Vapaa kuvaus

Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.

[email protected]

Aloituksia

80

Kommenttia

1559

1. Oma+näkökantani+tähän+on+lyhykäisyydessään+"Miksi+lähteä+merta+edemmäs+kalaan?"Mitä+haetaan+matkailulla+ja+näillä+kokemuksilla+muista+paikoista+ja+kulttuureista?+Kyllä,+todennäköisesti+hieman+uudenlaisia+maisemia,+rakennuksia,+uusia+ihmisiä,+jokseenkin+erilaisia+kulttuureita+ja+tapoja+tehdä+asioita.Mutta+loppujen+lopuksi+rakennukset+ovat+rakennuksia,+joki+on+joki,+metsä+on+metsä,+sykähdyttävä+maisema+ja+auringonlasku+on+yhtä+sykähdyttävä+siellä+kuin+täälläkin.Tavat+saattavat+vaihdella,+mutta+samojen+perus+asioiden,+ongelmien+ja+haaveiden+kanssa+kaikki+ihmiset+perimmiltään+taistelee+ja+elää.+Oli+se+sitten+Suomessa,+Turkissa,+Intiassa,+Kanadassa,+nyt,+huomenna+taikka+3000+vuotta+sitten.+Samat+ongelmat+rakkaudessa,+huolet+omien+lapsien+pärjäämisestä+maailmassa,+samat+ilot+ja+onnen+kyyneleet+tavatessasi+rakkaasi+pitkästä+aikaa.....Tähän+sopii+aika+hyvin,+mielestäni,+Solaris+kirjassa+ollut+katkelma.http://www.goodreads.com/quotes/140020-we-have-no-need-of-other-worlds-we-need-mirrors
  2. Otsikon+kysymykseen,+Kyllä.Jaa+että+millaista...+Mieluusti+lapseton,+mutta+haluaa+lapsia.+Ei+tosin+heti,+vaan+sen+jälkeen+kun+olemme+nähneet+että+parisuhde+on+kestävällä+mallilla+ja+kestää+arjen+ja+sen,+että+nykyisessä+työssäni+olen+kesäisin+PALJON+poissa+kotoa.Tuo+edellinen+rajaa+kumppanin+iän+jonnekkin+26-37v+tietämille,+mutta+saattaa+molempien+päätyjen+ulkopuolellakin+olla+mahdollisia+kumppaneita.Töissä+käyvä,+opiskeleva+taikka+erittäin+hyvä+ja+painava+syy+miksi+näin+ei+ole.+Molemmat+tuo+talouteen+oman+osuutensa.Luonteeltaan+saisi+olla+sellainen+leppoisa+ja+rauhallinen+mutta+jonkin+verran+minua+sosiaalisempi+ja+ulospäinsuuntautuneempi.+Olen+huomannut+että+miekin+tulen+'ulos+kuorestani',+kun+toinen+on+puheliaampi+ja+menevämpi.+Rauhallisuudella+tarkoitan+myöskin+sellaista,+että+vaikka+intoa+löytyy+nähdä+maailmaa,+niin+ei+kuitenkaan+olisi+useampaan+kertaan+vuodessa+ulkomaan+matkaa+suunitteilla+ja+tavoitteena+kiertää+kaikki+maailman+maat.+Itse+olen+enemmänkin+sellainen,+että+jos+nyt+muutama+maan+elämänsä+aikana+käy+katsomassa+niin+hyvä+juttu.Olisi+positiivista,+jos+löytyisi+retkeily+ja+eräintoa+olematta+kuitenkaan+klassinen+"maatilan+emäntä".Ulkonäöllisesti+miun+simmuun+sopiva.+Yleensä+sellaisia+ovat+olleet+normaali+tai+hoikka+vartaloiset,+itseäni+lyhyemmät+naiset.+Sellaiset,+jotka+jaksaa+kantaa+makkariin.+Tai+ainakin+jotakuinkin+raahata.+:)Ja+mitä+makkari+touhuihin+tulee,+niin+mieluusti+kokeilunhaluinen,+aktiivinen+ja+aloitteellinen.Mitä+aloittajan+mainitsemaan+rikkauteen+tulee,+niin+ei+tarvitse+olla+rikas,+kunhan+talous+ei+ole+rapakunnossa.+Tietty+ainahan+se+'rikkaus'+on+positiivista,+mutta+ennemmin+mie+tykkäisin+jos+se+rikkaus+olisi+muodossa+"maata+ja+mantua+riittää",+jonne+voisi+vaikka+sen+yhteisen+tönön+rakentaa/rakennuttaa.+:D
  3. Jos+tässä+tarkoitetaan+"vahvalla+naisella"+sellaista+naista,+joka+on+voimakkaasti+seksuaalinen+ja+"HALUAN+seksiä+usein+ja+olen+aina+ollut+aloitteellinen+sängyssä",+niin+en+pelkää.Ja+kommentoidakseni+muutamaa+artikkelissa+ollutta+kohtaa."Olen+ollut+sängyssä+yhteensä+noin+50+miehen+ja+naisen+kanssa.+Mielestäni+se+ei+ole+näille+vuosille+jaettuna+kovin+paljon,+sillä+olen+ollut+myös+pitkissä+parisuhteissa."Miun+mielestäni+tuo+taas+on+aika+reippaastikkin,+mutta+täytyy+huomioida+että+oma+vertailukohtani+on+33v+ja+kolme+kumppania+vällyjen+välissä,+joten+se+selittänee+jotain."Suhteessa+ollessani+haluan+seksiä+usein,+tietyssä+hormonivaiheessa+jopa+kolme+kertaa+päivässä."Tämä+on+kyllä+tullut+huomattua+ja+kieltämättä+onhan+tuollainen+määrä+itsellekin+miellyttävää+:)+Vaikkakin+tuosta+jos+männään+useampaan+kertaan+päivässä+useampana+peräkkäisenä+päivänä,+niin+täytyy+kyllä+muitakin+keinoja+ottaa+käyttöön+että+molemmat+olisivat+tyytyväisiä.+Ei+meinaa+4-10++kerroilla+enää+"tämä+toinen"+jaksaa.+:D"Mies+on+kertonut+kokevansa,+että+hän+on+parempi+sängyssä,+koska+minäkin+haluan+häntä.+Aiemmassa+suhteessaan+hän+oli+aina+aloitteellinen+ja+ajatteli+naisen+passiivisuudesta,+että+tätä+ei+seksi+paljon+kiinnosta."Taivahan+tosi."Elän+avoimessa+suhteessa+ja+Tinder-profiilissani+lukee,+että+haen+satunnaista+seksiseuraa.+Monta+kertaa+on+käynyt+niin,+että+kun+olen+mennyt+treffipaikalle,+vastapuoli+ei+olekaan+paikalla.+Kun+olen+yhteydessä,+mies+kertoo+olleensa+varma,+että+teen+oharit.+Moni+mies+ei+ota+tosissaan+sitä,+että+nainen+lähtisi+pelkästään+seksi-treffeille.+Se+on+ärsyttävää."Tässä+todennäköisesti+on+taustalla+se+että+"Jos+jokin+asia+vaikuttaa+liian+hyvältä+ollakseen+totta,+niin+se+todennäköisesti+on+huijausta."+Varsinkin+näin+internetin+aikana+huijauksia+on+niin+pirun+paljon,+että+aika+moni+muuttuu+skeptikoksi.
  4. Ja+kiitoksia.+Hyvää+perjantaita+myös+siulle.+Ihte+tässä+kuuntelen+Celldwelleriä+ja....https://youtu.be/ndiE2eTgmXM?t=12m26s