Sinkkujen mediat

Perheissä tilataan kotiin sanomalehti joka jaetaan aamupalapöydässä. Kysyn vaan, että onko sinkuilla yleensä varaa moiseen?

Lehtien päätoimittajat järjestivät mittavan mainoskampanjan valemedioiden puolesta. Nämä varmasti sopisivat sinkuillekin. Mitkä ovat mielestänne parhaita valemedioita?

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-i-e-s

      Mikä tietty sanomalehti sitä kotiin tilataan perheissä? On varmasti ylitsepääsemättömän kallis ja tähtitieteellinen summa verrattuna Bonnier AB:n julkaisuihin, joten pelkään ettei varallisuuteni millään riitä ko. sanomalehteen.

      • No se sanomalehti tietysti, jonka lähimmät prismat ja kitymarketit on pääosin kustantaneet, jotta voidaan kiistellä kummasta farmariautollinen ruokaa sinä päivänä haetaan. Sinkut tietysti hakevat ruokansa lähimmästä siwasta jopolla.


      • m-i-e-s
        scrg kirjoitti:

        No se sanomalehti tietysti, jonka lähimmät prismat ja kitymarketit on pääosin kustantaneet, jotta voidaan kiistellä kummasta farmariautollinen ruokaa sinä päivänä haetaan. Sinkut tietysti hakevat ruokansa lähimmästä siwasta jopolla.

        Puhutko siis yhteishyvästä ja jostakin citymarketin vastaavasta mainosjulkaisusta?
        Takansytykekkö on nykyään sanomalehti? =)

        Eiköhän tuo Jopo ole jo liian kallis brändi sinkulle? (Siwassakin käyvät, ei ihme että pysyvät köyhinä. Siwan venhäpulla ranskanleipä on varmaan 2€, kun sen jo s-marketista saa 60 senttiin.) (Saattaa lidlistä saada chiapattaa 50 sentillä, jota ravintolatkin tarjoavat lounaspöydissä).

        Itse käyn aina prismassa ostamassa farmariautollisen ruokaa. (Hok-elannon hinnat kumminkin menee prisma x-hinta, s-market x-hinta 10 senttiä ja alepa x-hinta 20 senttiä) (Kauppias joutuu vetämään itsellensä enemmän välistä, joten välillä tulee siellä 4-k:n marketissakin käytyä)

        Kyllähän varmasti moni toivoisi, että kävisin Siwassa (sieltä kun ei vain saa tai löydy mitään), varsinkin viimeksi mammat katselivat kun he ostivat mitä saavat/tarvitsevat ja itse ostan mitä haluan. (Onhan se häpeä ostaa 300€ kun mamma kahden pienen lapsen kanssa ostaa 30€. Voi tietty olla, että sepalus oli auki tai kastiketta vahingossa tippunut lahkeelle tms. =P)


      • m-i-e-s

        Voin hätäisesti puolustella isoja marketteja myös näin: Enemmän kassoja, nopeampi asiointi. (Myös paremman näköisiä =P)


      • m-i-e-s kirjoitti:

        Puhutko siis yhteishyvästä ja jostakin citymarketin vastaavasta mainosjulkaisusta?
        Takansytykekkö on nykyään sanomalehti? =)

        Eiköhän tuo Jopo ole jo liian kallis brändi sinkulle? (Siwassakin käyvät, ei ihme että pysyvät köyhinä. Siwan venhäpulla ranskanleipä on varmaan 2€, kun sen jo s-marketista saa 60 senttiin.) (Saattaa lidlistä saada chiapattaa 50 sentillä, jota ravintolatkin tarjoavat lounaspöydissä).

        Itse käyn aina prismassa ostamassa farmariautollisen ruokaa. (Hok-elannon hinnat kumminkin menee prisma x-hinta, s-market x-hinta 10 senttiä ja alepa x-hinta 20 senttiä) (Kauppias joutuu vetämään itsellensä enemmän välistä, joten välillä tulee siellä 4-k:n marketissakin käytyä)

        Kyllähän varmasti moni toivoisi, että kävisin Siwassa (sieltä kun ei vain saa tai löydy mitään), varsinkin viimeksi mammat katselivat kun he ostivat mitä saavat/tarvitsevat ja itse ostan mitä haluan. (Onhan se häpeä ostaa 300€ kun mamma kahden pienen lapsen kanssa ostaa 30€. Voi tietty olla, että sepalus oli auki tai kastiketta vahingossa tippunut lahkeelle tms. =P)

        "Puhutko siis yhteishyvästä ja jostakin citymarketin vastaavasta mainosjulkaisusta? "

        Ehkä HOK:in alueella on vielä muutakin ilmoittelemista lehdissä, mutta joissain maakuntalehdissä viimeinen työpaikkailmoitus on ollut 2000-luvun alkupuolella ja suunnilleen kaikkeen muuhunkin muille kuin eläkeläisille tarkoitettuun markkinointiin on tehokkaampia reittejä kuin sanomalehti. Mutta ruokakaupan mainokset on jäljellä, ikään kuin ihmiset ei muistaisi syödä, jos siitä ei koko sivun ilmoituksilla muistutettaisi.


    • Kilttiatm

      En tilaa mitään lehtiä. Joka viikkko joku puhelin lehtimyyjä soittelee että ostanko sitä ja tätä. Olen aina ollut säästäväinen enkä tuhlaa rahaa lehtiin. Netistä voi lukea lähes kaiken ilmaiseksi.

      • Ilmaisuuden kanssa on oltava varovainen. Talousjärjestelmämme perustuu vaihdantaan ja jos jokin on näennäisesti ilmainen, niin silti joku maksaa tavalla tai toisella. Lehtijuttujen tekemisen on yleensä maksanut mainostaja, mutta jos et näe mainoksia, niin olet ehkä itse se mitä myydään.


    • rumamaija

      Kotiini tulevien lehtien määrä = 0. Voin lukea ihan samat uutiset netistä ilmaiseksi.

      • Mihin me edes mitään toimittajia tarvitaan, kun joku joka tapauksessa laittaa kaiken saman nettiin ilmaiseksi? Eipä ihme että päätoimittajat ovat huolissaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe