15v poika pani 34v naista

ätminki

40

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex------------PUA

      Palstatotuus todistettu: kurpan MA on yhtä matala kun 15 vuotiaan pojanklopin.

      Ja kurpat ovat niin epätoivoisia, että heidän täytyy tyytyä pedofiliaan!

      • Palstanainen

        Käykö kateeksi?


      • Ex------------PUA
        Palstanainen kirjoitti:

        Käykö kateeksi?

        Osu ja uppos! :D

        Mitä kahdehdittavaa on pedofiilimummossa?


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Mitä kahdehdittavaa on pedofiilimummossa?

        Mikä vitun pedofiili?

        Tuo nainen raiskattiin, kannattaisi lukea se uutinenkin.


      • Palstanainen
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Mitä kahdehdittavaa on pedofiilimummossa?

        Taitaa käydä. Ethän muuten saisikaan "mummoilta".


      • Ex------------PUA
        hullu_ukko kirjoitti:

        Mikä vitun pedofiili?

        Tuo nainen raiskattiin, kannattaisi lukea se uutinenkin.

        Mummohan tässä sen lapsen raiskasi!


      • Ex------------PUA
        Palstanainen kirjoitti:

        Taitaa käydä. Ethän muuten saisikaan "mummoilta".

        Kuka helvetti haluaa saada mummolta, tuokin joutui raiskaamaan lapsen.

        Oletko sinäkin ikäkriisisi vuoksi ryhtynyt pedofiiliksi?


      • Palstanainen
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Kuka helvetti haluaa saada mummolta, tuokin joutui raiskaamaan lapsen.

        Oletko sinäkin ikäkriisisi vuoksi ryhtynyt pedofiiliksi?

        Sinä. Ai niin, mutta et saisikaan.


      • Ex------------PUA
        Palstanainen kirjoitti:

        Sinä. Ai niin, mutta et saisikaan.

        Miten monta lasta olet pedarikurppa yrittänyt raiskata?


      • SuomenLakiSuosiiNaisia
        hullu_ukko kirjoitti:

        Mikä vitun pedofiili?

        Tuo nainen raiskattiin, kannattaisi lukea se uutinenkin.

        34v nainen on pedari ja sillä sipuli. 15v poika ansaitsisi korvaukset alaikäiseen sekaantumisesta. Koskaan ette tule lukemaan uutista että 15v tyttö raiskasi 34v miehen vaikka näin tapahtuisikin kun tämä seksuaalisuuden käsite miesten ja naisten välissä on naisilla tabu ja miehillä rikos.


      • Vieteri_ukko
        SuomenLakiSuosiiNaisia kirjoitti:

        34v nainen on pedari ja sillä sipuli. 15v poika ansaitsisi korvaukset alaikäiseen sekaantumisesta. Koskaan ette tule lukemaan uutista että 15v tyttö raiskasi 34v miehen vaikka näin tapahtuisikin kun tämä seksuaalisuuden käsite miesten ja naisten välissä on naisilla tabu ja miehillä rikos.

        15 vuotias tyttö raiskasi 34 v miehen.

        Ei sulta ainakaan mielikuvitusta puutu.


      • SuomenLakiSuosiiNaisia
        Vieteri_ukko kirjoitti:

        15 vuotias tyttö raiskasi 34 v miehen.

        Ei sulta ainakaan mielikuvitusta puutu.

        Saman mielikuvituksen piikkiin laittaisi oikeuslaitoskin asian. Ihan kuten siinäkin että mies on aina se pahoinpitelijä. Nainen ei koskaan. Korkeintaan vain läpsii. Mies on aina miehen ja naisen välisissä asioissa oikeudessa altavastaaja. Se siitä mielikuvituksesta.


      • 8plus19

        Entä jos 34v kurppa seurustelisi 60-vuotiaan miehen kanssa? Onko 60-vuotiaan miehenkin MA tällöin yhtä alhainen kuin kurpalla?


    • Naiset onkin pedofiileja. :-/

      • Taitaa statistisesti miehet olla enemmän pedareita.


    • Niin tuossa puhutaan raiskauksesta. Ei kovin asiallista verrata sitä vapaaehtoiseen seksiin, vaikka ilmeisesti hieman epäselvää tuossakin oliko se väkisin makaamista vaiko ei.

      • Ex------------PUA

      • Palstanainen

      • Ex------------PUA
        Palstanainen kirjoitti:

        Juoksee karkuun mitä? Roskaa?

        Totuutta sinusta. ;)

        Taitaa tehdä kipeää? ;)


      • icansmellit

    • Just tollasia kaikki naiset aina on ettei ne pysty muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan eikä muista miten ovat menettäneet pikkuhousunsa.

    • ätminki

      Kyllä nainen varmaan tykkäsi kun sitä nussittiin

    • pankaa.nussikaa

      Aina pitää panna. Miksi naiset pihtaa, jos naiset ei pihtaisi niin tuollaista rikosta ei tapahtuisi.

      • Rikosontekijänsyy

        Jos miehet kunnioittaisi naisia, niin tollasta ei tapahtuisi.


