Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vaniljacreme
profiilit
vaniljacreme
vaniljacreme
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
siis montako kuuria oot syöny roaa?kolme vuoden mittaista kuuria vai kolme ja sit yhden vuoden mittaisen.
joo taidan kohta olla samassa jamassa ku sä.4 pidempää ja kaks vähän lyhyempää roa kuuria takana..nyt olin roalla ja jätin kesken ku iho ei taida kestää.tuli sellainen kutiava turvottava läiskä kasvoihin.antibiotteja en oo syöny ku parina kesänä puoltoista kuukautta ja 3kk kuurin.
missä kokeissa oot käyny ja mitä on löytynyt?mä oon silmälääkärissä käyny ja kuivat silmät totesi.saa käyttää tippoja. selkä on vähän kipeänä ollu en tiedä mistä seki johtuu.
iho on kuiva oli kuurilla taikka ei niin saa rasvata ja huulia.joskos tästä atoopinen ihottuma syntyy vielä.toivottavasti ei..ikää 21 lasissa mulla.
07.02.2006 06:15
akneni oli paha,naamasta varpaisiin melkein.selän arvet muistuttaa ja kasvojen. tullut syötyä roaa 5 pitkää kuuria,2*20mg,kuurien kesto 6kk,ja aknea pukkaa.ikää 21 ja mies.nyt söin 2kk roaa ja lopetin kesken kun silmäkulma alle tuli punainen turvottava kutittava läiskä.se tuli samaan aikaan ku aloitin kuurin ja nyt 4päivää ilman roaa niin se alkaa hävitä.kävin lääkärillä sitä näyttämäs niin sano että syö vähemmän.vaikka yks pilleri joka toinen päivä mutta en viitsi leikkiä tällaisella asialla.varmaan joku atoopinen reaktio kun iho kuivuu.haittana ihon kuivuminen ja silmätippoja saa käyttää.selkäkipuja joskus.silmälääkärissä oon käyny.
06.02.2006 06:21
mitä siis oot syöny kymmenen pitkää kuuria roaa?
eikös sellainen rupea tuntumaan jo jossain?
mulla ensimmäinen ihotautilääkäri ei antanu roaa kolmannen kuurin jälkeen.sitten vaihoin putiikkia ja oon saanu sieltä pari kuuria roaa.ei mikään vahva annostus kylläkään 20mg päivässä.paiseita ei juurikaan ole mutta normaaleja näppyjä tulee ja sit huokoset tukossa.kosmetologille vois mennä puhdistukseen.joo ilmaista hommaaa ei ole toi lääkärissä käynti. käynnille saa varata 60euroa ja sit lääkkeisiin saman verran.
27.01.2006 07:58
huh pelästyin jo kun olin jo tilannu lasit sen optikon reseptin mukaan.
19.01.2006 07:21
kävin tänää optikolla ja -1.75 oli toi toinen silmä,joka oireilee enemmän.toinen oli -0.25..
13.01.2006 16:48
huomenna voisi käydä optikolla..kai nekin osaa katsoa että onko silmässä se kartio.muutenkin nyt asiaa kun en jaksa tätä kun ei näe kunnolla.en oikein näe lähelle enkä kauas..eli hajataittoa. ei mulla silmä oikeastaan punota silleen vaan näkyy niitä verisuonia..jotain kuvia katsoin googlella niin samallalailla niissäkin oli sellaisia suonia.estääköhän muuten tämä tauti sitten roacuttanin syönnin kokonaan?voiko kahdella peilillä itse katsoa onko silmässä kartiota?yritin tossa katsoa mutta ei oikein näkyny..jos ois pahakin niin kai sen huomais..?
paljonko muuten maksaa se leikkaus ja kuinka pitkä jonotusaika?
12.01.2006 18:55
ikäsi kun tämä puhkesi?punoittaako silmäsi?
osaatko sanoa yhtään paljonko maksaa käydä silmälääkärillä..?vois tilata ajan..
12.01.2006 15:10
voiko tämä sairaus iskeä vain toiseen silmään?mulla on toi oikea silmä aika paljon huonompi kuin vasen..roaa syöny nyt ties montako kertaa..
