseen riippuu paitsi tyypistä niin myös parisuhdestatuksesta. Joku sinkkuna erakkomainen voi hyvinkin ruveta suhteessa viihtymään kotona huonosti. Ehkä toisinkin päin.
- riippuu.onko.sinkku
Sama juttu, jos olen sinkku niin olen aika erakko mutta jos olisin suhteessa naisen kanssa niin tykkäisin käydä paikoissa paljon enemmän.
Hyvä seura on tässä se pääasia eikä se paikoissa käyminen.
- Kilttiatm
Olen yksinäinen atm aina kotona
- ätminki
aina yksin kotona ei mihinkään huvita mennä ku aina pitäs mennä yksin miks ei kukaan nainen ikinä rakasta
Riippuu fiiliksestä. Varmaan erakkoa jonkun verran.
- beethooven
Jos kotona on köyhää ja kurjaa niin sitten ei siellä varmaan viihdytä noin yleensä ellei ole ihan pakko? Toisaalti jos busineksen teko ym. harrastukset vaativat toisinaan olemaan liikkeessä niin siitä sitten vaan tietenkin.
beethooven kirjoitti:
Jos kotona on köyhää ja kurjaa niin sitten ei siellä varmaan viihdytä noin yleensä ellei ole ihan pakko? Toisaalti jos busineksen teko ym. harrastukset vaativat toisinaan olemaan liikkeessä niin siitä sitten vaan tietenkin.
Olikohan tää kommentti mulle? XD
Olenko mä köyhä ja mulla on omia bisneksiä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697424Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973402
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462289- 222138
- 342093
- 412044
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171857- 281741
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673