    • fddfdfdfdfggffg

      Niin kauan, kuin tekijää oletetaan valkoihoiseksi, palstamiehet: "ei ku se meni niin päin, että se mummo raiskasi sen pojan!!!!!"

      Jos tekijä paljastuukin ulkomaalaiseksi, palstamiehet: "vain ja ainoastaan mamut raiskaa! noita raiskaajia naiset haalii maahan!"

      Eikö tässä ole pieni ristiriita...

    • korvattavaa

      8200 € terapia- ja lääkärikulut. Ammattilainen olisi tullut paljon halvemmaksi.

    • Minä panin jo 13 vuotiaana poikana 53 vuotiasta naista.

      Ätmit eivät ole 53 vuotiaina panneet vielä ketään ;)

      • fvdhbfgjgfhkgh

        Joo, kunnon hatunnosto sulle.
        Hyi helvetti. :D


      • rumamaija
        fvdhbfgjgfhkgh kirjoitti:

        Joo, kunnon hatunnosto sulle.
        Hyi helvetti. :D

        Heh, no se onkin ns. "Ratikkakuski"...


      • fvdhbfgjgfhkgh kirjoitti:

        Joo, kunnon hatunnosto sulle.
        Hyi helvetti. :D

        Arvasin että kateellisia löytyy ;) Kyllä tosimies ja tosipoika arvostaa ja haluaa kaiken ikäisiä naisia ihan yhtä paljon. Vai mitä naiset?


      • dfghbfgjfghkj
        Ratiikkakuski kirjoitti:

        Arvasin että kateellisia löytyy ;) Kyllä tosimies ja tosipoika arvostaa ja haluaa kaiken ikäisiä naisia ihan yhtä paljon. Vai mitä naiset?

        Jooh, arvostaa kyllä kaiken ikäisiä naisia ja ihan sellaisenaan, mutta joku raja kuitenkin . :D
        Ei tarvitse tunkea kyrpäänsä kryptan vartijaan.


      • rumamaija kirjoitti:

        Heh, no se onkin ns. "Ratikkakuski"...

        Moi maija! Miten olis ;-) <3 Olen tosi kokenut ja komea! Eiköhän näytetä yhdessä ätmeille ketkä saa ja ketkä jää ilman ;)


      • dfghbfgjfghkj kirjoitti:

        Jooh, arvostaa kyllä kaiken ikäisiä naisia ja ihan sellaisenaan, mutta joku raja kuitenkin . :D
        Ei tarvitse tunkea kyrpäänsä kryptan vartijaan.

        Rakkaus ei tunne rajoja ;-)


      • ruma-anne89-maija
        Ratiikkakuski kirjoitti:

        Moi maija! Miten olis ;-) <3 Olen tosi kokenut ja komea! Eiköhän näytetä yhdessä ätmeille ketkä saa ja ketkä jää ilman ;)

        Uuh, joo vaikka heti! <333333 Mennään sinne sun ratikkaan näyttämään niille mallia ;)


      • ruma-anne89-maija kirjoitti:

        Uuh, joo vaikka heti! <333333 Mennään sinne sun ratikkaan näyttämään niille mallia ;)

        Noniin, katsokaas ätmit ja neitsytsedät miten naiset haluavat minua. Näin sitä pillua on tiedossa heti ;-)


      • fghfjghjkhjl
        Ratiikkakuski kirjoitti:

        Noniin, katsokaas ätmit ja neitsytsedät miten naiset haluavat minua. Näin sitä pillua on tiedossa heti ;-)

        Hohhoijaa,
        tälläsenä "hakkerina" olen opetellu kyllä kattomaan, että mistä IP:stä noi viestit tulee ja voin sanoa, että IP ei ole sama kuin tällä Ratikkakuskilla, mutta kuitenkin läheltä liippaa.
        Kyseessä on siis jokin typerä läski kaverinainen, joka tukee niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.


      • fghfjghjkhjl kirjoitti:

        Hohhoijaa,
        tälläsenä "hakkerina" olen opetellu kyllä kattomaan, että mistä IP:stä noi viestit tulee ja voin sanoa, että IP ei ole sama kuin tällä Ratikkakuskilla, mutta kuitenkin läheltä liippaa.
        Kyseessä on siis jokin typerä läski kaverinainen, joka tukee niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.

        Ei noin saa sanoa naisista !!! Naisia täytyy arvostaa. Mutta mitäpä te saamattomat ätmit naisista tietäisitte ;-)


      • Ex------------PUA
        Ratiikkakuski kirjoitti:

        Arvasin että kateellisia löytyy ;) Kyllä tosimies ja tosipoika arvostaa ja haluaa kaiken ikäisiä naisia ihan yhtä paljon. Vai mitä naiset?

        :D hahah.

        Tämä parodia on kyllä parempi kuin alkuperäinen.


    • Rorie

      Raiskasi. Oikea sana on raiskasi.

    • nlogiikka

      Minusta ko. naisen olisi syytä olla iloinen, kun sai nuorta poikaa. Mennä nyt johonkin metsään humalassa törttöilemään , onko siinä jotain järkeä, kysyn vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe