Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bicky_the_kid
profiilit
bicky_the_kid
bicky_the_kid
Vapaa kuvaus
#yolo #swag #addicted #legit #niidiibenei
Aloituksia
1
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tää+on+kyllä+ihan+tuulesta+temmattu+juttu+että+mun+OIKEA+faija+Bicky,+pelkkä+aisuri-iskä+Timppa+taikka+Suomen+paras+Indycar-kuski+Make+oisivat+muka+jotain+periksen+fiktiohahmoja.+Eihän+peris+tai+DarkFear+liity+Penetratorsiin,+mun+sukulaisiin+yms.+yhtään+mitenkään.+
Mutta+kaikin+puolin+asiallisia+ja+tasokkaita+kirjoittajia+he+ovat.
26.07.2018 09:59
Sä+tässä+oot+enemmän+pihalla+ku+se+lumiukko
Mitä+luulet+kiinnostaako+tollasta+muutaman+vuoden+ikäistä+naperoa+leikkiä+sun+kanssa+leluautoilla+ja+leikin+voittaja+on+se+kenen+pikkuautossa+on+Trafin+taulukkojen+mukaan+pienimmät+päästöt?+Tai+rakentaa+jotain+panssarivaunujen+tai+laivojen+pienoismalleja?+Ei+tsiisus...
Ei+ihme+että+Minttu-PetteriKIN+viihtyy+"Bicky-sedän"+kanssa+paremmin+ku+sun+kanssa
-------
Niin+ja+jos+joku+lukija+on+uusi+palstalla+niin+haluan+sanoa+vielä+sen+verran+että+Bicky+Royal+mies+on+mun+OIKEA+faija+ja+Timppa+on+pelkkä+aisuri-iskä+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
10.02.2018 18:17
Ei+vitsi+toivottavasti+meidän+MotoGP+Team+saa+kasaan+riittävän+budjetin+ensi+kaudeksi.+Sähän+faija+tätä+hommaa+johdat,+mut+mun+mielestä+on+vain+hyvä+että+se+hiton+Jolyon+Palmer+ajoi+selvästi+mua+hitaammin+niissä+testeissä.+Ei+muuta+kun+vedetään+yhden+kärjen+taktiikalla+OIKEA+ISÄ+&+poika+mentaliteetillä+:))))))))
05.02.2018 22:55
No+ainakin+DarkFearin,+Mies86:n,+Periksen,+mun+OIKEEN+faijan+Bicky+Royal+miehen,+Paksuniska-Maken,+Make-ukin,+Jessican...+Siinä+nyt+ainakin+tärkeimmät+:)
13.01.2018 11:23
Ei+jumalauta.+Ehkä+on+vain+ihan+hyvä+että+sä+pysyt+Turussa+etkä+ole+trollaamassa+ihmisille+jotain+CO2-päästö+juttuja.+Ja+sano+mutsille+että+sekin+voi+halutessaan+tulla+Hesaan,+niin+silloinhan+sä+voit+Ekin+kanssa+juoda+oikein+jopa+sixpäkin+puoliksi+kun+kukaan+ei+oo+nalkuttamassa.
Niin+ja+ehkä+sun+kandee+kirjoittaa+joulupukille+ja+toivoa+jotain+RC-autoa+lahjaksi.+Onhan+joulupukki+sentään+ihan+oikea+henkilö,+sillä+hänestähän+on+olemassa+videoitakin+YouTubessa+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
01.11.2017 18:27
Timppa+ei+oo+mun+oikee+faija!
#YOLO+#SWAG+#SNÄPPÄILKÄÄ
24.10.2017 11:36
Ei+tsiisus,+gimme+a+break!+Onneks+et+oo+instassa+tai+snäpissä,+tuskin+sentään+kukaan+mun+kaveri+sentään+eksyy+tänne+palstalle+lukemaan+noita+sun+juttuja
Ja+mäkö+oon+sun+poikas?+Ihan+näin+tiedoksi+että+mun+OIKEELLA+faijalla+on+Hummer+H2,+keuliva+Silverado+ja+tatuoitu+lihaksikas+penis+:))))))))))))))))))))
30.08.2017 21:34
Vähän+vaikea+kuvitella+että+Timppa+vaihtaisi+jotain+käsijarrukenkiä+tai+raidetangonpäitä+meidän+pihalla+Liljalaaksossa+:D+Ei+se+osaa+muuta+ku+räplätä+ajotietokoneen+näyttöä+ja+kotona+kirjata+kilometrejä+ja+tankattuja+bensalitroja++Excel-taulukkoon.+
Eiköhän+tosipaikan+tullen+mun+oikea+faija,+Make-ukki+tai+Paksuniska-Make+jeesi+mua+sen+auton+kanssa+ja+kerhotalolla+on+hyvät+tilat+missä+me+rassataan+prätkiäkin.
