Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sääjumala
profiilit
Sääjumala
Sääjumala
Vapaa kuvaus
Suomalainen tunteiden tulkki.
Aloituksia
2
Kommenttia
134
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kokeile+tiputtaa+20+kg+painavi+kivi+varpaille,+niin+sen+jälkeen+et+enää+keskity+kipuun+peniksessäsi+vaan+jalassasi.+Jos+tämä+jalkakipu+alkaa+tuntua+v*ttumaiselta,+tunge+penikseesi+harsineula.+Tämän+jälkeen+et+keskity+enään+kipuun+jalassasi+vaan+peniksessäsi.
18.08.2016 21:59
Ei+auteta,+kysy+nettisaappalta+tai+kuuntelevalta+kirkolta.
18.08.2016 21:56
Kahdeksannella+luokalla+suurin+osa+pojista+uskoo+vielä+Suomea+riivaavaan+kansantautiin+jota+aiheuttavat+tyttöbakteerit.+Pojat+pelkäävät+tyttöbakteereja+kuollakseen+ja+pysyttelevät+tämän+takia+kaukana+kaikesta+hameväestä.+Tämän+takia+myöskään+poika+jonka+kanssa+"seurustelit"+ei+halunnut+lähestyä+sinua+yhtään+sen+enempää+kuin+oli+pakko.
18.08.2016 21:53
Jos+haluut+sen+jätkän+ihastuu+suhun,+nii+vie+se+mäkkii.+Toimii+joka+kerta.
17.08.2016 22:42
Oho+veetivain04+heittää+kovaa+settii+tääl.
14.08.2016 00:11
Kiitos+tästä+avautumisesta,+oliko+vielä+jotain+muuta?
13.08.2016 23:31
Ens+kerral+toteat+äidilles+että+meet+parturiin+vain+sillä+ehdolla+että+saat+itse+päätää+kampauksesi.+Järjetöntä+tuhlata+rahaa+sellaiseen+kampaukseen,+mistä+ei+itse+pidä.
13.08.2016 15:48
Tämä+on+sitä+elämän+tuomaa+viisautta.
08.08.2016 16:15
Kannattaa+varmaa+karata+kotoa.+En+tiiä+miten+se+vaikuttaa+mihinkää,+mut+karkaa.
08.08.2016 16:12
Ok.
07.08.2016 23:02
1.+Mmiisas+vai+soikku
Miisaa+seurannut+jo+pitkän+aikaa,+Soikun+löytänyt+vasta+äskettäin.+Miisa+on+ihana+<3
2.+Arttu+Lindeman+vai+Jaakko+Parkkali
Eiköhän+se+vähä+Jaken+puolelle+kallistu.+En+tiiä+miks+oon+saanu+semmosen+kuvan+et+Linde+on+vähä+ym.+Äh+en+tiiä+mut+otan+Jaakko+Parkkalin.
3.+Roni+Back+vai+Miklu+YT
+Roni+ehottomasti,+Miklu+on+vaa+ratsastanu+isoveljensä+maineella.
4.+Lakko+vai+Herba
Lakko,+seurannu+kauemmin+ja+tekee+itteäni+lähempänä+olevia+videoita.+Mut+Herba+kans+tosi+hyvä.
5.+Deata+vai+ZoneVD
Deata.+Kummatki+on+sika+rasittavii,+mut+Deata+vähemmän.
6.+Eeddspeaks+vai+Groupblog
Eeddspeaks,+koska+Eetu+on+mun+senpai.
7.+Deata+vai+Lakko
Lakko,+Deata+on+edelleenki+saamarin+rasittava.
8.+Marieveronica+vai+mansikka
En+seuraa+kumpaakaan,+mut+sanotaa+ensimmäinen+koska+mansikka+kuulostaa+tyhmältä+kanavan+nimeltä.+(huippuperustelut+tiiän)
9.+Pelaaja616+vai+PelaajaPelaaja
Pelaaja616,+roponen+on+läppä,+pelaajaPelaaja+ihme+separi
10.+Eeddspeaks+vai+Mrtuomo
Eeddspeaks,+Eetu+senpai+please+notice+me+<3
11.+Lakko+vai+Arttu+Lindeman
Lakko+ehottomasti.
12.+Biisonimafia,+Justimusfilms+vai+FromTheBushes
Sanoisin+joko+bm+tai+justimus.+Justimuksel+sika+hyvii+videoit,+mut+nii+on+biisonimafiallaki+ja+bm:llä+niit+tulee+useemmin.+Valitsen+Biisonimafian.+(SepariTV+on+mahtava)
13.+Groupblog+vai+Jesse+Braun
Ei+mitää+hajuu+kuka+on+Jesse+Braun+joten+groupblog.
14.+mmiisas+vai+eeddspeaks
En+tiiä+kummatki+on+sikahyvii.+Mut+pakko+valita+nii+otan+Eetun.+(Sori+miisa+<3)
15.+eeddspeaks+vai+eeddplays
Eeddplays+koska+tykkään+pelivideoist
16.+Roni+Back+vai+Mirothegamer
Nykyään+tekee+aika+erilaisii+videoit,+mut+jos+mietin+sitä+aikaa+ku+Roni+teki+viel+pelivideoit+nii+otan+kuiteski+Miron+koska+oon+nähny+sen+nii+monta+kertaa+irl+ja+se+on+muutenki+paras.
17.+MiskaMH+vai+Miklu+YT
Miska+on+jumala.
18.+Jaakko+Parkkali+vai+ZoneVD
Jake,+zone+on+ärsyttävä.
19.+Soikku+vai+Eeddspeaks
Eetu+edelleenki+<3
20.+Krouppi+vai+FromTheBushes
Ftb
07.08.2016 03:03
Minkä+takia+ihmisen+yleensä+pitää+peittää+vartaloaan+vaatteilla+etenkään+näin+kesäisin,+sillä+eiväthän+mitkään+muut+maailman+eläimet+(mukaanlukien+ihmisen+esi-isät+apinat)+pukeudu+minkäänlaisiin+vaatteisiin.+Itse+kannatan+tällaista+elämäntyyliä+ja+kävelenkin+usein+kadulla+ilkosen+alasti.
03.08.2016 00:27
henkilökohtainen+mielipiteeni+on,+että+kauneimmat+naisen+nimet+ovat+ehdottomasti+Pommiina+ja+Birgidda+d:eellä
02.08.2016 19:53
Henkilökohtaisesti+olen+kyllästynyt+tällaiseen+seisokin+peittelyyn+joten+olen+ruvennut+kulkemaan+ilman+housuja+tai+alushousuja.+Kun+lerssi+saa+heilua+vapaasti+ulkoilmassa+niin+stondiskaan+ei+tule+niin+helposti.+Suosittelen.
02.08.2016 19:43
7 / 7