Juttelin tänään

mies__86

Melko hyvännäköisen tytön kanssa yliopiston kirjaston aulassa niitä näitä. Nyt pitäisi lukea tenttiin mutta en tunnu oikein saavani häntä mielestäni.

Olen kuitenkin melkein varma siitä että hän on varattu, niinkuin (ns. arvosana-astekkoa käyttäen) lähestulkoon kaikki kasit, ysit ja kympit ovat, joten parempi kai vain olla elättelemättä mitään turhia toiveita etten turhaan tiputa itseäni taas kivilattialle ja nolaa itseäni niinkuin joskus aikaisemmin on käynyt.

21

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PUA-AUP

Opettele pelimiestekniikoita. Ainoa keino saada nainen iskettyä on olla röyhkeä pelimies. Kiva juttelu ei koskaan riitä naisille, vaan pitää olla dominoiva mies joka osaa ladata seksuaalista jännitettä heti ensitapaamiseen.

• tarralenkkari666

Höpönlöpö.

• Tuollaiset naiset saavat joskus kuningasidean jutella jollekin ressukalle "säälistä". Tinderissäkin yhden profiilitekstissä luki "joskus pyyhkäisen oikealle säälistä". Luulevat kai vielä tekevänsä hyvää.

• tärkeysjärjestys

Tutkinto ensin, sitten ammatti, sitten työpaikka, sitten auto ja vasta sen jälkeen nainen, omistusasunto, perhe, jne.

• Noin pääsee aisuriksi juoksunsa juosseelle naiselle tai jopa yh-naiselle.

• Ja vielä kun menet sanomaan hänelle että hän on sinusta "melko" hyvännäköinen, niin voit sanoa unelmahäille heippa.

• Susirumille naisille _sanotaan_ , että ne on melko hyvännäköisiä, melko hyvännäköisille sanotaan että ne on aivan upeita ja niistä hyvännäköisistä pitääkin sitten keksiä muuta kehuttavaa. Jotenkin sillain se menee.

• scrg kirjoitti:

Susirumille naisille _sanotaan_ , että ne on melko hyvännäköisiä, melko hyvännäköisille sanotaan että ne on aivan upeita ja niistä hyvännäköisistä pitääkin sitten keksiä muuta kehuttavaa. Jotenkin sillain se menee.

Mun mielestä "melko" tai "aika" on seksin tappajia. :P

Joko on nätti tai sitten mies on huono valehtelija.

• Nainen_28v kirjoitti:

Noh, varmaan se susirumuuskin voi olla seksintappaja. Mene ja tiedä.

• scrg kirjoitti:

Noh, varmaan se susirumuuskin voi olla seksintappaja. Mene ja tiedä.

Miksi niitä sitten pitää kehua jos ei niitä halua edes sänkyyn?

• Nainen_28v kirjoitti:

Eivätkö naiset arvostakaan sitä, että mies määrittelee naisen absoluuttisen nättiyden kahden desimaalin tarkkuudella? :-(

• Nainen_28v kirjoitti:

Miksi niitä sitten pitää kehua jos ei niitä halua edes sänkyyn?

No ei pidäkään. Mutta naisilla nyt vaan on tapana joskus kysellä typeriä. Siis kysymyksiä johon ei voi vastata rehellisesti.

• HC-ätmel kirjoitti:

Eivätkö naiset arvostakaan sitä, että mies määrittelee naisen absoluuttisen nättiyden kahden desimaalin tarkkuudella? :-(

Heitä esimerkki XD

• scrg kirjoitti:

No ei pidäkään. Mutta naisilla nyt vaan on tapana joskus kysellä typeriä. Siis kysymyksiä johon ei voi vastata rehellisesti.

Eikä pidäkään :D

"Saako tää mekko mut näyttämään halvalta / lihavalta / vanhalta yms?"

EI ole kuin yksi oikea vastaus.

• Nainen_28v kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää, että onko miehillä yleensä oma-aloitteisesti tapana kehua naisten ulkonäköä. Millainen vaikutus sillä on?

Mahtaako naiset jopa odottaa että mies jakelisi jotain kehuja?

