Onko pelottavan oloinen jännämiesten alajaosto, vai onko kaikki jännämiehet sellaisia? Hakkaavatko kaikki jännikset kumppaneitaan? Entä pettävätkö? Mikä on jännämiehen (palsta)virallinen määritelmä?
Mikä on jännämies?
16
255
Vastaukset
- gsdfdsfsd
Ajankohtainen jännämies olisi se Juno, kohtelee naisia huonosti mutta silti saa aina uusia naisia.
- tarralenkkari666
En pyytänyt esimerkkiä, vaan määritelmää. Esimerkkejähän palstalta löytyy pilvin pimein mutta termiä käytetään ailahtelevasti (ainoastaan naisia kaltoinkohtelevista miehistä, kaikkiin paitsi kulloinkin äänessä olevaan mieheen).
Jännämiehiä on kaikki pilluasaamattomia hc-ätmiejä lukuun ottamatta.
- tarralenkkari666
Onko kysymys liian vaikea?
No niin, nyt päästiin naisten lempiaiheeseensa. :-/
- tarralenkkari666
Miten se voisi olla lempiaiheeni, kun ei ole vieläkään saatu selvää mikä se jännämies on?
- SiinäVastausSaatana
Kaikki miehet joita sinäkin haluat on jänniksiä!
- yöt-eletään
jännämies on mielenterveys ongelmainen ja muutenkin moni ongelmainen aivoissa ja muutenkin kehitys vammaisuutta itsetuhoinen uhkaa tappaa itsensä vakavia mieliala häiriöitä alkoholi maistuu ja mömmöt ei ole käynyt armeijaa ei peruskoulun jälkeen mitään on yleensä nuori eläkeläinen ja sosiaalitoimen asiakas toivoton tapaus yhteiskunnalle ja vanhemmat ei toivoneet sellaista poikaa ikävä tapaus ja ainoastaan jännäjennat on kiinnostuneet kohtalo kaverista kumpikin popsii samoja mielis lääkkeitä
"on erilaisia jännän vivahteita"
(Pekka Routalempi)- Anonyymi
Jännämiehet jännittää niin, että paskat menee housuun
- Anonyymi
sellainen jolla on kusi sukassa aamuin ja illoin heh.
Mutta niin hassua mutta totta tyttöjen eli nuorten naisten kanssa höpöttely on vähentänyt kaljan eli keskioluen juonnin todella minimiin noin 4 purkkia vsin viikodds enää... hyvä terveyshyöty tytöistä :D - Anonyymi
Matti nykänen oli jännämies. Paljon päihteitä ja paljon väkivaltaa. . Ja naiset palvoivat ja rakastivat häntä.. aina löytyi heti uusi nainen..
- Anonyymi
niin ehkä tiedän mistä johtuu järkyttävä kaljan ostamisen pudotus,joska voi tavallaan jutella hyvin hassustikin tyttöjen kanssa juttuja.... ei tarvetta yksin miettiä...
nooh nyt tuli päivän viimeinen pizza juuri uunista ulos on: blognese-katkarapua ja en enää jaksa ainakaan tänää kullanruskeatt rapeat reunat... - Anonyymi
SIIS niin en tarkoita että ripuloi suustaan valheitaw kuin joku yliopiston tohtorin plagioitu väitöskirja vaan jotain vain, koskas:
Oli aika strict säännöt kun olin joskus KKK että mitä saa sanoa, sittemmin pyysin eroa järjestöstäj a sain perusteella: olet tehnyt hyvää työtä.
Jos katsoitte MOT-uusnatsit, niin Soldiers of Odin, on tuttua juttua jollain paidassa. - Anonyymi
Sutkin vastakohta mutta ei ihan. Siinä on paljon näyteltävää pitää ne erillään.
- Anonyymi
Jännämiesten alaosasto on salainen, eikä siitä huudella. Koeajaksi pääsee vain toisen jäsenen suosituksella.
Koeaikana joutuu tekemään ne isoimmat ja raskaimmat jännäilyt.
Mutta jos suurjännä hyväksyy jäseneksi, niin elämä on sen jälkeen helppoa ja kansainvälisestikin kunnioitettua.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674