14.08.2017 07:22
Mä+olen+elävä+todiste+siitä+että+mun+faijalla+ei+ole+poikuus+tallella
13.08.2017 21:08
Joo+mullahan+on+vielä+reilu+pari+vuotta+ajokortin+saantiin,+mut+ollaan+me+siitä+ensiautosta+jo+puhuttu.+Timppa-faijan+mielestä+valinta+pitäisi+käydä+Skoda+Fabian,+VW+Polon+ja+Toyota+Yariksen+välillä.
Mun+oikean+faijan+kanssa+ollaan+kartoitettu+sopivaa+vaihtoehtoa+ja+hän+on+alustavasti+lupaillut,+että+voisin+saada+18-vuotislahjaksi+Chrysler+300C:n.+
Tietty+jos+saisin+molemmilta+synttärilahjaksi+auton,+voisin+myydä+Fabian+tms.+paskan+ja+ostaa+sillä+rahalla+vaikka+röökiä+ja+tankata+Chrysleriä+:D+
Odottavan+aika+on+pitkä,+mutta+nyt+vapaa-ajalla+ajellaan+90km/h+kulkevalla+Derbillä+ja+Penetrators+MC:n+duunijuttuja+mopoautoksi+rekisteröidyllä+pickupilla.
13.08.2017 21:02
Joo+kyllä+noita+tulee+luettua+kerhotalon+sohvalla+jos+ei+muutakaan+tekemistä+ole.+Ihan+siistejä+projekteja+jengi+on+rakentanut+ja+niistä+on+hyvä+ottaa+vinkkejä+omiin.+
Niin+Timppa+joka+muuten+ei+edes+oo+mun+oikee+faija,+tilaa+jotain+insinöörilehtiä,+ilmanvaihto+ja+lvi+juttuihin+liittyviä+lehtiä+ja+Tieteen+kuvalehteä.+Hohhoijaa+:D+
Niin+ja+se+on+muuten+VAG-konserni+joka+suoltaa+noita+aisuriautoja.+VGA+liittyy+jotenkin+kameroiden+tai+näyttöjen+resoluutioon,+sen+verran+oon+altistunut+Timppa-faijan+jutuille+että+tiedän+tän+:D
13.08.2017 19:45
No+näin+se+asia+just+on,+eikä+Timppa+muuten+edes+oo+mun+oikee+iskä!+
En+tajuu+mitä+mutsi+näkee+siinä...+Aamiaispöydässä+mutsi+ottaa+puheeksi+BB:n,+Temptation+Islandin+yms.,+ja+Timppa+taas+selittää+omiaan+jostain+ilmalämpöpumpuista+ja+mä+ja+Mohammed+saadaan+hyvät+naurut+:D
07.08.2017 22:54
No+niinpä!+Mua+ei+paskan+vertaa+kiinnosta+mitkään+panssarivaunujen+pienoismallit+tai+omakotitalojen+ilmalämpöpumput+mistä+Timppa+yrittää+tehdä+keskustelunaihetta.+
Ajoin+mun+mauton+faijan+Silveradon+lavalle+ja+laitettiin+se+liinoilla+kiinni.+Ajettin+Stadiin+ja+mentiin+autolautalla+Tallinnaan,+eli+faijalla+on+ollut+hänen+oma+jyystötruck+käytössä+ja+mulla+mun+mopoauto.+
Oli+muuten+hyvää+safkaa+kun+käytiin+syömässä.+Kunnon+pihvi+lohkoperunoilla+ja+ruokajuomaksi+punaviiniä.+Kotona+Liljalaaksossa+Timppa+laittaa+jotain+helvetin+Xtra-lihapullia+ja+ranskalaisia+uuniin+ja+pyörii+keittiössä+Reino-aamutossut+jalassa.+Ei+vittu+:DDDD
31.07.2017 21:09
Joo+meillä+on+täällä+ihan+sairaan+kivaa+:)+Lähettiin+aamulla+ja+oltiin+joskus+puolenpäivän+aikaan+täällä.+Faijalla+oli+jotain+duunijuttuja,+missä+se+ei+tarvinnut+mun+apua+joten+se+osti+aika+moisen+määrän+lonkeroa+hotellihuoneeseen+ja+antoi+heinäkuun+liksat+mun+kesäduunista+tälleen+päivää+etukäteen.+Vitsi+se+on+hyvä+tyyppi+verrattuna+Timppaan.+Se+tuli+tossa+hetki+sitten+takaisin+ja+kohta+me+lähetään+syömään+kunnon+raflaan.+
Tossa+päivällä+kun+kiertelin+kaupungilla+niin+meinasin+ostaa+vaatteita,+mut+turha+näitä+omia+liksoja+olis+vaatteisiin+tuhlata,+kun+kyllä+Timppa+ostaa+mulle+niitä+Suomessakin+:)))+Tuli+käytyä+ostamassa+viritysosia+Derbiin,+kun+täällä+ne+on+halvempia+kuin+Suomessa+ja+käväisin+myös+striptease-klubilla.
