Millainen mies sai teidät viimeksi kiihottumaan ja mitä siitä seurasi?
Palstan naiset
24
92
Vastaukset
- 876
Pulla se oli ja juniori on tulossa.
- Leipuri_Hiiva_
On pullat uunissa!
- rumamaija
Hui kamala! Otan osaa :(
- vihatipunen
Sellainen punertavahiuksinen, n. 180 cm pitkä, sopivan lihaisa mieshenkilö. Seuraus oli se, että ns. helpotin oloani ennen nukkumaanmenoa.
- 6t5326wt
Runkkari.
- vihatipunen
6t5326wt kirjoitti:
Runkkari.
Tunnustan.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Millainen on sopivan lihaisa?
Ei liian hoikka mut ei lihavakaan. Hyvä pylly.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Lihaksikas/roteva?
No ehkä lihaksillakin saattaa olla jotain osuutta asiaan. Ehkä "vanttera" (niin tyhmä sana kuin onkin) kuvaa paremmin.
- vihatipunen
scrg kirjoitti:
Palstan kuuluisin räplääjä taas toimessa.
Mulla on varmaan menkat tulossa niin miehet (mies) näyttää paremmalta kuin yleensä niin pitää räplätä.
vihatipunen kirjoitti:
Mulla on varmaan menkat tulossa niin miehet (mies) näyttää paremmalta kuin yleensä niin pitää räplätä.
Naiset onkin aina sellaisia että puolukka-ajan tienoilla ihan eri miehet näyttää hyvältä kuin munimisaikaan.
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
En ymmärrä miten noin himokas nainen voi pysytellä noin sinnikkäästi sinkkuna.
Helposti.
- HC-ATM
Kas kummaa, 180-senttinen mies.
- vihatipunen
HC-ATM kirjoitti:
Kas kummaa, 180-senttinen mies.
N. 180 cm....On varmaan kyllä alle sen, koska ei ole mua paljoakaan pidempi.
HC-ätmel kirjoitti:
En ymmärrä miten noin himokas nainen voi pysytellä noin sinnikkäästi sinkkuna.
Yllättävän helposti!
Semmonen nuori, pitkä, hoikka, joka liimautui kiinni tanssilattialla. Ei johtanut mihinkään, koska ei kännisiä miekkosia sovi pokailla. Tai siis minä en pokaile.
- HC-ATM
Kas kummaa, pitkä mies.
HC-ATM kirjoitti:
Kas kummaa, pitkä mies.
Ne keihin olen elämäni aikana ollut oikeasti rakastunut, ovat olleet 172-180cm pitkiä. Samalla toki noita olen halunnut älyttömästi. Ei se pituus ole mikään must.
- Riiiiiiiiii
En edes muista. Huolestuttavaa. Ehkä viimeisin treffikumppani, joka oli komea mutta ei muuta. Tai sitten ajattelin jotain vanhaa tapausta/komistusta telkkarissa. Seuraukset jääkööt arvailun varaan.
- tarralenkkari666
Ujon oloinen ja komea. Ei siitä ole ainakaan vielä seurannut mitään muuta kuin kuuman puuron ympärillä pyörimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697414Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435074- 963374
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462279- 222128
- 342083
- 401865
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171837- 281721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141663