• Neitsytsetä
        Nainen_28v kirjoitti:

"Kyllä"

:D

"Näytät paremmalta ilman mekkoa. Ja paitaa. Ja ilman muitakin vaatteita."

• scrg kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä tietää, että onko miehillä yleensä oma-aloitteisesti tapana kehua naisten ulkonäköä. Millainen vaikutus sillä on?

Mahtaako naiset jopa odottaa että mies jakelisi jotain kehuja?

Kyllä jotkut kehuu oma-aloitteisesti (toki haluavat yleensä silloin jotain tai ainakin oletan näin). Riippuu kehusta ja kehujasta aukeeko sillä haarat vaiko ei. :P

• Neitsytsetä kirjoitti:

"Kyllä"

:D

"Näytät paremmalta ilman mekkoa. Ja paitaa. Ja ilman muitakin vaatteita."

Ja tuo vastaus ottaa kaaliin kun on juuri ostanut uuden mekon ja vetänyt sen päälleen ekaa kertaa :P

• Ainakin voit olla tyytyväinen siihen, että saat juttua aikaiseksi tuntemattomienkin (?) tyttöjen kanssa.
      Onnea tenttiin!

• Neitsytsetä

Kaikkein parhaimman näköisille on yllättävän helppoa jutella. Siis tarkoitan sellaisia tasapainoisia naisia jotka ovat hyvännäköisiä, tietävät olevansa hyvännäköisiä, eivätkä koe tarvetta todistella sitä itselleen tai muillekaan.

Omat parhaat naiskamut opiskeluaikoina oli juurikin ne koulun kauneuskuningattaret, ja nimen omaan mukavat sellaiset. Enkä ollut edes kamupoika siinä mielessä että olisin tehnyt palveluksia. Siinä mielessä toki olin että ymmärsin omaavani 0% mahdollisuudet, mikä saattaakin selittää miksi kaveruus tuntui luontevalta. Ei taka-ajatuksia.

Vanhemmiten olen huomannut osaavani käsitellä niitä "melkein ysejä/kymppejä" joilla on hirveä tarve testata ja tylyttää miehiä. Kun on vanhempi, ymmärtää ettei kannata pokkuroida, ja katsos vain sitähän ne prinsessat kunnioittavat.

Pärjään siis naisten kanssa joihin ei ole mitään mahdollisuuksia ja/tai jotka eivät kiinnosta.

Mutta kun tapaan sellaisen oikein kivan naisen johon tekisi mieli tutustua, muuttuukin ääni kiltimmäksi ja korkeammaksi, ryhti puudelimaisen matalaksi ja vaadittava maskuliinisuus katoaa. Olen liian kiltti. Huomaan sen itsekin, mutta vaistomaisia reaktioita ei olekaan helppoa muuttaa. Enkä tietenkään osaa tehdä aloitetta vaikka juttelu sujuukin, puhumattakaan siitä että alkaisin ujuttamaan kätösiä sulavasti naisen iholle.

Ap:n ei ehkä kannattaisi ajatella noin. Muistan itsekin vastaavia tilanteita nuoruudestani, kun sitä alkoi elättelemään toiveita naisista joiden kanssa oli tekemisissä. Fiksuintahan olisi olla aloitteellinen, mutta välttää turhaa haaveilua. Ehkä.

• Ex------------PUA

"Olen kuitenkin melkein varma siitä"

Melkein varma?!

Arvoisa palstalainen, mies 86, tuo on merkki siitä että asia pitää ottaa selville.

Minulla on parikin suloistaa varattua naista, joista toinen menee ihan pähkinöiksi seurassanii ja poikakaverinsa kanssa lähes myrtsiksi - en tiennyt kummankaan olevan varattuja.

Joten joskus voi käydä niin.

Mutta ei läheskään aina!

Se mitä menetettävää sinulla tuossa on, on jotain mitä kannattaa pohtia.

Olisiko sittenkin niin että tuossa on vain voitettavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7574
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      43
      5134
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      98
      3615
    4. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2809
    5. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2399
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2333
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2218
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2203
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1891
    10. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      19
      1715
    Aihe