31.07.2017 19:31
Oon+ylpee+susta+faija+:)))
Miettikää+hei+saisko+Timppa-faijan+elämästä+tehtyä+tollasta.+Ei+vittu+lukija+nukahtaisi+ekan+kappaleen+kohdalla+:DD
19.07.2017 18:55
Vituttaako,+"iskä"?
Mun+kesäduunissa+sitä+kun+ajetaankin+ilmastoidulla+mautolla,+syötiin+esim.+tänään+härän+sisäfilettä+lounaaksi+ja+jos+tarvii+käyttää+laseja+niin+ne+on+sairaan+nopeet.+Oliko+Amica-ruokalan+8,90e+kinkkukiusaus+hyvää?+
Ei+tsiisus,+gimme+a+break!+En+tajuu+mitä+mutsi+näkee+sussa
18.07.2017 20:12
Näin+just+se+asia+on.+Ei+Timppa+ole+mun+oikea+isä+eikä+mua+paskan+vertaa+kiinnosta+jutella+sen+kanssa+jostain+vitun+ilmalämpöpumpuista+tai+panssarivaunujen+pienoismalleista.+Tai+tuhlata+kesälomaa+jossain+Timpan+sedän+mansikkapellolla+muutaman+satkun+kuukausipalkalla.+Nyt+kun+mun+oikee+faija+otti+mut+duuniin+kerholle,+saan+kuussa+1200e+käteisenä,+pari+nuuskatornia+jotka+saan+joko+käyttää+itse+tai+myydä+eteenpäin,+silloin+tällöin+Xanoreita,+ja+työsuhdeautona+mulla+on+pickup-mallinen+mopoauto,+jolla+kuskaan+erilaisia+paketteja+satamasta+eri+paikkoihin.+Kerhotiloilla+oon+asentanut+kotiteatterilaitteita,+auttanut+uusien+kalusteiden+kanssa,+ja+tietty+toisinaan+joutunut+myös+siivoushommiin+mut+se+on+ihan+ok+tälleen+prospect-vaiheessa.
28.06.2017 20:14
Niin+just,+Timppa+ei+oo+mun+oikee+iskä!++Mutsi+ei+näe+siinä+muuta+kun+kävelevän+pankkikortin.
Mulla+on+aina+paljon+hauskempaa+mun+oikeen+iskän+ja+sen+kaverien+kanssa.+Niiden+kanssa+voi+dokata,+iskeä+mimmejä+ja+nyt+olla+kesäduunissa.+Mua+varmaan+ihan+vitusti+kiinnostaakin+Timpan+jutut+jostain+ilmalämpöpumpuista+tai+panssarivaunujen+pienoismalleista,+saati+tehdä+kesällä+jotain+akkojen+paskahommaa+jossain+mansikkamaalla+johon+se+alunperin+yritti+mua+järkätä.
27.06.2017 08:01
Joo+Mohammedkin+pääsi+panemaan,+mut+ihan+en+tiedä+kuka+korkkasi+ja+kenet.+Mohammedihan+on+12,+loppuvuodesta+13,+ja+oli+jonkun+16-vuotiaan+mimmin+kanssa.+Nyt+se+on+ollut+yhtä+hymyä+koko+ajan.+Ei+sillä+mun+tietääkseni+ole+ennen+ollut+mitään+mimmiä+kierroksessa+kun+se+on+keskittynyt+vain+futikseen+ja+kouluun.
24.06.2017 11:18
Eilen+oli+jo+vitun+kivaa+ja+mul+on+sellanen+fiilis+et+tänään+vasta+lähtee!
Pete-eno+on+siisti+tyyppi+ja+hänen+ja+Bickyn+vuokraama+mökki+vitusti+siistimpi+ku+joku+tunkkainen+asuntoauto.+Eilen+illalla+Pete+heitti+mulle+pari+telaria+että+mimmien+iskeminen+sujuis+mahdollisimman+smoothisti+ja+kyllähän+mä+biitsiltä+löysin+yöseuraa+kuten+myös+Mohammedkin.+Onneks+mökki+ei+ole+minkään+yksiön+kokoinen+vaan+siinä+on+monta+huonetta,+niin+se+on+kaikkien+kannalta+vitusti+kätevämpi+ku+joku+asuntoauto.
23.06.2017 10:42
2 / 3