Vapaa kuvaus

35 -vuotias neljän lapsen äiti, työskentelen kerho-ohjaajana lasten parissa. Harrastan vatsatanssia, käsitöitä, lukemista ja kaikenlaista pientä puuhastelua. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

23

Kommenttia

128

1. paastoa pariin kertaan ja täytyy sanoa, että siitä tuli kyllä hyvä olo jälkikäteen. Pari ekaa päivää ovat yhtä helv....ä, mutta kun päänsärky helpottaa niin loppu onkin sitten tosi ihanaa. Kahvinjuojana se tuottaa jonkin verran vieroitusoireita, mut niistäkin selviää. Itse olen ollut mehupaastolla, jossa join sokerittomia mehuja ja vähärasvaista liha/kanalientä. Olen itse ajatellut taas ryhtyä moiseen, mutta se todellakin vaatii hyvin suunnitellun paasto-ohjelman laskeutumisineen ja nousemisineen. Ihan tosta vaan se ei tule onnistumaan. Paastosin ekalla kerralla 5 päivää ja tokalla 9 päivää. Puhdistautumisen kuona-aineista hoidin clauber-suolalla (joka kyllä on tosi kamalaa)Apteekista saa valmiita suolihuuhtelujuttuja, mut mun mielestä se hoituu kyllä kotikonsteinkin.