12.01.2006 14:29
minkälaisia oireita sulla oli kun tämä tauti puhkesi ja miten huomasit että nyt on jotain häikkää silmissä? miten tätä aiotaan hoitaa sinun tapauksessasi?
10.01.2006 20:07
eikai kannettavan näyttö silmiä vie ku se on kidenäyttö eikä kuvaputkinäyttö.siinä ei muutu kun vain ne pikselit missä tapahtuu jotain ja ne pikselit missä ei tapahdu mitään palaa kokoajan.
mutta voiko kännykän näyttö viedä näön siinä vasta pulma?;D
02.01.2006 06:23
siis viisi kuuria olen syöny 2x20mg päivässä 5kk jaksoissa.eli se tekee 5kk x 5kuuria=25kk yhteensä. sepä se ku se jäi aina kesken,ainakin mun mielestä se parantuminen.kävin kyllä lääkärillä aina kuurin loputtua mutta eipä se lisää antanu.mun mielestä vähän sen lääkärin syytä.nyt oon käyny toisella lääkärillä ja se on asiamies.nyt mun kuuri on sen 3kk..100 päivää ku syön kahta pilleriä päivässä.
15.12.2005 15:05
älä vaan clearasillia käytä se on iha karseeta kamaa:D voi 16veenä syödä jo roaa.puhut vaan vanhemmillesi että jos ne maksaisi.ei sun pakko ole syödä vahvaa kuuria.se vaan että menee parisen viikkoa ennen ku roa auttaa edes..että ei mitään 30 kappaleen kuuria kannata syödä.roaa saa 30kpl paketissa mut sitä määrätään vähintään 100kpl jos määrätään.
14.12.2005 17:35
oon kanssa huomannu että liikunta jollakin tapaa parantaa ihoa.tai että näppyjä ei tule.tohon nukkumiseen vaikea sanoa..mun mielestä se liian vähän nukkuminen aiheuttaa näppyjä mutta ei liika nukkuminen.mä nukun sen 8tuntia. syön kanssa sinkkiä,vitamiineja,kalanmaksaöljyä,rautaa ja magnesiumia.sebamedin pesupala on jees.
14.12.2005 17:29
mä söin 3 talvea 5kk kuurin ja sit kesän,noin 2kk olin ilman kuuria ja naama oli paiseilla..että kyllä se tulee takaisin.
14.12.2005 17:26
mitä sitä huolehtimaan ihon kuivuudesta kun muistat rasvata..:) humektan on hyvä voide.
itsellä alko roa kuuri taasen viikko sitten.viel on valkopäitä mutta muuten on iho jo paremmassa kunnossa.
kuureja on tullu yhteensä syötyä nyt 5..viime talvena söin 1paketin 1 per päivä.samoihin aikoihin kävin viime vuonna lääkärillä.nyt on 2 pakettia ja 2 pilleriä päivässä.paiseita ei silleen enää ole tullu mutta sit noi huokoset tukkeentuu ja tulee valkopäitä niin niihin joutuu syömään.sit tulee näppyjä kans vähäsen.
14.12.2005 17:16
pitänee kokeilla ottaa eri aikaan jos se on totta.
04.12.2005 12:03
toi olikin uusi tieto täytyy muistaa.
16.11.2005 05:53
mopokortti maksaa jotain ööh 50euroa?:D jolla saa ajaa mopoa ja moposkootteria ja mopoautoa ja invamopoa ja mopomönkijää ja kenties vielä moottorivenettäkin? traktorikortti on sitten erikseen jos tahtoo ajella nelikko valmetilla joka kulkee kyllä hangessa ja vääntöä ja hevosvoimia riittää.
15.11.2005 20:05
aika moni haukkuu kikiä täällä mutta itse mitä olen seuraillu niin minun mielestä kiki on kyl iha asia jätkä,tai siis onkoha kikin takana miespuoleinen henkilö edes?:P sitä ei voi tietää...:)
jukkujaa
15.11.2005 20:01
se on kyllä ihan totta että noi profiilit ois jees tossa samsungissa.herätyskello on iha kiva ku sitä ei tarvii joka ilta erikseen aina laitella..:D
11.10.2005 15:04
1 / 2